تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوشی Nothing Phone 1 آپدیت Nothing OS 1.1.7 را دریافت می کند

بنیانگذار Nothing، کارل پی، چند روز پیش سیستم عامل Nothing OS 1.5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای گوشی Nothing Phone 1 معرفی شد، اما هیچ چارچوب زمانی برای عرضه به‌روزرسانی پایدار را فاش نکرد. با این حال، Nothing به‌روزرسانی نرم‌افزار جدیدی (Nothing OS 1.1.7) را برای اولین گوشی هوشمند خود با برخی بهبودها، رفع اشکال‌ها و پشتیبانی بهتر از AirPods منتشر کرده است.

به‌روزرسانی جدید حدود 80 مگابایت وزن دارد و به کاربران Nothing Phone (1) امکان نمایش درصد باتری ایرپادهای اپل را می‌دهد. این یک ویژگی آزمایشی است که می‌توانید با رفتن به منوی تنظیمات گوشی هوشمند > ویژگی‌های آزمایشی آن را فعال کنید.

گوشی Nothing Phone 1

Nothing OS 1.1.7 همچنین سیال بودن سیستم عامل و کیفیت صدا را هنگام ضبط ویدیو بهبود می بخشد. علاوه بر این، سطح امنیتی اندروید را در Nothing Phone (1) تا اکتبر/نوامبر 2022 افزایش می‌دهد. تغییرات همچنین به رفع باگ‌های کلی و رفع مشکلی که باعث عدم پاسخگویی اعلان‌های واتس‌اپ در صفحه قفل گوشی هوشمند می‌شود، اشاره می‌کند.

گوشی Nothing Phone 1

اگر هنوز به‌روزرسانی Nothing OS 1.1.7 را دریافت نکرده‌اید، می‌توانید با رفتن به تنظیمات > سیستم > منوی به‌روزرسانی‌های سیستم در گوشی Nothing Phone 1 آن را به صورت دستی بررسی کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *