تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوشی Red Magic 8 Pro شارژ سیمی 165 واتی دریافت می کند

گوشی Red Magic 8 Pro

گوشی Red Magic 8 Pro در چند هفته (یا ماه ها) آینده عرضه می شود. این با گواهینامه 3C جدیدی که دستگاه به تازگی دریافت کرده است آشکار می شود. در حالی که اطلاعات زیادی در مورد این گوشی فاش نشده است، این شرکت قبلاً به طور رسمی اعلام کرده بود که گوشی گیمینگ بعدی آن از چیپ ست برتر خط تولید اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این، این گواهینامه نشان می دهد که گوشی گیمینگ بعدی Red Magic با پشتیبانی از شارژ سیمی 165 واتی عرضه خواهد شد. این مقدار از 135 وات دیوانه کننده در Red Magic 7 Pro و Red Magic 7S Pro بیشتر است. این دو سلول 5000 میلی آمپر ساعتی خود را در عرض 15 دقیقه از صفر به 100 درصد رساندند، بنابراین اگر اندازه سلول ثابت بماند، افزایش ظرفیت شارژ ممکن است آن را حتی بیشتر کاهش دهد.

گوشی Red Magic 8 Pro

البته، باید توجه داشته باشیم که چنین سرعت‌هایی فقط برای مدل‌های چینی Red Magic اعمال می‌شود، متأسفانه – مدل‌های جهانی هر دو در سال جاری 65 وات بودند. مشخص نیست که آیا وضعیت در سال 2023، زمانی که به احتمال زیاد 8 پرو عرضه می شود، به همین شکل باقی می ماند یا خیر.

جدا از قدرت شارژ، ما همچنین می دانیم که گوشی Red Magic 8 Pro از طریق دو گواهینامه قبلی دارای بلوتوث 5.2 روی برد و اتصال 5G خواهد بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *