تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

برنامه کارائوکه Apple Music Sing اواخر این ماه منتشر می شود

برنامه کارائوکه Apple Music Sing

امروز اپل از ویژگی جدیدی رونمایی کرد که «اواخر این ماه» به سرویس پخش موسیقی اپل می‌آید. این برنامه Apple Music Sing نام دارد و برای همه مشترکین Apple Music در سراسر جهان، در iPhone، iPad و Apple TV 4K جدید در دسترس خواهد بود.

آن را مانند نسخه اپل کارائوکه در نظر بگیرید و خیلی دور نخواهید بود. Apple Music Sing گسترش تجربه اشعار است که به شما امکان می دهد آهنگ های مورد علاقه خود را همراهی کنید. می‌توانید سطح آواز آهنگ را تنظیم کنید تا بتوانید با هنرمند آواز بخوانید، یا حتی اگر این چیزی است که می‌خواهید، رهبری را بر عهده بگیرید و آنها را کاملاً ساکت کنید.

برنامه کارائوکه Apple Music Sing

همچنین، ردیف های آوازی که به طور همزمان خوانده می شوند، می توانند به طور مستقل از آوازهای اصلی متحرک شوند، بنابراین می توانید وکال های پشتیبان را حفظ کنید تا دنبال کردن آهنگ آسان تر شود. البته، اشعار در زمان واقعی نمایش داده می شود، در غیر این صورت این کار نمی کند. حتی یک نمای Duet وجود دارد که چندین خواننده را در یک آهنگ در طرفین مقابل صفحه نمایش نشان می دهد تا بتوانید یک دوست یا یکی از اعضای خانواده را در سرگرمی به شما ملحق کنید.

برنامه کارائوکه Apple Music Sing

در همان زمان، Apple Music مجموعه‌ای از بیش از 50 پلی لیست اختصاصی همراه را راه‌اندازی می‌کند که دارای «همه آهنگ‌های حماسی، دوئت‌ها، گروه‌های همخوانی و سرودهایی هستند که مردم سراسر جهان را به خواندن ترغیب کرده‌اند». بیانیه مطبوعاتی رسمی و طبیعتاً همه اینها برای Apple Music Sing کاملاً بهینه خواهند شد.

برنامه کارائوکه Apple Music Sing

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *