تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تاریخ عرضه و مشخصات گوشی Galaxy M04 فاش شد

مشخصات گوشی Galaxy M04

سامسونگ گلکسی M04 که چند ماهی است در مورد آن می شنویم در تاریخ 9 دسامبر در هند عرضه می شود. این افشاگری از سایت Amazon.in است زیرا صفحه تبلیغاتی گلکسی M04 را در وب سایت خود با دکمه “به من اطلاع بده” برای کسانی که مایلند از راه اندازی این تلفن هوشمند در هند مطلع شوند، ایجاد کرده است.

مشخصات گوشی Galaxy M04

صفحه تبلیغاتی همچنین طراحی، مشخصات کلیدی و گزینه های رنگ سامسونگ گلکسی M04 را نشان می دهد. این گوشی هوشمند دارای یک نمایشگر ناچ قطره ای است و دارای دو دوربین در پشت است. این گوشی در رنگ های مشکی و سبز با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

آمازون مقدار رم فیزیکی را فاش نمی کند، اما می گوید که گلکسی M04 تا 8 گیگابایت رم با ویژگی RAM Plus خواهد داشت. این بدان معناست که رم واقعی 6 گیگابایت یا کمتر خواهد بود و حافظه داخلی گوشی هوشمند به عنوان رم مجازی استفاده خواهد شد تا در مجموع 8 گیگابایت رم به کاربران ارائه شود.

گفته می‌شود، گلکسی M04 به مدت دو سال به‌روزرسانی‌های سیستم‌عامل را دریافت می‌کند، اما هیچ تایید رسمی در مورد اینکه آیا اندروید 12 یا اندروید 13 را اجرا خواهد کرد، وجود ندارد. با این حال، اگر Geekbench و Google Play را باور کنید، هنگام بوت کردن گوشی هوشمند باید منتظر اندروید 12 باشید.

مشخصات گوشی Galaxy M04
مشخصات گوشی Galaxy M04
مشخصات گوشی Galaxy M04

گلکسی M04 در کنسول Google Play و Geekbench با تراشه Helio G35 و 3 گیگابایت رم لیست شده بود، اما نمی دانیم که آیا این گوشی هوشمند دارای گزینه 3 گیگابایت رم در هند خواهد بود یا خیر. چیزی که ما می دانیم این است که قیمت Galaxy M04 از INR8,XXX در هند شروع می شود، به این معنی که بین 8000 INR (97 دلار / 93 یورو) و INR8,999 (109 دلار / 104 یورو) خواهد بود.

مشخصات گوشی Galaxy M04

در روز جمعه درباره مشخصات، قیمت و در دسترس بودن Samsung Galaxy M04 در هند بیشتر خواهیم آموخت.

مشخصات گوشی Galaxy M04

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *