تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بازار داغ اجاره خودروهای لوکس در تهران

اجاره خودرو لوکس توسط جوانان تهرانی رونق زیادی گرفته و این امر به دلیل قیمت بالای فروش این خودروها است. بخش عظیمی از جوانان به دلیل قیمت های سرسام آور خودروهای لوکس، قادر به خرید آن ها نیستند و تنها گزینه ای که مقابل آن ها قرار دارد، اجاره یا رنت است. اجاره خودرو از طریق شرکت های فعال در این زمینه قابل انجام است. معمولا جوانانی که دارای گواهینامه هستند تمایل زیادی به اجاره خودرو بدون راننده دارند و می خواهند که لذت رانندگی با خودروی مورد علاقه خود را تجربه کنند. اما در مواقعی مانند شرکت در مجالس، عروسی، ملاقات های کاری و … اجاره خودرو با راننده پیشنهاد می شود.

اجاره خودرو لاکچری در تهران

بدون شک همه جوانان آرزو دارند حتی یکبار هم که شده طعم رانندگی با خودروی لوکس و مورد علاقه خود را بچشند. در حال حاضر ورود خودروهای لوکس و لاکچری به ایران با محدودیت های زیادی همراه شده اما همچنان می بینیم که تعداد این خودروها در تهران کم نیستند و استقبال عجیبی از آن ها می شود. اگر شما جزو جوانانی هستید که به دلیل قیمت بالای خودروهای لوکس، فعلا توان خرید آن ها را ندارید یک گزینه عالی و مقرون به صرفه در مقابل شما وجود دارد و آن هم کرایه خودرو لوکس است.

چرا کرایه خودرو لوکس؟

شرایط مختلفی وجود دارد که در آن ملزم به اجاره خودرو لوکس می شوید. به طور مثال اگر یک ملاقات کاری مهم دارید و می خواهید که طرف مقابل را تحت تاثیر قدرت مالی خود قرار دهید می توانید یک خودروی لوکس را اجاره کنید و با آن به محل قرار ملاقات بروید. همچنین اگر تمایل به رانندگی با خودرویی را دارید که از بهترین امکانات رفاهی برخوردار است می توانید هزینه ای بسیار کمتر از خرید خودرو را به شرکت های رنت خودرو بپردازید و با خودروی مورد علاقه خود به سفر بروید.

این روزها اغلب جوانان تمایل دارند که برای برگزاری مراسم ازدواج خود از خودروهای لوکس، سوپرلوکس، اسپرت، شاسی بلند و … استفاده کنند. زیرا معتقد هستند که تصاویر و فیلم های مراسم زیباتر و جذاب تر خواهند شد. شما هیچ محدودیتی در اجاره انواع خودرو لاکچری ندارید و تنها کافیست به یکی از معتبرترین آژانس های رنت در تهران مراجعه کنید و با ارائه مدارک لازم، خودروی موردنظر را در اختیار بگیرید.

 

تنوع در اجاره خودرو لوکس

تنوع زیادی در خودروهای لوکس وجود دارد و شما می توانید خودروی موردنظرتان را از کمپانی های مختلف مانند بنز، بی ام و، هیوندای و … رنت کنید. توجه داشته باشید که اغلب شرکت های اجاره خودرو، اقدام به دریافت چک، سفته یا ضمانت از شما می کنند و شرایط آن ها زمانی سختگیرانه تر می شود که بخواهید خودرو را بدون راننده اجاره کنید. زیرا در این شرایط تمام مسئولیت های خودرو بر عهده شماست. اما اگر بخواهید خودرو را با راننده اجاره کنید شرایط آسان تر خواهد شد. تمام ریسک ها و خطرات بر عهده راننده خواهد بود و نیازی نیست که شما وثیقه یا چک برای خسارات احتمالی ارائه دهید.

اغلب شرکت های اجاره دهنده خودرو در تهران، علاوه بر خودروها لوکس، در زمینه رنت خودروهای معمولی نیز فعالیت می کنند و هزینه هر کدام از این خودروها ارتباط مستقیمی به مدل آن دارد. به طور کلی با افزایش زمان رنت، هزینه نهایی اجاره کاهش پیدا می کند. توصیه می کنیم قبل از تحویل خودرو، یک قرارداد رسمی با شرکت منعقد کنید و تمام موارد مندرج در آن را مطالعه کنید. اگر در این خصوص تجربه و دانش کافی را ندارید می توانید تمام سوالات خود را از شرکت بپرسید و یا از افرادی کمک بگیرید که در این باره تجربه کافی دارند.

بهترین شرکت برای اجاره خودرو لوکس در تهران

شرکت های متعددی در شهر تهران فعال هستند که بسیاری از آن ها در زمینه اجاره خودرو لوکس فعالیت می کنند. یکی از این شرکت ها که از نام و آوازه خوبی برخوردار است شرکت صداقت رنت می باشد. این شرکت فعالیت خود را از سال 1387 به طور رسمی و حرفه ای آغاز کرد. در این مدت علاوه بر اجاره خودرو با راننده و بدون راننده، با پروژه های سینمایی، شرکت های خارجی ( دانمارکی) ، دفتر ایران وزارت تجارت ترکیه و … نیز همکاری داشته است. همچنین در شانزدهمین اجلاس سران کشورهای عدم تعهد به عنوان تامین کننده خودرو و مسئول ترابری کمیته تشریفات همسر رئیس جمهور نیز حضوری فعال داشته است.

 

مزایای اجاره خودرو لوکس از شرکت صداقت رنت

شرکت صداقت رنت متشکل از تیمی متخصص و حرفه ای است که تمام خدمات خود را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه می دهد. در ادامه به سایر مزایای این شرکت اشاره خواهیم کرد:

کاملا ایمن

تمام خودروهایی که توسط شرکت صداقت رنت ارائه می شوند از نظر فنی و بدنه کاملا سالم هستند و شما عزیزان می توانید با خیال راحت با آن ها به سفرهای درون شهری و برون شهری بپردازید. تمام خودروها دارای معاینه فنی هستند و این موضوع در قراردادهای رسمی میان شما و شرکت قید خواهد شد.

دارای بیمه

شما می توانید در هنگام اجاره خودرو لوکس از شرکت صداقت رنت، بیمه های مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. قطعا انتخاب بیمه با پوشش بالاتر، میزان ریسک را کاهش می دهد. این موضوع در هنگام اجاره خودرو بدون راننده اهمیت بیشتری پیدا می کند. اما اگر می خواهید خودرو را با راننده رنت کنید تمام مسئولیت ها بر عهده راننده خواهد بود.

تنوع بی نظیر در خودروها

شرکت صداقت رنت جزو معدود شرکت هایی است که تنوع بی نظیری در خودروهای لوکس دارد. از آنجایی که هزینه تعمیر خودروهای لوکس گران است، این شرکت تلاش می کند تا از خودروهای مدل بالا ( 2015 به بالا) در مجموعه خود استفاده کند. زیرا این خودروها از استهلاک کمتری برخوردار هستند.

 

شرایط اجاره ماشین لوکس از شرکت صداقت رنت ارتباط مستقیمی به نیاز شما دارد. اگر بخواهید خودرو را بدون راننده اجاره کنید باید حتما دارای گواهینامه باشید و وثیقه یا چک به میزان ارزش روز خودرو ارائه دهید. اما اگر می خواهید خودرو را با راننده رنت کنید شرایط آسان تر خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به وب سایت این شرکت مراجعه کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *