تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اشتراک بدون آگهی توییتر به زودی فعال خواهد شد

اشتراک بدون آگهی توییتر

یکی از اولین کارهایی که ایلان ماسک پس از به دست گرفتن کنترل توییتر انجام داد این بود که سیستم شناسایی را دوباره فعال کرد و اشتراک آبی 8 دلاری توییتر را در ماه معرفی کرد (11 دلار در ماه در iOS و اندروید به دلیل هزینه های فروشگاه برنامه). با این حال، نسخه فعلی Blue فقط تبلیغات را به نصف کاهش می دهد. ماسک در توییتی اعلام کرد که اشتراکی با قیمت بالاتر وجود خواهد داشت که به هیچ وجه تبلیغاتی نشان نخواهد داد.

چقدر هزینه دارد؟ فعلاً مشخص نیست، اما مدیرعامل در حال حاضر از نحوه کارکرد تبلیغات راضی نیست. او می گوید که آنها “بیش از حد مکرر” و “خیلی بزرگ” هستند. توییتر در هفته های آینده به هر دو موضوع رسیدگی خواهد کرد.

اشتراک بدون آگهی توییتر

اشتراک بدون آگهی توییتر

برنامه های دیگری برای بهبود تجربه توییتر وجود دارد. به عنوان مثال، ماسک می‌گوید که در حال حاضر اکثر کاربران «amazing tweets» مردم کشورهای دیگر را از دست می‌دهند. با ترجمه و توصیه بهترین توییت‌ها از مناطق دیگر، مانع زبانی برطرف می‌شود (احتمالاً این به معنای ترجمه به انگلیسی است، ماسک به جزئیات نپرداخته است).

از دیگر پیشرفت‌های آینده می‌توان به یادآوری اینکه آیا برگه For You یا Following را انتخاب کرده‌اید و آسان‌تر کردن نشانک‌گذاری توییت‌ها است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *