تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اشتراک آبی توییتر به تأیید شماره تلفن نیاز دارد

اشتراک آبی توییتر

اگر حماسه توییتر را از زمانی که ماسک به عنوان مدیرعامل انتخاب شد را دنبال کرده باشید، می دانید که اوضاع در HQ کاملاً آشفته بود. این نه تنها پاکسازی گسترده کارمندان توییتر بود، بلکه وقتی توییتر آبی دوباره راه اندازی شد، به هر کاربری اجازه داد 8 دلار در ماه برای علامت تأیید شده در کنار هر نام پروفایل بپردازد. این منجر به سوءاستفاده شد که در آن حساب‌ها به عنوان شخصیت‌های عمومی، افراد مشهور و شرکت‌ها ظاهر شدند و از این حساب‌ها توییت کردند و باعث شد توییتر به طور موقت این اشتراک را قطع کند.

در آخر هفته، Twitter Blue با قابلیت اضافه شده برای ایجاد توییت‌هایی با حداکثر 4000 کاراکتر دوباره راه‌اندازی شد، پاسخ‌ها به توییت‌ها در اولویت قرار خواهند گرفت و کاربران نصف تعداد تبلیغات را مشاهده خواهند کرد. مدت کوتاهی پس از پخش زنده، شرایط توییتر به روز شد تا نشان دهد که یک شماره تلفن تأیید شده برای Twitter Blue لازم است. اگر هنوز مشترک آبی نیستید و هنوز شماره تلفنی را تأیید نکرده‌اید، از شما خواسته می‌شود تا هنگام ثبت‌نام، شماره ای را تأیید کنید.

کسانی که در Twitter Blue ثبت‌نام می‌کنند فوراً از تمام مزایای آن مانند ویرایش توییت‌ها و ویدیوهای طولانی‌تر (به‌علاوه همه موارد ذکر شده در بالا) بهره‌مند می‌شوند، اما فوراً علامت تیک را نخواهند دید. ماسک ماه گذشته تایید کرد که تمام حساب های آبی به صورت دستی تایید می شوند. توییتر آبی در صورت اشتراک از طریق وب 8 دلار در ماه یا با ثبت نام از طریق iOS برای محاسبه مالیات اپ استور اپل 11 دلار در ماه هزینه خواهد داشت.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *