تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

احراز هویت حساب های توییتر به صورت دستی از 2 دسامبر

احراز هویت حساب های توییتر

توییتر برنامه راستی‌آزمایی خود را در ماه می گذشته پس از بیش از سه سال وقفه راه‌اندازی کرد، اما پس از اینکه ایلان ماسک مدیریت توییتر را به دست گرفت، دوباره متوقف شد. با این حال، ماسک اعلام کرده است که توییتر به طور “آزمایی” Verified را در 2 دسامبر راه اندازی می کند و قبل از فعال شدن چک، همه حساب های تایید شده را به صورت دستی احراز هویت می کند.

احراز هویت حساب های توییتر به صورت دستی قطعا ایده خوبی است زیرا پس از تسلط ماسک بر توییتر، این شرکت شروع به ارائه تیک آبی به مشترکین آبی واجد شرایط توییتر کرد بدون اینکه واقعاً هویت آنها را تأیید کند، که منجر به ایجاد حساب‌های تأیید شده با جعل شخصیت‌ها و برندهای محبوب شد.

علاوه بر اعلام راه‌اندازی آزمایشی تأیید، ماسک گفت که علامت‌های تأیید توییتر اکنون در سه رنگ طلایی، خاکستری و آبی ارائه خواهند شد. طلا برای شرکت ها، خاکستری برای دولت ها و آبی برای افراد.

علاوه بر این، ماسک گفت که افراد می توانند اکنون یک لوگوی کوچک ثانویه داشته باشند که نشان می دهد در صورتی که توسط آن سازمان تأیید شود به یک سازمان تعلق دارند.

مشخص نیست که آیا توییتر همان معیارهای قبلی را برای تأیید حساب ها دنبال می کند یا به روز می شود. ماسک قول داده است هفته آینده “توضیحات طولانی تری” در مورد تأیید ارائه کند، بنابراین ممکن است شفافیت بیشتری در مورد آن بدست آوریم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *