تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

اجرای بازی های پلی استیشن روی آیفون با Gamma emulator

اجرای بازی های پلی استیشن روی آیفون

شبیه‌سازی (Emulation) به خصوص روی دستگاه‌های اپل، در حال حاضر طرفداران زیادی پیدا کرده است. بعد از شروع موفق شبیه‌ساز Delta، شاهد ظهور شبیه‌سازهای بیشتری روی آیفون و آیپد هستیم. جدیدترین موردی که به این لیست اضافه شده، شبیه‌ساز Gamma است که به شما امکان می‌دهد بازی‌های مختلف پلی‌استیشن ۱ را روی آیفون و آیپد خود اجرا کنید. این شبیه‌ساز هم اکنون از طریق اپ‌استور قابل دانلود است.

شبیه‌ساز Gamma برای آیفون و آیپد، پر از ویژگی‌های کاربردی

از نظر عملکرد کلی، شبیه‌ساز Gamma شباهت زیادی به دیگر شبیه‌سازهای بازی در اپ‌استور دارد. شما یک رابط کاربری کامل در اختیار دارید، امکان شخصی‌سازی وجود دارد تا مطمئن شوید کنترل‌ها مطابق با ترجیح شما تنظیم شده‌اند، و حتی گزینه‌هایی مانند پشتیبانی از کنترلرهای بلوتوث و کیبوردهای باسیم نیز دریافت می‌کنید. نکته‌ی مهم این است که اگر به دنبال لذت بردن از بازی‌های کلاسیک پلی‌استیشن ۱ روی آیفون یا آیپد خود هستید، این شبیه‌ساز عالی عمل می‌کند.

اگر قصد دارید چندین بازی را روی شبیه‌ساز اجرا کنید، خبر خوب دیگری این است که از هر دو سرویس Google Drive و Dropbox پشتیبانی می‌کند. این امر به شما امکان می‌دهد تصاویر دیسک و ذخیره پیشرفت خود را پشتیبان‌گیری کنید. Gamma همچنین به شما این امکان را می‌دهد که روش یا سرویس مورد نظر خود را برای پشتیبان‌گیری از بازی‌ها و مراحل ذخیره‌شده انتخاب کنید.اجرای بازی های پلی استیشن روی آیفون

اگر طرفدار دوران پلی‌استیشن ۱ هستید، مطمئناً از این شبیه‌ساز بسیار لذت خواهید برد، زیرا تجربه‌ای را که به دنبالش بوده‌اید در اختیارتان قرار می‌دهد. شبیه‌سازی بازی‌های مورد علاقه‌تان روی گوشی و تبلت قطعاً راهی عالی است، و با در نظر گرفتن اینکه می‌توانید از کنترلرها نیز استفاده کنید، یک دستگاه بازی رترو کامل در جیب خود دارید. من مشتاق هستم ببینم این دنیای شبیه‌ساز گوشی به کجا می‌رود و بی‌صبرانه منتظر روزی هستم که شبیه‌سازهای پلی‌استیشن ۲ را نیز دریافت کنیم.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *