تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گروه صنعتی اتحاد موتور با نشان تجاری IREMCO پیشگام در تولید قطعات خودرو

اتحاد موتور iremco در سال 1368 کار خود را در عرصه تولید قطعات خودرو آغار کرد و امروزه توانسته است به یک نام شناخته در این عرصه شناخته شود. گروه صنعتی اتحاد موتور که امروزه با نام آی آر امکو به تولید قطعات با کیفیت پایبند است و تمامی محصولاتش را بر اساس استانداردهای روز دنیا تولید می کند.

مقدمه به اتحاد موتور IREMCO: پیشرو در تولید قطعات خودرو

امروزه، خودرو در حال تبدیل شدن به یکی از مهمترین وسایلی است که تقریبا تصور زندگی بدون آن امکان پذیر نیست. از زمانی که خانه را ترک می کنید و به خیابان می آیید، می توانید حضور خودروها را مشاهده کنید و همین امر نشان می دهد که زندگی مردم در قرن بیست و یکم تغییرات زیادی را تجربه کرده است. خودروها با هر برند و مدل تولیدی نیازمند قطعات با کیفیت هستند تا بتوانند به نیازهای مردم پاسخ دهند.

در همین راستا، اتحاد موتور iremco تلاش کرده است بر کیفیت تمرکز زیادی داشته باشد. یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است گروه صنعتی اتحاد موتور به یک نام شناخته شده تبدیل شود توجه آن به استانداردهایی است که باید در ساخت قطعات به کار روند. برند آی آر امکو تمامی استانداردها را با بالاترین سطح ممکن رعایت می کند و سپس قطعات را به دست مصرف کنندگان می رساند.

مسئله دیگری که به عنوان یک چالش بسیار مهم برای اتحاد موتور iremco به شمار می رود دسترسی آسان به قطعات این گروه است. به همین دلیل، گروه صنعتی اتحاد موتور تلاش کرده است نمایندگی های معتبر و زیادی را در سراسر کشور راه اندازی کند تا تمامی مشتریان و کسانی که به محصولات آی آر امکو نیاز دارند بدون دغدغه به این قطعات دسترسی داشته باشند.

تلاش بی‌وقفه: معرفی اتحاد موتور IREMCO به عنوان لیدر در صنعت قطعات خودرو

اتحاد موتورiremco در زمینه تولید لنت ترمز ، انواع موتور فن ، استارت ، سیستم کامل برف پاکن ، شمع خودرو و دیگر قطعاتی که باعث می شوند خودرو یک حرکت نرم و ایمن را برای راننده به وجود بیاورد فعال است. به همین دلیل، از ابتدا مهندسان جوان را در کنار هم جمع کرده است و تلاش کرده است با فراهم سازی شرایط مناسب به آنها کمک کند تمامی دانش خود را در تولید قطعات خودرو به کار ببرند.

شاید برای شما مهم باشد که بدانید یکی از مهمترین مواردی که باعث شده است قطعات تولیدی گروه صنعتی اتحاد موتور به یک نام شناخته شده تبدیل شود خلاقیتی است که در تولید این محصولات به کار می رود. بهتر است بدانید اتحاد موتور تنها به دنبال تولید قطعات نیست، بلکه به دنبال تولید قطعات خلاقانه است تا بتواند نام خود را برای همیشه در ذهن مشتری ثبت کند و تا به حال توانسته است به خوبی در این زمینه عمل کند. یکی از شعارهایی که اتحاد موتورiremco که برای خود انتخاب کرده است: یکبار با ما…. همیشه با ما! این شعار به خوبی نشان می دهد که برند آی آر امکو به اصل کار خود اعتقاد دارد و همین امر سبب می شود که برای یکبار از مشتریان بخواهد قطعات آن را امتحان کنند.

ابتکار و کیفیت: نگاهی به نقش برجسته IREMCO در تولید قطعات خودرو

یک خودرو هم به قطعات متعددی نیازمند است .اتحاد موتورiremco در تولید بخش زیادی از این قطعات با قدرت عمل کرده است. شما می توانید مدل خودرو و سال تولید آن را به کارشناسان این مرکز بگویید و سپس آنها بهترین قطعه را با بالاترین کیفیت به شما معرفی می کنند.

چیزی که این روزها این گروه به دنبال ان است افزایش رضایت مشتریان و تولید قطعات دقیقا بر اساس نیازهای آنهاست. تمامی مشتریان به دنبال محصولاتی هستند که طول عمر بالایی داشته باشند. قطعات بی کیفیت که طول عمر پایینی داشته باشند برای مشتریان مناسب نیستند. اتحاد موتور iremco به این اصل توجه دارد و مشتریان می توانند بدون نگرانی از خراب شدن قطعات خودرو آنها را سفارش دهند و برای مدت طولانی استفاده کنند. این امر قدرت گروه صنعتی اتحاد موتور است که می تواند قطعات خود را برای مدت طولانی در خودرو شما نگه دارد.

اتحاد موتورiremco، برندی که به آن اطمینان دارید!

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد اتحاد موتورiremco در اختیار شما قرار دهیم. اگر به دنبال استعلام قیمت قطعات این برند هستید، باید با کارشناسان آن در تماس باشید. این برند تمامی قطعاتش را همراه با ضمانت عرضه می کند و همین امر نشان می دهد که این قطعات قابل اعتماد هستند. البته باید بدانید قدرت محصولات این برند به حدی زیاد است که امروزه برند آی آر امکو خودش اعتباری است که به تنهایی باعث می شود مشتریان به محض مشاهده نام این برند بر روی بسته بندی برای خرید این محصولات و قطعات متمایل شوند و دیگر به سمت قطعات دیگری نروند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *