تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

کیبورد مکانیکی OnePlus با همکاری Keychron در دست ساخت است

کیبورد مکانیکی OnePlus

کیبورد مکانیکی OnePlus

OnePlus امروز “OnePlus Featuring” را معرفی کرد، یک پلتفرم مشترک که در آن شرکت با شرکای مختلف روی محصولات جدید کار خواهد کرد. اولین شرکتی که با OnePlus شریک شد، Keychron برای ساخت کیبورد کامپیوتر است.

کیبورد مکانیکی OnePlus

این کیبورد که اولین مورد برای OnePlus است، دارای طراحی کلید مکانیکی با قابلیت شخصی سازی کلیدها خواهد بود. جزئیات بیشتری در مورد آن ذکر نشده است، به جز اینکه در اوایل سال 2023 در سطح جهانی در دسترس خواهد بود.

کیبوردهای مکانیکی امروزه در جامعه علاقه مندان بسیار زیادی دارد. Keychron نامی شناخته شده در این صنعت است و از سال 2017 وارد این تجارت شده است. این دسته همچنین توسط اعضای انجمن OnePlus به عنوان یک دسته محصول آینده برای OnePlus انتخاب شد و در یک نظرسنجی که در انجمن های OnePlus برگزار شد به آن رای دادند.

کیبورد مکانیکی OnePlus

این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال راه اندازی دو نمایشگر کامپیوتر شخصی جدید است که نشان می دهد علاقه زیادی به ورود به بازار کامپیوتر دارد. اتفاقاً به نظر می رسد که شیائومی نیز همینطور است. واضح است که بخش رایانه های شخصی، میدان نبرد بزرگ بعدی برای این شرکت ها است.

OnePlus همچنین در این ماه نهمین سالگرد تاسیس خود را جشن می گیرد. این شرکت به رشد سالانه 43.8% و 104.6% در آسیا و اقیانوسیه و هند در سه فصل اول سال 2022 ادامه می دهد. این شرکت همچنین ادعا می کند 30 میلیون عضو Red Cable Club، برنامه عضویت OnePlus را دارد. و اینکه تعدادی از محصولات جدید برای عرضه جهانی در ماه های آینده در نظر گرفته شده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *