تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

کتاب روسی راز نژادهای فرازمینی در روی زمین

کتاب روسی راز نژادهای فرازمینی در روی زمین

کتاب روسی راز نژادهای فرازمینی در روی زمین



کتاب فوق در سال 1946 میلادی توسط عوامل امنیتی کی. جی. بی شوروی نوشته شده و بمرور زمان کاملتر و همچنین اطلاعاتی به ٱن اضافه شده است که بخشی از این کتاب را برایتان ترجمه و در ضمن برای اشنایی بیشتر، اندک اطلاعاتی را در مورد صور فلکی از ویکی پدیا استخراج و به متن اصلی اضافه کردم.
★★★
در این کتاب راز نژادهای فرازمینی یکی از مهم ترین اسناد مطرح شده در
دوره ای است که روسیه تحت سلطه کمونیسم میبوده است. اولین نسخه این کتاب در سال 1946 جهت اطلاع رسانی برای بعضی عوامل مخفی روسیه در مورد نژادهای مختلف بیگانه که تا آن زمان از سیاره ما بازدید کرده بودند، به رشته تحریر درامد.
تا زمانی که پرده های آهنین روسیه مقاوم بودند، اطلاعات ارزشمند این کتاب را روسها در دست داشتند. در زمانی که رژیم کمونیست شروع به فروپاشی کرد، کتاب راز نژاد بیگانگان در دست یک دیپلمات روسی بود که تصمیم گرفت در پرتغال زندگی کند.
بعد از فوت او پسرش و یکی از دوستانش، این کتاب را در میان چندین اسناد اسرارآمیز دیگر که در یک انبار تجاری میبوده، میابند، و برای اولین بار در سال 2004 به زبان انگلیسی ترجمه میگردد.
کتاب جذاب و شگفت انگیزیست زیرا مبین انواع مختلفی ازگونه های بیگانه فرازمینی ، فضاپیماها و محل و مبدأ آنها میباشد.
هر نژاد بیگانه ای که در کتاب ارائه شده، بشکل و بگونه ای در تکامل انسان در روی زمین نقش داشته است.
این بیگانگان در نقاط مختلف سیاره ما دیده شده اند و جالب اینکه انها با
دولت های مختلف بعضی از این کشورها همکاری داشته اند.
اطلاعات در مورد جلسات و ملاقاتها، ظاهرن مخفی باقی مانده، با این حال، کتاب حاوی منبع اطلاعات و همچنین بعنوان یک کتابچه راهنما برای یادگیری نحوه برقراری ارتباط با گونه های مختلف بیگانه فرازمینی میباشد.
بعنوان مثال،
★ الگرولک (Allgruulk) در کائنات به عنوان سازندگان یا خالقین شناخته
شده اند، آنها میتوانند 230 سال زندگی کنند و از صورت فلکی سنگتراش میایند. انها نوعی خزنده نما میباشند که با ساختن سفاین فضایی به کشف و کاوش کائنات می‌پردازند بعبارتی انها را مسافران کائنات مینامند، برای اخرین بار در سال 2005 در توکیو دیده شده اند.
★ یکی دیگر از گونه های دیگر فرازمینی، معروف به رسولان هستند که مرموزترین نژاد فرازمینی میباشند. آنها به مدت 300 سال از زمین دیدن میکنند ولی در تماس مستقیم با مردم نیستند.
★ جن
راک (Rak) گونه ای دیگر بیگانه فرازمینی است که بشر را تاکنون بمدت 720 سال است ملاقات نکرده اند. شاید آنها
علاقه ای به سیاره ماجراجوی ما نداشته باشند.
بطور کل پنج بار از زمین بازدید کردند و محل استقرار انها در خاورمیانه میبوده است و بر طبق نظریات برخی از محققان مسلمان، آنها در یک بعد فراتر از ابعاد موجود جهان ما زندگی می کنند, در باورها و اساطیر اسلامی به انها جن یا اجنه مبگویند با توجه به
(( گزارش های دیگر نژادهای بیگانه )) ، آنها دیگر به ملاقات زمین نمیایند؛ زیرا سیستم ایمنی بدن آنها نمی تواند با حیوانات و گیاهان زمینی تعامل کند.
★ نامرئیان
تصویری از انها موجود نمیباشد
نامرئیان گونه ای بیگانه هستند که از جنوبی ترین صورفلکی بنام کوهمیز میایند نزدیکترین ستاره ی این صورت فلکی بنام الفا کوهمیز، یک ستاره نوترونی همراه با امواج بسیار قوی مغناطیسی و اشعه ایکس میباشد و همچنین بیش از 33 سال نوری از ما فاصله دارد،البته این نامرئیان گونه ای هستند که تقریبن نمیتوانند با چشم غیر مسلح دیده شوند، انها بیشتر در مراکز حساس نظامی و امنیتی نفوذ میکنند،
اما هم آمریکاییها و هم روسها فناوری خاصی برای شناسایی آنها در مراکز مهم نظامی و ناوگانها ایجاد کرده اند. انها در محیطهای فوق امنیتی و مراکز حساس نظامی توسط دوربین‌های مخصوص نمایان شدند، گاهی اوقات انها را بصورت خیلی مات و شبه گونه میتوان در روی شیشه دید!
اگر غیر عادی بوی ترش مانندی بمشام رسید و یا یک یا چند سگ بی دلیل شروع کردند به پارس کردن، احتمال وجود انها در ان محیط بسیار زیاد است. قصد و نیت انها در روی زمین مبهم و ناشناخته است.
★ Jefok
جفوک گونه ای بیگانه دیگر از صورت فلکی هندی Indus (یکی از صور فلکی جنوبی آسمان است که به معنی بومیان آمریکایی است که به آنها هندی گفته می‌شد) میباشد و از جانب نژادهای دیگر به عنوان صلح بانان شناخته شده اند.انها دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته ای هستند و اولین بار 1500 سال قبل از میلاد در روی زمین پدیدار شدند.
آنها سه هفته قبل از قتل جان اف کندی با او ملاقات کردند! در همان زمان انها با بعضی از دیگر رهبران جهان دیدار داشته اند. در سال 1965 انها پیامهایی با محتوای نا معلوم به رهبران کشورهای با توان سلاح هسته ای فرستادند و بعد از قتل کندی، دیگر دیده نشدند

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *