تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تعامل با هوش مصنوعی در فضای سه‌بعدی چت‌جی‌پی‌تی برای ویژن پرو

اپلیکیشن چت‌جی‌پی‌تی برای ویژن پرو، تعامل با هوش مصنوعی در فضای سه‌بعدی را به کاربران ارائه می‌دهد و هم‌اکنون در اپ استور visionOS در دسترس است.

چت‌جی‌پی‌تی برای ویژن پرو

اپل هدست ویژن پرو را در رویداد WWDC سال گذشته معرفی کرد. از آن زمان، این شرکت با توسعه‌دهندگان همکاری کرده است تا موارد استفاده‌ای مناسب برای این دستگاه ایجاد کند. توسعه‌دهندگان برنامه‌های شخص ثالث نیز برای ارائه برنامه‌های خود برای Vision Pro کار کرده‌اند. با راه‌اندازی ویژن پرو، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کاربردی در زمینه بهره‌وری در اپ استور visionOS منتشر شده است. برنامه ChatGPT OpenAI در حال حاضر برای Vision Pro در دسترس است و می‌توانید آن را به صورت رایگان دانلود کنید.

OpenAI، چت‌جی‌پی‌تی را به ویژن پرو می‌آورد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا با GPT-4 Turbo به گفتگو بپردازند. برنامه چت‌جی‌پی‌تی OpenAI برای ویژن پرو، هوش مصنوعی و واقعیت افزوده را گرد هم می‌آورد و به کاربران امکان می‌دهد در یک فضای مجازی متن، تصویر و موارد دیگری را تولید کنند. این برنامه از مدل GPT-4 Turbo OpenAI استفاده می‌کند که جدیدترین نسخه سیستم LLM این شرکت است. کاربران می‌توانند سوال بپرسند، پاسخ دریافت کنند و در مورد تقریباً هر چیزی مشاوره بگیرند. این نسخه همچنین از تولید تصاویر درون برنامه پشتیبانی می‌کند. این اولین قدم برای این شرکت است که به چت‌جی‌پی‌تی اجازه می‌دهد در زمینه واقعیت افزوده رشد کند.

در حالی که کاربران از قبل با ویژگی‌های ارائه شده توسط مدل GPT-4 آشنا هستند، ورود این برنامه به ویژن پرو نقطه عطفی مهم برای OpenAI به شمار می‌رود. این اولین بار است که کاربر هوش مصنوعی را در یک فضای سه‌بعدی تجربه خواهد کرد. با ویژن پرو، تجربه کاربری فراگیرتر خواهد بود و به کاربران این امکان را می‌دهد تا از این برنامه در جنبه‌های مجازی مختلف استفاده کنند.

پیش از این، برنامه چت‌جی‌پی‌تی برای پشتیبانی از دیکته به زبان‌های iOS و اندروید به‌روزرسانی شده بود. این شرکت از همین فناوری در برنامه ویژن پرو استفاده خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا سوالات خود را برای دریافت پاسخ دیکته کنند. ویژن پرو همچنین می‌تواند تصاویر دنیای واقعی را تغذیه کند، که در سناریوهای فنی مانند تولید دستور العمل‌ها یا یافتن راه‌حل‌هایی برای کارهای پیچیده بسیار مفید خواهد بود.

اپل همچنین با ارائه visionOS به توسعه‌دهندگان برای استفاده از ویژگی‌های ویژن پرو مانند OpticID و Spatial Audio برای ایجاد موارد استفاده‌ای فراگیرتر و شهودی‌تر، کار را برای توسعه‌دهندگان آسان‌تر کرده است. VisionKit نیز برای توسعه‌دهندگان در دسترس است تا از هر جنبه‌ای از Vision Pro در حد توان استفاده شود. می‌توانید برنامه ChatGPT را برای Vision Pro به صورت رایگان از اپ استور visionOS دانلود کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *