تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

هدیه لیونل مسی آیفون 14 پرو طلایی به هم تیمی ها و برندگان جام جهانی

هدیه لیونل مسی آیفون 14 پرو طلایی

هدیه لیونل مسی آیفون 14 پرو طلایی

آرژانتین قهرمان جام جهانی فوتبال اخیر شد و برای اولین بار بعد از سال 1986 با کمک لیونل مسی قهرمان جهان شد.

لیونل مسی (کاپیتان تیم ملی آرژانتین) تصمیم گرفت به شکلی عجیب از هم تیمی ها و کادرفنی خود که بخشی از تیم در جام جهانی قطر بودند، تجلیل کند. او 35 گوشی طلایی آیفون 14 پرو را به آنها هدیه داد.

هر گوشی با نام شخص، شماره، آرم اتحادیه فوتبال آرژانتین (AFA – Asociacion del Futbol Argentino) و آرم شریک تولید iDesign Gold به صورت سفارشی ساخته شده بود.

موسس این شرکت با لیونل مسی عکس گرفت و همچنین یک استوری اینستاگرام منتشر کرد که در آن فاش کرد که هر دستگاه در یک جعبه فانتزی با گواهی اصالت عرضه شده است و آیفون 14 پرو یک محصول اصیل با پلاک طلای 24 عیار است.

هدیه لیونل مسی آیفون 14 پرو طلایی

این گوشی با برداشتن پنل اصلی و قرار دادن صفحه فلزی گرانبها به جای آن ساخته شده است. هیچ اطلاعاتی وجود ندارد که مسی به سراغ کدام گزینه حافظه رفته است، اما زمانی که برنده 7 توپ طلا و دو بار برنده توپ طلای جام جهانی یک آیفون طلایی به شما هدیه می دهد، این موضوع اهمیتی ندارد.

چنین هدیه ای واقعاً گران بها است، اما یک آیفون 14 پرو 1 ترابایتی سفارشی توسط iDesign Gold حدود 4000 پوند قیمت دارد، یعنی لیونل مسی 140،000 پوند (حدود 170،000 دلار / 160،000 یورو) برای این هدیه به یاد ماندنی خرج کرده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *