تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

OnePlus 10T نسخه بتای Open OxygenOS 13 را دریافت می کند

OnePlus چند هفته پیش  نسخه بتای Open OxygenOS 13 مبتنی بر Android 13 را برای OnePlus 9RT منتشر کرد و اکنون این OnePlus 10T است که از طریق برنامه بتا طعم جدیدترین نسخه اندروید سفارشی سازنده تلفن چینی را می چشد، البته فقط در هند.

اگر می‌خواهید OxygenOS 13 Open Beta را روی 10T خود امتحان کنید، مطمئن شوید که نسخه A.08 یا A.10 OxygenOS 12 را اجرا می‌کند و حداقل 30 درصد باتری و 5.5 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد.

نسخه بتای Open OxygenOS 13

نسخه بتای Open OxygenOS 13 با طراحی Aquamorphic و نوع جدیدی از Always-On Display علاوه بر برخی بهینه سازی ها، بهبودها و ویژگی های جدید ارائه می شود. می‌توانید برای جزئیات بیشتر، تغییرات به‌روزرسانی را در زیر بررسی کنید و به لینک منبع در انتهای این مقاله بروید تا درباره فرآیند نصب OxygenOS 13 Open Beta بیشتر بدانید.

نسخه بتای Open OxygenOS 13

با این حال، شایان ذکر است که نسخه های بتا معمولاً به اندازه نسخه‌های رسمی پایدار نیستند و اغلب حاوی اشکالاتی هستند که تجربه کاربر را مختل می‌کنند، بنابراین بهتر است در دستگاه‌های اصلی از آنها اجتناب شود. و تا آنجا که به OxygenOS 13 Open Beta برای 10T مربوط می شود، OnePlus سه مشکل شناخته شده را ذکر کرده است:

  • در مواقع مختلف ، والپیپر روی صفحه قفل تار است.
  • اعلان شارژ در صفحه قفل به طور معمول نمایش داده نمی شود.
  • عملکرد بزرگ کردن صفحه در حالت فیلم به طور معمول نمایش داده نمی شود.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *