تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 6 معرفی شد

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 6 جدیدترین افزوده شده در بخش پوشیدنی های Google است که ردیابی سلامتی بهبود یافته و حتی یکپارچگی عمیق تر با برنامه های Google مانند YouTube Music، Google Pay و Google Maps را به ارمغان می آورد.

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 6

Charge 6 دارای صفحه نمایش 1.04 اینچی رنگی AMOLED با قابلیت نمایشگر همیشه روشن (AOD) است. این ردیاب دارای ساختار آلومینیوم، شیشه و رزین با دکمه کناری لمسی برای کنترل است.

به نظر می رسد ردیابی ضربان قلب به لطف حسگر نوری به روز شده همراه با سنسورهای الکتریکی جدید و الگوریتم های یادگیری ماشینی توسعه یافته توسط گوگل، نقطه قوت Charge 6 باشد. Charge 6 باید نتایج ضربان قلب “60% دقیق تر” را نسبت به نسخه قبلی خود ارائه دهد. همچنین می‌توانید ردیاب را با دستگاه‌های ورزشی جفت کنید و داده‌های ضربان قلب را در زمان تمرین خود دریافت کنید.

Charge 6 همچنین سطوح اکسیژن خون (SpO2) و ECG را برای هرگونه فیبریلاسیون دهلیزی بر روی ریتم ضربان قلب شما ردیابی می کند. شما می توانید خواب، استرس، دمای پوست و سرعت تنفس را ردیابی کنید. از نظر ورزش، Fitbit بیش از 40 حالت تمرینی را با پشتیبانی از خوانش حداکثر VO2 ارائه می دهد. شارژ 6 همچنین دارای 5 دستگاه خودپرداز ضد آب است، بنابراین می توانید شنا کنید و از GPS داخلی و ردیابی GLONASS روی دستگاه برخوردار شوید.

مچ بند هوشمند Fitbit Charge 6

Google همچنین پشتیبانی از کنترل‌های YouTube Music و Google Maps را با دستورالعمل‌های گام به گام روی صفحه اضافه کرد. گیرنده NFC همچنین امکان پرداخت Google Wallet را فراهم می کند. عمر باتری با استفاده معمولی 7 روز رتبه بندی شده است.

Fitbit Charge 6 در رنگ های Obsidian، Coral و Porcelain عرضه می شود. قیمت 160 دلار / 160 یورو / 140 پوند تعیین شده است و می توانید گروه را از وب سایت رسمی Fitbit پیش خرید کنید. این ردیاب همچنین به‌زودی در Fitbit India فهرست شده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *