تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات و تصاویر گوشی Honor X7a لو رفت

گوشی Honor X7a

آنر در ماه مارس از X7 مجهز به اسنپدراگون 680 رونمایی کرد و به نظر می‌رسد که این شرکت به زودی نسخه گوشی Honor X7a را دنبال خواهد کرد که مشخصات و تصاویر آن به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است.

گوشی Honor X7a، مانند X7، حول یک صفحه نمایش HD+ ساخته شده است، اما کمی کوچکتر است (6.7 اینچ در مقابل 6.74 اینچ) و نرخ تازه سازی صفحه نمایش کمتری دارد (60 هرتز در مقابل 90 هرتز). صفحه نمایش دارای یک ناچ برای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است، اما نمی دانیم که آیا مشخصات آن مشابه دوربین جلوی X7 است یا خیر.

گوشی Honor X7a

در قسمت پشتی، Honor X7a دارای یک دوربین چهارگانه است که شامل واحدهای 50 مگاپیکسلی اولیه، 5 مگاپیکسلی الترا واید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی تله فوتو است. این گوشی هوشمند دارای تراشه Helio G37 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است. این دستگاه اندروید 12 اجرا می کند و باتری 5230 میلی آمپر ساعتی دارد که 230 میلی آمپر ساعت بزرگتر از سلول X7 است. با این حال، مشخص نیست که آیا نرخ شارژ همانند X7 (22.5W) باقی می ماند یا متفاوت است.

گوشی Honor X7a

این منبع ادعا می کند که Honor X7a که مقرون به صرفه تر از X7 خواهد بود، 196 گرم وزن دارد و دارای حسگر اثر انگشت در کناره است. همچنین دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است و در دو رنگ مشکی نیمه شب و آبی اقیانوسی عرضه خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *