تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات لو رفته دوربین شیائومی 14 هیچ مشکلی را نشان نمی‌دهد

مشخصات لو رفته دوربین شیائومی 14

شیائومی یکی از معدود تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است که معتقد به ارائه گوشی‌های بدون هیچ گونه مشکلی است و به همین دلیل است که گوشی‌های Ultra آن معمولاً عرضه جداگانه‌ای دارند. سری Xiaomi 14 اوایل سال جاری عرضه شد و Xiaomi 14 Ultra در خط تولید غایب بود زیرا این شرکت گوشی را در سال آینده عرضه می کند، امروز ما اطلاعات بیشتری در مورد سیستم دوربین گوشی داریم که نشان می دهد این گوشی قرار است از نظر قدرت دوربین فوق العاده قدرتمند باشید.

مشخصات لو رفته دوربین شیائومی 14

Xiaomi 14 Ultra یک دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی برای تجربه عکاسی بی نظیر ارائه می کند.

بر اساس اطلاعات دریافتی از یک مشاور معتبر، Xiaomi 14 Ultra تجربه دوربین بی نظیری را ارائه می دهد. این امر منطقی است زیرا شرکت عادت دارد بهترین ها را برای آخرین مدل پس انداز کند.

با نگاهی به اطلاعات، به جرات می توان گفت که Xiaomi 14 Ultra دارای پیکربندی دوربین چهارگانه 50 مگاپیکسلی خواهد بود. بزرگترین تغییر در اینجا یک دیافراگم متغیر در دوربین اصلی است که از f/1.6 به f/4.0 می رسد. این ویژگی در حال حاضر در نسخه Pro موجود است و خوب است که ببینیم یک بار دیگر در حال بازگشت است. علاوه بر این، فواصل کانونی گوشی 0.5x، 1x، 3.2x و 5x خواهد بود که گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *