تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مشخصات، قیمت و رندرهای تبلت Redmi Pad SE

مشخصات، قیمت و رندرهای Redmi Pad SE

شیائومی در اکتبر گذشته Redmi Pad را به عنوان اولین تبلت از سری Redmi عرضه کرد که به زودی یک مدل SE نیز به آن خواهد پیوست. شیائومی هنوز چیزی در مورد Redmi Pad SE فاش نکرده است، اما آخرین افشای اطلاعات کمی برای تخیل باقی می گذارد زیرا مشخصات، قیمت و رندرهای تبلت Redmi Pad SE را فاش می کند.

تصاویر فاش شده Redmi Pad SE را در سه رنگ خاکستری، سبز و بنفش نشان می دهند. این تبلت حول یک LCD 11 اینچی FullHD+ با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز، حداکثر روشنایی 400 نیت و تراکم پیکسلی 207 ppi ساخته شده است. این تبلت دارای دو دوربین است ؛ یک واحد 5 مگاپیکسلی f/2.2 در جلو و یک واحد 8 مگاپیکسلی f/2.0 در پشت.  این تبلت از ویژگی FocusFrame پشتیبانی می کند که به طور خودکار سوژه ها را در طول تماس های ویدیویی ردیابی می کند و آنها را در مرکز نگه می دارد.

مشخصات، قیمت و رندرهای Redmi Pad SE

Redmi Pad SE دارای Snapdragon 680 با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. این دستگاه MIUI مبتنی بر اندروید 13 را اجرا می کند و یک باتری 8000 میلی آمپر ساعتی دارد که انرژی را از طریق پورت USB-C تا 10 وات تامین می کند و تا 21 ساعت پخش بی وقفه ویدیو و 12 ساعت بازی مداوم را ارائه می دهد. .

Redmi Pad SE در اروپا حدود 190 یورو قیمت خواهد داشت که انتظار می رود کمتر از قیمت اروپایی Redmi Pad 279 یورویی برای مدل پایه دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی باشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *