تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مانیتور گیمینگ شیائومی Redmi G Pro Mini-LED 27 اینچی با DisplayPort 2.1 با قیمت 310 دلار رونمایی شد

شیائومی یک شرکت جدید در مجموعه مانیتورهای گیمینگ Redmi G Pro خود معرفی کرده است که دارای فناوری پیشرفته Mini-LED با DisplayPort 2.1 است.
جدیدترین مانیتور گیمینگ شیائومی با پنل مینی ال ای دی پیشرفته و مناسب برای همه برنامه ها عرضه می شود.

مانیتور گیمینگ شیائومی Redmi G Pro Mini-LED 27 اینچی

شیائومی در زمینه ورود به صنعت رایانه های شخصی پیشرفت چندانی نداشته است، اما این شرکت در طول این دوره از خود متعهد بوده است و نمونه بارز آن زمانی است که آنها از یک لپ تاپ AMD Ryzen “Phoenix” “معقول” رونمایی کردند. که با قابلیت های شگفت انگیزی همراه بود. به طور مشابه، این شرکت یک مانیتور گیمینگ جدید به نام Redmi G Pro را معرفی کرده است که روی کاغذ گزینه ای عالی برای کسانی که مسیر شیائومی را انتخاب می کنند به نظر می رسد.

با شروع مشخصات، Redmi G Pro دارای یک پنل Mini-LED 27 اینچی با حداکثر رزولوشن 2560 در 1440 است. علاوه بر این، در مجموع 1152 پارتیشن به همراه 4608 مهره لامپ ارائه می شود که بهترین کیفیت خروجی را تضمین می کند. سناریوها بر اساس گزارش ها، چهار حالت مختلف کنترل نور را در اختیار کاربران قرار می دهد تا تنظیمات پانل را بدون بررسی هر پارامتری تنظیم کنند. Redmi G Pro دارای حداکثر روشنایی 1000 نیت است و از خروجی صفحه نمایش HDR1000 نیز پشتیبانی می کند، که آن را به یک محصول عالی برای کسانی تبدیل می کند که می خواهند محتوای مختلف را از طریق آن تماشا کنند.

به نظر می‌رسد تمرکز بر روی کیفیت پنل بهینه در اینجا بسیار زیاد بوده است زیرا مانیتور با 100% sRGB، 99% DCI-P3 و 97% رده‌بندی طیف رنگی Adobe RGB ارائه می‌شود، که بسیار چشمگیر است. Redmi G Pro، حداقل آن‌طور که روی کاغذ به نظر می‌رسد، عالی به نظر می‌رسد، اما جالب است که ببینیم چه چیزی را روی میز می‌آورد، زیرا چنین سازندگان «چینی» اغلب تمایل دارند مشخصات چشمگیری ارائه دهند، اما نتیجه نهایی چیز دیگری می‌گوید.

با حرکت به سمت اتصال داخلی، مانیتور دارای 2x DisplayPort 2.1 به همراه 2x HDMI 2.0 است که در واقع به اندازه کافی کافی است. این مانیتور با قیمت 2,199 یوان، معادل 310 دلار به فروش می رسد، که Redmi G Pro را در قیمت مناسبی قرار می دهد، با توجه به اینکه در نهایت یک مانیتور Mini-LED است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *