تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مانیتور پژو 405 و پارس داشبورد جدید و قدیم

آیا میدانید آمار تصادفات در سال 1402 به نسبت سال قبل 8.2% افزایش داشته است. سرهنگ احسان مومنی، معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، اعلام کرد بیشترین علل وقوع تصادفات در شهر تهران و کل کشور توجه نداشتن به جلو و استفاده از تلفن همراه و با خودروهای پژو و پراید است.

گرچه تلفن‌همراه دسترسی و زندگی ما را بسیار آسان کرده است، اما استفاده این تکنولوژی در خودرو همچنان با خطر همراه است. اما نگران نباشید. با پیشرفت فناوری و افزودن تنها یک دستگاه مانیتور اندروید خودرو بدون در دست گرفتن موبایل، پرت شدن هواس و… میتوانید به تمام آپشن و امکانات گوشی و حتی بیشتر نیز دسترسی داشته‌باشید.

اگر شما هم پژو یا هر خودرو دیگری دارید و می‌خواهید در کاهش آمار  تصادفات سهیم باشید، از شما دعوت می‌نمائیم تا در ادامه‌ی مقاله با ما همراه باشید. تا این محصول جدید را به شما معرفی نمائیم.

مانیتور پژو 405 و پارس داشبورد قدیم

انواع مانیتور اندروید پژو 405 و پارس داشبورد جدید و قدیم

مانیتور اندروید پژو پارس و 405 داشبورد جدید و داشبورد قدیم در چندین سایز و سخت‌افزار مختلف موجود است. انتخاب هر مدل بنا به سلیقه راننده، تجربه کاربری و بودجه‌ی مورد نظر دارای بهترین کارایی، سرعت و بازدهی قابل انتظار  هستند.

  1.  مانیتور 6.95 اینچی : مانیتوری تک دین و با صفحه نمایش 6.95 اینچی است. این مانیتور بدون تعویض و جابجایی قاب، در هر خودرو قابل جاگذاری است. و دارای همه‌ی امکانات  یک مانیتور اندروید در سایز بزرگتر است. این مانیتور با کیفیت تصویر 480×1280 پیکسل و رم 1GB و حافظه‌داخلی 32GB در ابعاد  ارتفاع 7cm، عرض  19cm در دسترس است.
  2. مانیتور 7 اینچ : مانیتور 7 اینچی یک مانیتور یونیورسال است که مناسب داشبورد هر خودرو قابل جاگذاریست و می‌توان بدون دستکاری و تعویض قاب داشبورد آن را جاگذاری نمود. این مانیتور با کیفیت تصویر 600×1024 پیکسل و رم 1 GB و حافظه‌داخلی 16 GB ارائه شده‌است.
  3. مانیتور 8 اینچ ولوم دار : مانیتور ولومدار با صفحه نمایش 8 اینچ  و کیفیت تصویر 720×1280 پیکسل و رم 1 GB و حافظه‌داخلی 16 GB است. کلید ها و صفحه لمسی  در ادغام با کنترلر ولوم دستی نمای زیبا و تجربه‌ی کاربری قابل قبولی را به‌ارمغان آورده است.
  4. مانیتور 9 اینچ تمام لمسی : مانیتورهای 9 اینچ فول تاچ در سه مدل سخت‌افزار موجود است. این مانیتور نیز مانند سایر مانیتورها دارای ورژن اندروید 13 است و تمام امکانات مورد نیاز را پشتیبانی می‌نماید. کیفیت تصویر 600×1024 پیکسلی با رم 1 تا 4 و حافظه‌داخلی 16 تا 64 GB موجود است. ظاهر تمام لمسی همراه با بک‌لایت دید در شب، نمای بسیار جذابی به داخل داشبورد خواهد داد .

هر کدام از این مدل‌ها  با بهترین کیفیت ساخته شده‌اند و همگی دارای ویژگی‌ها و امکانات مشترکی هستند اما در ظاهر، تعداد رم ، کیفیت تصویر و اندازه صفحه نمایش باهم متفاوت هستند. مدل 6 و 7 اینچی بدون نیاز به دستکاری قاب داشبورد قابل جاگذاری هستند اما مدل 8 و 9 اینچی با قاب داشبورد مخصوص مدل پژو و هر خودرو ارائه می‌شود.

مانیتور پژو 405 و پارس داشبورد جدید

امکانات و ویژگی‌های مانیتور اندروید

آپشن و امکانات مانیتور پژو پارس داشبورد جدید و داشبورد قدیم  همگی با سیستم عامل اندروید در نسخه 13 ارائه شده‌اند. مانیتور های اندروید فابریک جایگزینی مناسب برای گوشی در ماشین است و ما و سرنشینان را همچنان به اینترنت، فضای مجازی، گوگل، تماس  بلوتوثی و تماشای فیلم و تلویزیون در  مسیر طولانی و سفر، سرگرم نگه میدارد. در ادامه برخی از این ویژگی‌ها را نام خواهیم برد.

  • تماشای تلویزیون، فیلم و ویدئو و موسیقی بصورت آنلاین و آفلاین
  • اتصال به موبایل و پاسخ به تماس بدون دخالت دست
  • مسیریابی و gps
  • رادیو
  • اتصال به اینترنت و بلوتوث
  • قابلیت نصب هز برنامه اندرویدی
  • قابلیت نصب و کار با برنامه‌های فضای مجازی مانند واتساپ، تلگرام، روبیکا، اینستاگرام و…
  • اتصال usb و شارژ تلفن همراه
  • پشتیبانی از دوربین دنده عقب و جلو
  • میرورلینک
  • قابل اتصال به موبایل
  • پشتیبانی از کنترل فرمان
  • قابلیت تصویر در تصویر و ips چهارطرفه

همه‌ی این امکانات تنها با افزودن یک مانیتور پژو ۴۰۵ داشبورد قدیم و داشبورد جدید  به داخل پژو شماست که با ضبط کارخانه‌ی خودرو امکان پذیر نیست.

مانیتور اندروید پژو قدیم

برتری مانیتور اندروید به ضبط کارخانه ماشین

ضبط های تک دین کارخانه پژو 405 داشبورد جدید و داش قدیم تنها قابلیت پخش موزیک و رادیو را دارند. این ضبط‌ها فلش‌خور هستند و دارای پورت USB و AUX هستند. ویژگی و امکانات مانیتورها به نسبت این ضبط‌ها قابل مقایسه نیستند. اما مانیتور خودرو علاوه بر افزودن امکانات و افزایش رفاه و آسایش راننده و سرنشینان در طول سفر، به افزایش ایمنی رانندگی نیز کمک میکند. 

با مانیتور اندروید ماشین دیگر از برخورد، جریمه و سانحه دورید!

مانیتور خودرو با پشتیبانی از دوربین دنده عقب و جلو، کنترل و هشدار سرعت، قابلیت فعال نمودن کنترل فرمان، هشدار احتمال وجود پلیس، مسیریابی درست خیابان مجاز، اتصال موبایل به مانیتور و پاسخدهی تماس بدون دخالت دست و مسیریابی در شهر و خیابان ناآشنا بدون در دست گرفتن گوشی و کنترل با صفحه کوچک موبایل و… از علل و دلایل جلوگیری از برخورد، جریمه و سانحه هستند.

فروشگاه صوتی تصویری خودرو بانه اتوسول با سابقه چندین سال فروش آفلاین بنا به درخواست خریداران و به پاس اعتماد شما رانندگان گرامی، بستری آنلاین برای سفارشات و درخواست‌های شما آماده کرده است. اگر بدنبال خرید مانیتور اندروید ماشین برای هر خودرویی هستید، اتوسول برای هر خودرو در انواع مدل و سایز صفحه نمایش مانیتور ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *