تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

قیمت ماشین کیا EV9 مشخص شد

قیمت ماشین کیا EV9

اولین کیا که در خاک اروپا فروخته شد کیا پراید کوچک بود. این خودرو در سال 1991 با قیمت 8400 یورو در بریتانیا به فروش رفت و شروع یک ماجراجویی خودرویی شگفت انگیز بود. برای چندین دهه، کیا موتور قابل اعتمادی را برای بسیاری از خانواده‌ها ارائه می‌کرد ، قابل اعتماد و مقرون به صرفه بودن هدف اصلی کیا بود. با این حال، در طول سال‌ها، این شرکت واقعاً تلاش کرد تا قیمت مقرون‌به‌صرفه را کنار بگذارد، گویی چیزی است که باید از آن خجالت بکشد.

قیمت ماشین کیا EV9

با ظهور خودروهای الکتریکی، این شرکت فرصتی عالی برای اختراع مجدد خود به عنوان تولید کننده وسایل نقلیه ممتاز به دست آورد. EV6 برای همه شگفت‌انگیز بود، ما می‌دانستیم که کیا پس از عرضه استینگر می‌تواند خودروهای سریع و سرگرم‌کننده بسازد، اما EV6 در لیگ مخصوص به خود قرار دارد. نسخه GT یک قاتل واقعی سوپراسپرت برای پول بدون سوپراسپرت است، اما با قیمت 74000 یورو قبلاً باز هم قیمت زیادی بود.

کیا از انتقال خود به بازار خودروهای پریمیوم عقب نمانده و با خوشحالی از تصویر جدید خود استقبال می کند. این شرکت به تازگی از بزرگترین شاسی بلند خود، EV9 با 7 سرنشین، رونمایی کرده است و این خودرو به تازگی مردم را متحیر کرده است. این خودرو یکی از آینده‌نگرترین خودروهای شاسی‌بلند موجود در بازار است که فضای داخلی هوشمندانه‌ای دارد و عملکردی متناسب با ظاهرش دارد. و اکنون می دانیم که همه چیز بهایی دارد.

ماشین کیا EV9

مدل ورودی کیا EV9 از 74990 یورو شروع می شود! تقریباً 75000 یورو برای نسخه تک موتوره 204 اسب بخار (150 کیلووات) LR. مطمئناً – با بسته باتری 99.8 کیلووات ساعتی که دارای رتبه بندی WLTP برای مسافت 541 کیلومتر است، ارائه می شود و از آنجایی که این نسخه لانچ است – کاملاً مجهز است. ناوبری هوشمند یکپارچه در آنبورد، سه صفحه نمایش، یک نمایشگر هدآپ، یک سیستم صوتی مریدین، صندلی‌های جلوی Relaxation با صندلی‌های عقب دارای گرمکن و تهویه، و آن چراغ‌های LED فانتزی است.

اگر فکر می‌کنید ۷۵ هزار یورو برای یک شاسی‌بلند برقی که برای رسیدن به سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر در ساعت در کمتر از ۱۰ ثانیه تلاش می‌کند، کمی زیاد است، کیا گزینه دیگری برای شما دارد. AWD GT Line Launch Edition همان بسته باتری را نگه می دارد اما یک موتور دیگر به محور جلو اضافه می کند. نسخه 384 اسب بخاری (283 کیلووات) به لطف شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت 5.3 ثانیه بسیار سریعتر احساس می شود. چرخ‌های 21 اینچی، چراغ‌های LED ماتریسی، پوشش سقف جیر و سانروف دوتایی را اضافه می‌کند. Smart Remote Assist بخشی از این بسته برای مراقبت از آن لحظات ناخوشایند است که متوجه می شویم این SUV چقدر بزرگ است. همه شما برای 83890 یورو.

ماشین کیا EV9
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *