تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

قیمت شیشه تویوتا

به نقل از شیشه اتومبیل عبدالهی

در این بخش قصد داریم قیمت شیشه لندکروز و ویژگی‌های آن را معرفی کنیم.شیشه جلو لندکروز از جنس لمینت و دور مشکی است. که در مدل های محتلف از لحاظ آپشن متفاوت است.شیشه عقب و درب ها نیز از جنس سکوریت است. به صورت کلی، شیشه از مهم‌ترین قسمت‌های اتومبیل می‌باشد. شیشه مستحکم و مقاوم سبب ایمنی وآرامش سرنشینان می شود. خرید شیشه های خودروهای لوکس در ایران کمی مشکل است. باید مطمئن باشید که کیفیت شیشه مناسب باشد.

شیشه-لندکروز-vxrلندکروز-vxr

قیمت شیشه جلو لندکروز 2010                                            اصلیقیمت شیشه جلو لندکروز فوآیو                                            قیمت شیشه جلو لندکروز 2012آسیا
38/000/000ریالتماس بگیرید!4/000/000ریال

قیمت ها کاملا حدودی هستند برای اطلاع از قیمت حتما تماس بگیرید!

شیشه جلو تویوتا لندکروز با شیشه جلو پرادو لندکروزر کاملا متفاوت است شیشه های جلو پرادو هیچ گونه آپشنی ندارند. و در شیشه عقب نیز تنها شیشه گرمکن دارد.برای تهیه انواع شیشه تویوتا می توانید به شیشه اتومبیل عبدالهی مراجعه کنید.

(شما می توانید برای خرید به مرکز شیشه اتومبیل در تهران مراجعه کنید.)وضعیت تویوتا لندکروزر به عنوان یک اسطوره خودرو غیرقابل انکار است.تویوتا لندکروز یک SUV نمادین با تاریخچه پیچیده است. نام لندکروز در طول بیش از 70 سال تولید خود به همه چیز اطلاق شده است. از ملغمه اسپارتی قطعات یدکی کامیون گرفته تا یک کشتی سنگین زمینی. اما جذابیت همیشگی آن به تویوتا کمک کرده است تا بیش از 10 میلیون دستگاه از آن ها را در سراسر جهان بفروشد.

شیشه جلو راوفور

این روزها، تقریبا هر نسل لندکروزر چیزی را به کلکسیونرهای علاقه مند ارائه می دهد.

خرید شیشه لندکروز

فهرست موضوعات در این مقاله

برای خرید شیشه اتومبیل‌های لوکس مانند لندکروز، لکسوس، پرادو و…، شیشه عبدالهی با بیش از یک دهه تجربه و سابقه درخشان در خدمت شماست. تمامی شیشه ها در این مرکز کیفیت عالی دارند و خدمات تعویض و نصب هم بسیار دقیق انجام می‌شود.

شیشه عبدالهی مرکز فروش و خدمات انواع شیشه برای انواع خودروهای داخلی و خارجی می‌باشد و به دلیل ظرافت در عمل، محبوبیت یافته است.

برای اطلاع از قیمت های شیشه لندکروز همین حالا تماس بگیرید.

با خرید از شیشه عبدالهی آسوده خاطر باشید. جهت هرگونه سوال و درخواست قیمت با شماره های 02177196143 و 02177090652 تماس بگیرید.

شیشه جلو لندکروز

در ابتدا شیشه های جلو این خودرو، از شیشه های پنجره معمولی ساخته شده بودند، که یکی از نقاط ضعف اصلی این ماشین بود و در تصادفات مشکلات زیادی ایجاد می‌کرد. بنا براین تحولی در ساختار شیشه های جلو ایجاد کردند و اکنون از شیشه های چند لایه استفاده می‌کنند. در شیشه عبدالهی تعویض، ترمیم و فروش انواع شیشه جلو ، بغل و عقب خودرو انجام می‌شود.

شیشه جلو این ماشین در دو مدل 2005 تا 2007 و نیز 2008 الی 2013 سنسور باران ندارند. تقریبا تمامی طراحی ها هم به یک شکل صورت گرفته است. شیشه جلو این خودرو محبوب، معمولا ساده است و تنها یک پایه آینه دارد برای همین سنسور باران در آنها تعبیه نشده است. فقط مدل های متعددی سنسور باران دارند.

شیشه عقب لندکروز

باید بدانید به دلیل سکوریتی شیشه عقب لندکروز نیز ساده و کاملا مقاوم است. شیشه عقب این خودرو برف پاک کن و هیتر دارد که سبب بهبود رانندگی در طول فصول سرد میشود. جهت اطلاع از انواع مدل های موجود و قیمت شیشه ها تماس حاصل فرمایید.

شیشه-تویوتا-لندکروز-2005

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

برای دریافت قیمت، زمان تعویض،‌استعلام موجودی و… همین حالا با ما تماس بگیرید.

تماس بگیرید

بهترین مارک شیشه اتومبیل لندکروز چیست؟

اگر بخواهیم بهترین مارک شیشه اتومبیل لندکروز را نام ببریم مسلما اول از همه شیشه اصلی آن است اما در بین شیشه های ایرانی می توان به شیشه امید و اسیا نیز اشاره کرد.

انواع شیشه خودرو لندکروز

انواع شیشه معمولا برای انواع مدلهای خودرو و برای شیشه های جلو، عقب و بغل تعریف می‌شوند. در این قسمت می‌توانید انواع شیشه موجود برای مدلهای مختلف برند لندکروز را مشاهده کنید.

انواع شیشه لندکروز
لندکروز اتاق100
شیشه لندکروز 4 سیلندر(VXR)
لندکروز 4 سیلندر(VXR)
شیشه لندکروز 6 سیلندر (V6)
لندکروز 8 سیلندر(V8)
شیشه لندکروز HERITAGE

خودرو لندکروز/Toyota land cruiser

خودرو لندکروز جزو ماشین های گران قیمت محسوب می شود. نام کامل خودرو تویوتا لندکروز است که توسط شرکت ژاپنی تویوتا تولید می‌شود. از سری ماشین های شاسی بلند شرکت تویوتا می‌باشد. این خودرو مجهز به سیستم چهار چرخ متحرک و دو دیفرانسیل است که مقاومت زیادی دارد و به همین سبب ماشین مناسبی برای آفرود می باشد.

لندکروزر (Land Cruiser) به معنای لفظی زمین نَوَرد می باشد که کاملا در ساخت این ماشین این مفهوم محقق شده است.

لندکروزر در حال حاضر در جایگاه دوم طولانی‌ترین سری تولید یک مدل خودرو در جهان قرار دارد. اولین جایگاه، برای شورولت سابربن است. این خودرو تا سال ۲۰۱۹ در بیش از ۱۰ میلیون واحد در سراسر جهان به مرحله تولید رسیده است که رقم قابل توجهی است.

با توجه به ممنوعیت واردات خودروهای خارجی به کشور، متاسفانه هم اکنون کارکرده این خودرو قابل خرید است.

قیمت land cruiser windshield

مرکز پخش شیشه اتومبیل بدالهی ارائه دهنده انواع خدمات مربوط به شیشه لندکروز می‌باشد و شیشه این خودرو را در کیفیت‌ها و قیمت‌های مختلف ارائه می‌کند برای کسب اطلاعات بیشتر از موجودی و قیمت با ما تماس بگیرید.

شیشه تویوتا لندکروز 2005-2007

شیشه-لندکروز-2005-تا-2007انواع شیشه های land cruiser

قیمت شیشه جلو تویوتا لندکروز

شیشه جلو لندکروز از جنس لمینت و بدون آپشن است. یعنی خبری از سنسور نور و باران نیست و یا سنسور بخار در شیشه جلو لندکروز مشاهده نمی شود. عجیب است که این خودرو این آپشن ها را ندارد. که می توان به دلیل آفرودی بودن این خودرو باشد.اما در هر حال فاقد آپشن است.

که به همین منظور شما می توانید از شیشه متفرقه برای نصب آن استفاده کنید . ویا اگر شیشه اصلی می خواهید باید هزینه بیشتری تقبل کنید. اما به دلیل عدم وجود آپشن در شیشه این خودرو شیشه متفرقه نیز می تواند کار شما را راه بیاندازد.

در ضمن بعد از شیشه با کیفیت به نصاب کار بلد توجه کنیدکه بسیار حائز اهمیت است.

قیمت شیشه جلو لندکروز 2010

مدل 2010 لندکروز در قسمت شیشه جلو از جنس لمینت استفاده کردند که متاسفانه دارای آپشن هم نیست.بعد از تحریم های این سال های اخیر تولید کنندگان شیشه خودرو تلاش کردند شیشه انواع خودروهای وارداتی را تولید و در بازار عرضه کنند تا هم با قیمت کمتری در بازار موجود باشد و هم نایافتنی و کم نشود. تا نیاز مردم رفع شود. اما این بدان منظور نیست که شیشه اصلی وجود ندارد. بلکه در شیشه اتومبیل عبداللهی تمام شیشه های اصل موجود است فقط همانطور که می دانید شیشه اصلی از قیمت بالاتری نیز برخوردار است.

قیمت شیشه land cruiser

قیمت شیشه عقب land cruiser 2012

شیشه این مدل از لندکروز از جنس سکوریت نشکن است که شیشه عقب آن از نوع دودی نیز موجود است.شیشه ها دارای انواع متفاوتی هستند که تماما در شیشه اتومبیل عبداللهی موجود است. جهت نصب می توانید هم به صورت حضوری و هم می توانید از خدمات سیار در تهران عبداللهی گلس استفاده کنید.

قیمت شیشه بغل land cruiser

شیشه land cruiser 2006

در این بخش می خواهیم شیشه های خودرو لندکروز 2006 را برایتان شرح دهیم.

شیشه جلو لندکروز 2006

شیشه جلو 2006 این خودرو ، از جنس لمینت بوده و دور مشکی می باشد. در این نسل از خودرو های تویوتا لندکروز، شیشه های جلوی آن، فاقد هر گونه آپشن می باشند. همچنین تولید آن ها در شرکت شیشه آسیا صورت می گیرد. شیشه های لمینت هنگام شکستن به صورت یکپارچه کنار یکدیگر قرار می گیرند و به سرنشینان خودرو آسیبی نمی رسانند.

قیمت شیشه جلو لندکروز 2006

همانطور که می دانید به دلیل نوسانات قیمت بازار شیشه از درج قیمت شیشه جلو این خودرو معذوریم و از شما مشتریان گرامی عذرخواهی می کنیم اما شما می توانید با شماره درج شده تماس حاصل فرمایید و از قیمت شیشه ها مطلع شوید.

نمایی دیگر از لندکروز

شیشه عقب لندکروز 2006

شیشه های عقب این خودرو از جنس سکوریت بوده و دور مشکی می باشند. همانطور مانند تمام شیشه عقب خودرو ها، شیشه عقب این خودرو نیز دارای خطوط هیتر می باشد.همچنین این قسمت از شیشه خودرو لندکروز 2005 دارای برف پاک کن عقب نیز است. رنگ آن سبز و یا دودی سولار می باشد. 

قیمت شیشه عقب لندکروز 2006

جهت اطلاع از قیمت های شیشه عقب این خودرو و سایر خودرو ها با شیشه اتومبیل عبدالهی تماس حاصل کنید و با کارشناسان ما صحبت کنید.

شیشه های جانبی لندکروز 2006

اگر نمی دانید شیشه های جانبی خودرو کدامند، باید به شما بگوییم که به طور کلی شیشه های درب جلو، درب عقب، لچکی و روستونی جزو شیشه های جانبی محسوب می شوند. شیشه ها جانبی از جنس سکوریت می باشند. 

این خودرو نیز دارای شیشه روستونی می باشد. ویژگی ای که شیشه این خودرو را از اکثر خودرو های دیگر متمایز می کند این است که روی شیشه روستونی خودرو لندکروز 2006 خطوط هیتر وجود دارد. 

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *