تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با قیمت باور نکردنی!

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با قیمت باور نکردنی!

امروزه بسیاری از مشاغل توانسته‌اند تنها با ساختن یک فروشگاه اینترنتی برای کسب و کار خود، به درآمد و سود فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنند. طبیعتا ساخت یک وب‌سایت فروشگاهی می‌توانید هزینه‌هایی را به همراه داشته باشید؛ اما ما شما را با روشی کاربردی و کم‌هزینه برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با صرف کم‌ترین هزینه مشتریان پرشماری را از سرتاسر کشور بدست بیاورید.

سرنوشت کسب و کار شما در گرو آنلاین شدن است

در دنیای پر هیاهو و پر از چالش امروز، تمامی کسب و کارها به دنبال روش‌هایی هستند که بتوانند به شیوه‌ای موثرتر و آسان‌تر مشتریان بسیاری را جذب کنند. حال اگر به عنوان یک کسب و کار، قصد جذب مشتری جدید را دارید، باید از زاویه دید مشتریان خود، به نیازهای آن‌ها نگاهی بیندازید.

در قدم اول باید این سوال را از خود بپرسید که مشتری چه نوع محصولات و چه شیوه‌هایی را برای انجام خرید ترجیح می‌دهد و از چه طرقی می‌توان نظر مشتری را به سوی کسب و کار خود جلب کرد. امروزه اغلب مشتریان ترجیح می‌دهند که بسیاری از خریدهای خود را به صورت آنلاین و غیر حضوری انجام دهند.

در واقع در حال حاضر، مشتریان به دنبال ساده‌ترین روش‌ها برای انجام خرید خود هستند. با در نظر گرفتن این موارد، بهترین روشی که می‌تواند یک تجربه مطلوب از خرید را برای مشتریان رقم بزند، داشتن یک وب‌سایت فروشگاهی است.

از طریق طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، مشتریان به سادگی به وب‌سایت فروشگاه مورد نظر خود مراجعه کرده، با جستجویی ساده محصول مد نظر خود را یافته و به آسانی سفارش خود را به ثبت می‌رسانند.

تمامی این موارد تنها زمانی محقق می‌شود که طراحی وب‌سایت شما تحت نظر کادری حرفه‌ای صورت گرفته باشد. شما می‌توانید با همراهی تیم طراحی سایت آسمان با کم‌ترین هزینه یک وب‌سایت فروشگاهی حرفه‌ای با طراحی اختصاصی بدست بیاورید.

امکانات طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی سایت آسمان

شما می‌توانید با توجه به حوزه کسب و کار خود و امکاناتی که مد نظر دارید، قابلیت‌های جذابی را برای وب‌سایت فروشگاهی خود در نظر بگیرید. متخصصان طراحی سایت، تمامی موارد مد نظر شما را به شکلی حرفه‌ای اعمال خواهند کرد.

از جمله امکانات کاربردی در طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جذاب ترین طراحی

حتی اگر وب‌سایت شما از بهترین امکانات نیز برخوردار باشد؛ اما در صورت نبود یک ظاهر جذاب و منحصر به فرد، جذب مخاطبان و جلب نظر آن‌ها بسیار دشوار خواهد بود. به همین دلیل در وهله اول باید با همراهی کادری خلاق و باتجربه، بهترین ظاهر را برای سایت فروشگاهی خود به ارمغان بیاورید.

یک ظاهر زیبا و خلاقانه موجب می‌شود تا مشتریان به سادگی با فضای کلی سایت ارتباط برقرار کرده و بتوانند محصول مورد نظر خود را از میان امکانات مختلف سایت بیابند. این موضوع در نهایت یک تجربه کاربری رضایت بخش و ماندگار را برای آن‌ها رقم خواهد زد.

  • دسته بندی دقیق

برای هر کسب و کار، می‌توان بر مبنای محصولات و خدماتی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد، دسته‌بندی‌های مختلفی را در نظر گرفت که این دسته‌بندی‌ها به عنوان یک راهنمای بسیار مناسب برای دسترسی مشتریان به محصول مورد نظر خود به شمار می‌‌آیند.

هر چقدر که دسته‌بندی محصولات دقیق‌تر و با جزئیات بیش‌تری باشد، مشتریان سریع‌تر محصول مورد نظر خود را یافته و در نهایت سود بیش‌تری را برای کسب و کارها به ارمغان می‌آورند. دسته‌بندی حرفه‌ای محصولات نیاز به تجربه بالا در حوزه طراحی سایت فروشگاهی دارد.

  • درگاه پرداخت امن

با وجود قیمت باورنکردنی خدمات گروه نرم افزاری آسمان؛ اما این مجموعه خدمات متعددی را برای به ارمغان آوردن بهترین سایت فروشگاهی برای شما عزیزان در نظر گرفته است. یکی از این خدمات، درگاه پرداخت اختصاصی و مطمئن است.

یکی از مهم‌ترین معیارهای مشتریان برای انجام خرید آنلاین، تضمین امنیت خرید آن‌ها است. داشتن یک درگاه پرداخت مطمئن، این امنیت را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد. شما می‌توانید از این طریق کیفیت سایت فروشگاهی خود را افزایش دهید.

  • تولید محتوای سئو شده

از دیگر خدماتی که نقش اساسی را در دیده شدن وب‌سایت فروشگاهی ایفا می‌کند، محتوای جذاب و مخاطب‌پسند است. محتوای جذاب می‌تواند به خوبی مخاطبان را به سمت وب‌سایت شما کشانده و آن‌ها را مجاب کند تا خرید خود را از فروشگاه شما به ثبت برسانند.

در کنار کیفیت متن محتوا، تلاش برای دیده شدن محتوا در موتورهای جستجو نیز اهمیت بالایی دارد. این موضوع از طریق همکاری تیم تولید محتوا و تیم تخصصی سئو به بهترین شکل محقق می‌شود.

طراحی سایت ارزان ؛ دروغ یا واقعیت

طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی ارزان، از آن دست عنوان‌هایی است که بسیار به چشم می‌خورد؛ اما در اکثر مواقع تنها با یک سراب و وعده‌های دروغین مواجه می‌شویم. بسیاری از مخاطبان تصور می‌کنند که برای بهره‌مندی از خدمات طراحی سایت اختصاصی و با کیفیت باید بالاترین هزینه را صرف کنند.

اما بنا به تجربه و نظرات مشتریان، این موضوع به اثبات رسیده که می‌توان با انتخاب مجموعه مناسب برای طراحی سایت، از خدمات باکیفیت و ارزان قیمت به شکل هم‌زمان بهره‌مند شد. طراحی سایت ارزان هیچ ارتباطی با کاهش کیفیت خدمات ندارد؛ بلکه مجموعه‌های حرفه‌ای طراحی سایت با توجه به ارزش و احترامی که برای خود قائلند، خدمات خود را با قیمتی معقول و با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی فعلی، به آن‌ها ارائه می‌کنند.

اولین قدم را همین حالا بردارید

طراحی سایت با قیمت ارزان دیگر یک رویا نیست. گروه نرم افزاری آسمان به عنوان یکی از بهترین تیم‌های طراحی سایت و اپلیکیشن در سطح کشور، بسته خدماتی ویژه‌ای را برای طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی با قیمتی فوق‌العاده در نظر گرفته است.

شما نیز می‌توانید از این خدمات منحصر به فرد بهره‌مند شوید. برای این منظور تنها کافی است همین حالا به سایت آسمان مراجعه نموده و با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید.

سوالات متداول

برای طراحی سایت فروشگاهی چقدر زمان لازم است؟

بسته به مهارت تیم طراح سایت، این فرایند می‌تواند چند ماه طول بکشد، اما کادر مجرب آسمان کمک می‌کنند تا طراحی سایت فروشگاهی شما در کم‌ترین زمان انجام شود.

آیا طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی با قیمت مناسب امکان‌پذیر است؟

بله، شما می‌توانید با صحیح شرکت طراحی سایت خود، از طرح‌های خلاقانه و منحصر به فرد با بهترین قیمت بهره‌مند شوید.

آیا برای ساخت سایت فروشگاهی باید حتما مغازه داشت؟

خیر، برای ساخت یک سایت فروشگاهی، شما نیازی به داشتن یک فروشگاه فیزیکی ندارید و می‌توانید با همراهی یک کادر با تجربه مراحل راه‌اندازی فروشگاه مجازی خود را طی کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *