تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

سفر به ماه دروغ بزرگ ایالات متحده

سفر به ماه

سفر به ماه دورغ بزرگ ایالات متحده

یکی از سوالااتی که در مورد منطقه۵۱ وجود دارد مربوط میشود به اولین سفر انسان به کره ماه! عده ای از مردم بر این باورند که دولت ایالات متحده و ناسا، هیچ گاه موفق به فرستادن انسان به کره ماه نشده اند و تمام فیلم فرود انسان روی کره ماه و قدم گذاشتن بر سطح آن ساختگی است.

البته دلایل و شواهدی برای اثبات دروغی بودن این سفر وجود دارند که تا حدی درست و قانع کننده هستند اما سازمان ناسا، توضیحات قابل قبولی برای تعدادی از آن ها ارائه داده است. برای مثال در یکی از عکس هایی که در کره ماه گرفته شده، پرچم آمریکا به حالتی است که انگار تحت وزش باد قرار گرفته، در حالی که بر روی سطح ماه باد نمی وزد این موضوع مورد توجه بعضی از منتقدان قرار گرفت اما ناسا بعد ها اعلام کرد که بر روی پرچم میله و دستگاه هایی کار گذاشته که به این حالت بایستد.

موارد دیگری نیز مانند این وجود دارد مثل دست نخورده بودن خاک زیر فضاپیما، در حالی که باید خاک زیر آن تحت فشار و نیروی بالای حاصل از فرود پخش می شد،

یا وجود حرف C بر روی یکی از سنگ های کره ماه که در یکی ازعکس ها به وضوح دیده میشود؛ ولی همانطور که ده دلیل برای دروغی بودن این سفر وجود دارد صدها دلیل نیز وجود دارد که ثابت میکنند انسان واقعا بر روی کره ماه قدم گذاشته.

اما اگر فیلم فرود روی ماه ساختگی باشد چه؟ آن فیلم در کجا و توسط چه کسانی ساخته شده است؟ بعضی از مقا مهای دولتی ایالات متحده و دانشمندان ناسا بارها اعلام کرده اند که قسمت هایی صحرای نوادا بسیار شبیه به سطح کره ماه است.

پس با این وجود جایی بهتر از منطقه 51 برای ساخت چنین فیلمی وجود ندارد ولی پایگاه گروم لیک تنها گزینه برای ساخت این فیلم نیست. مکان های دیگری مانند استودیو های هالیوود یا تعدادی از سای تهای ناسا نیز می توانند برای ساخت این فیلم مناسب باشند. همان طور که گفته شد این فیلم دارای اشکالاتی است که واقعی و درستبودن آن را زیر سوال می برد، اما چگونه ممکن است که دولت ایالات متحده آمریکا برای ساخت چنین فیلمی دچار چنین اشتباهات بزرگی شود با این که می دانسته دیر یا زود حقیقت ماجرا بر ملا می شود؟ آیا این خود دلیلی بر واقعی بودن فرود انسان روی کره ماه نیست؟

اگر این که بر روی یکی از سنگ های کره ماه حرفی مانند C نوشته شده است چه توضیحی برای حرف چشم می خورد وجود دارد؟

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *