تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوشی سامسونگ گلکسی A24 رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی A24

سامسونگ ویتنام تصمیم گرفت تا ادامه دهد و سامسونگ گلکسی A24 را که مدت ها شایعه شده بود را با تمام مشخصات و تصاویر آن در وب سایت خود لیست کند. تنها علامت سوالی که برای دستگاه باقی می ماند قیمت و در دسترس بودن آن است، اما می توانیم فرض کنیم که اطلاعات به زودی اضافه خواهد شد.

سامسونگ گلکسی A24

گلکسی A24 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و بریدگی قطره ای برای دوربین 13 مگاپیکسلی جلوی خود است. هیچ تایید رسمی در مورد نرخ به روز رسانی صفحه نمایش وجود ندارد، اما شایعات قبلی به پنل 90 هرتز اشاره می کنند.
جدیدترین گوشی سری گلکسی A به چیپست مدیاتک هلیو G99 در کنار رم 6/8 گیگابایتی همراه با 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است که از طریق microSD قابل ارتقا است. دوربین پشتی دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS، ماژول الترا واید 5 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

سامسونگ گلکسی A24

به نظر می رسد که بخش نرم افزار توسط اندروید 13 با OneUI 5.1 اجرا می شود. این گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی است.
سامسونگ گلکسی A24 در رنگ های مشکی، شرابی، سبز و نقره ای عرضه خواهد شد. قیمت هنوز تایید نشده است، اما اطلاعات درز نشان می دهد که قیمت زیر 200 یورو در اروپا است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *