تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

رندرهای گوشی موتورولا Moto G23 لو رفت

رندرهای گوشی موتورولا Moto G23

ظاهرا موتورولا در حال آماده شدن برای عرضه یک میان رده جدید است. G23 در وب‌سایت‌های گواهی‌نامه‌های مختلف بدون فاش کردن اطلاعات زیادی در مورد خودش، ظاهر می شود. امروز مجموعه ای از رندرهای دقیق و با وضوح بالا از این گوشی را به ارمغان می آورد.

رندرهای گوشی موتورولا Moto G23

رندرهای گوشی موتورولا Moto G23

ظاهرا این گوشی در سه رنگ (آبی، خاکستری و سفید) عرضه خواهد شد و دارای نوعی طراحی جعبه ای با گوشه های زیبا و گرد است. همچنین می‌توانیم به وضوح یک سلفی در جلو و سه دوربین پشتی را ببینیم.

منبع در واقع به جزئیات در مورد دوربین های گفته شده می پردازد. ما انتظار داریم که G23 دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، Quad-Bayer، یک دوربین الترا واید 5 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

برخی دیگر از مشخصات شایعه شده برای Moto G23 عبارتند از: IPS 6.5 اینچی، HD+ (1600 x 720)، صفحه نمایش 90 هرتزی، چیپست MediaTek Helio G85 و باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی. ما هنوز در مورد گزینه های حافظه کمی مبهم هستیم، اما اگر بخواهیم باور کنیم، حداقل یک مدل رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی وجود خواهد داشت که گفته می شود با قیمت 199 یورو در اروپا به فروش می رسد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *