تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse در نمایشگاه CES 2023 رونمایی خواهد شد

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

به نظر می رسد که BMW فقط چند روز پیش به Neue Klasse اشاره کرد، اما در واقع این شرکت مدت زیادی است که به سختی کار می کند. اولین باری که عبارت Neue Klasse را شنیدیم در ابتدای سال جاری بود و در ژانویه سال آینده، خودروی مفهومی Neue Klasse را خواهیم دید.

BMW نمایشگاه CES در لاس وگاس را به عنوان محل رونمایی انتخاب کرد، اما می‌توانیم مطمئن باشیم که مدت‌ها قبل از تاریخ، اطلاعات زیادی درز پیدا خواهد کرد.

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

خودروی پیش‌نمایش یا ویژن همانطور که BMW به آن اشاره می‌کند، ممکن است یک خودروی کامل نباشد – ممکن است فقط رندرهای داخلی باشد یا کاملاً برعکس – فقط نمای بیرونی یا حتی فقط تصویری از آن، اگرچه وسایل نقلیه ویژن تمایل دارند جزئیات بیشتری از آن داشته باشند.

زمانی که BMW ایده استفاده از پلتفرم به روز شده برای خودروهای گازسوز و برقی را کنار گذاشت، Neue Klass به میان آمد. این شرکت در عوض تصمیم گرفت که جایگزینی پلتفرم‌های فعلی UKL و CLAR فقط الکتریکی باشد – از این رو Neue Klasse نامگذاری شد. با این حال، پلتفرم جدید از سیستم انتقال قدرت پیل سوختی هیدروژنی و همچنین نیروی باتری پشتیبانی می کند.

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

پلتفرم جدید حتی انعطاف پذیرتر از پلتفرم های فعلی است و فاصله بین محورها و سبک های بدنه متفاوتی را امکان پذیر می کند. وسایل نقلیه Neue Klass به منظور افزایش برد خود و نسبت ها متفاوت خواهند بود – این شرکت می خواهد فضای داخلی را به حداکثر برساند.

بسته‌های باتری از سلول‌های استوانه‌ای جدید استفاده می‌کنند و موتورهای الکتریکی نسل ششم کوچک‌تر و قدرتمندتر با راندمان بهبود یافته خواهند بود. همه اینها را کنار هم بگذارید و ب ام و وعده بهبود 30 درصدی برد را در مقایسه با خودروهای برقی امروزی می دهد.

خودروی کانسپت BMW Neue Klasse

کارخانه مجارستانی در دبرسن که در حال ساخت است، مسئولیت ساخت خودروهای Neue Klasse را بر عهده خواهد داشت که از سال 2025 شروع می شود. در سال بعد، کارخانه در مونیخ نیز پس از تکمیل مجدد کامل، تولید را آغاز خواهد کرد. اولین خودرو از Neue Klasse یک سدان خواهد بود – به احتمال زیاد BMW سری 3 تمام الکتریکی جدید با یک SUV اسپرت در ادامه خواهد آمد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *