تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

فولکس واگن تمام برقی تا سال 2033 عرضه خواهد شد

فولکس واگن تمام برقی

فولکس واگن قبلاً اعلام کرده بود که تا سال 2035 فقط فروش خودروهای برقی را آغاز خواهد کرد، اما مدیر عامل شرکت توماس شافر اکنون گفت که این شرکت تا سال 2033 برای حرکت رو به جلو و آینده آماده خواهد شد.

فولکس واگن تمام برقی

مدیر عامل شرکت تصریح کرد که تاریخ جدید اعلام شده فقط برای بازار اروپا اعمال می شود و تا سال 2026، این شرکت خط تولید خودروهای برقی خود را تا حد زیادی گسترش خواهد داد. ده مدل کاملا جدید از گروه فولکس واگن انتظار می رود که برخی از آنها تحت برندهای Seat، Cupra و Skoda هستند. در حال حاضر، ID.3، ID.4، ID.5 و ID.Buzz تنها خودروهای تمام الکتریکی در مجموعه فولکس‌واگن هستند. این شرکت اکنون قصد دارد یک کراس اوور جمع و جور و هاچ بک الکتریکی کوچک را معرفی کند که احتمالا ID1 و ID2 نام دارند. جایگزین برقی برای پاسات نیز در راه است.

در همان مصاحبه، مدیر عامل شرکت تأیید کرد که فیس لیفت ID3 در سال آینده ارائه می شود. ID.3 جدید با مواد جدید و پایداری بهبود یافته در سیستم های خودروهای مختلف، یک بازسازی کامل در طراحی خواهد داشت. فولکس واگن می خواهد اشتباهات ID.3 فعلی را اصلاح کند و محصول بهتری را به مشتریان ارائه دهد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *