تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید انواع بسته‌های اینترنتی برای تمام اپراتورها به صورت مستقیم و آنی

خرید بسته اینترنت یکی از بهترین خدماتی است که آن را مدیون پیشرفت تکنولوژی هستیم. چون بارها پیش آمده که همه ما هنگام دانلود یک فایل، یا حین کار با اینترنت شرایط آنلاین‌ بودن را از دست بدهیم. حال تصور کنید که اگر در چنین وضعیتی، امکان شارژ مجدد بسته اینترنت وجود نداشته باشد، تا چه اندازه کار ما دچار اختلال خواهد شد؟

در همین راستا، کسب‌وکارهای زیادی دست‌به‌کار شدند تا با تکیه بر فناوری و اصول برنامه‌نویسی، بستری را آماده کنند که در کنار امنیت و سرعت، امکان فعال‌سازی 24 ساعته بسته‌های اینترنتی را در اختیار کاربران قرار دهند.

یکی از این پلتفرم‌های دیجیتالی مشهور، سوپر اپلیکیشن تاپ است که ضمن آماده‌سازی شرایط خرید اینترنتی، از تمام اپراتورهای خرید بسته‌های اینترنتی پشتیبانی می‌کند. در این مطلب بیشتر در مورد این بستر و قابلیت‌های متنوع آن صحبت می‌کنیم. پس تا انتهای بحث با ما بمانید.

معرفی تمام اپراتورهای تلفن همراه

در ایران 3 اپراتور معروف تلفن همراه موجود است که اگر کسی با آن‌ها آشنایی نداشته باشد، تعجب همه را برانگیخته می‌کند. بااین‌حال بهتر است بگوییم که در ایران، ما 3 اپراتور تحت عناوین همراه اول، ایرانسل و رایتل داریم که فارغ از اینکه کدام‌یک از این موارد را انتخاب کرده‌اید، امکان خرید بسته اینترنت و اتصال به دنیای دیجیتال را به‌دست می‌آورید.

باید بگوییم که هریک از اپراتورهای گفته‌شده، بسته‌های اینترنتی مختلفی را برای دسترسی به بستر دیجیتال تعریف کرده‌اند و همان‌طور که قابل پیش‌بینی است، قیمت‌های تعریف‌شده در یک اپراتور، به ‌قطع با دیگری فرق می‌کند. در این راستا باید افزود که تمام این اپراتورها، ویژگی‌های از پیش‌ تعیین‌شده‌ای برای خرید بسته‌های اینترنتی در نظر گرفته‌اند که در ادامه به معرفی و بررسی هریک از آن‌ها می‌پردازیم.

اطلاعاتی که باید در مورد بسته‌های اینترنت همراه اول داشته باشید!

قبل ‌از خرید بسته اینترنت همراه اول، این نکته را در نظر داشته باشید که حجم بسته‌های این اپراتور از 60 مگابایت تا 45 گیگابایت متغیر است. همچنین در صورت خرید هریک از بسته‌های اینترنتی همراه اول، یک بازه‌زمانی مشخص برای مصرف آن بسته در اختیار شما قرار می‌گیرد که این بازه‌زمانی، از روزانه تا سالانه، بنا به درخواست کاربران تغییر می‌کند.

ذکر این نکته نیز ضرورت دارد که هزینه بسته‌های اینترنتی همراه اول، درصورت حساب‌کردن مالیات، از 17,440ریال تا 861,100 ریال محاسبه می‌شود که در این شرایط، خرید بسته اینترنت، بستگی به بودجه و نیاز شما دارد.

اپراتور ایرانسل چه شرایطی برای فروش بسته اینترنت تعریف کرده است؟

در کنار اپراتور همراه اول، ایرانسل نیز یک اپراتور مشهور و محبوب در ایران است که امکان خرید انواع بسته‌های اینترنتی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. قوانینی که این اپراتور برای سفارش بسته‌های اینترنتی تعریف کرده، شامل مواردی است که همه آن‌ها را در جدول پایین آورده‌ایم:

نوع سیم‌کارت

حجم بسته

مدت‌زمان بسته

نرخ بسته (با احتساب مالیات)

دائمی-اعتباری

500 مگابایت تا 15 گیگابایت

روزانه تا 120 روزه

5,450 ریال تا 675,800 ریال

خانگی

10 گیگابایت تا 600 گیگابایت

هفتگی تا سالانه

272,500 ريال تا 9,483,000 ريال

همان‌طور که مشاهده می‌کنید، اپراتور ایرانسل، شرایطی را در اختیار کاربران خود قرار داده که امکان خرید بسته‌های اینترنتی، هم به‌صورت اعتباری وجود دارد و هم خانگی؛ بنابراین اگر در دسته کسانی قرار دارید که فریلنسر هستند یا قصد دارند تا اینترنت مصرفی خود را از سایر اعضای خانواده جدا کنند، پیشنهاد ما این است که با خرید نمونه‌های خانگی، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

آیا اپراتور رایتل، شرایط خاصی را برای خرید بسته اینترنت تعریف کرده است؟

مشابه آنچه در مورد اپراتور همراه اول و ایرانسل گفتیم، رایتل نیز از این قاعده مستثنی نیست و شرایط خاصی را برای فروش بسته‌های اینترنتی خود در نظر گرفته است. این شرایط، شامل مواردی می‌شود که همه آن‌ها را در لیست پایین منتشر کرده‌ایم:

  • نوع سیم‌کارت‌های رایتل، فقط به‌صورت دائمی، اعتباری است.
  • این اپراتور، امکان خرید بسته 50 مگابایت تا 15 گیگابایت را در اختیار کاربران قرار داده است.
  • رایتل بسته‌های روزانه و 3 ماهه دارد و مقرون‌به‌صرفه است.
  • هزینه خرید بسته‌های رایتل، با احتساب مالیات، معادل 15,260 ریال تا 599,500 ریال است.

چه روش‌هایی برای خرید بسته اینترنت وجود دارد؟

برای خرید بسته‌های اینترنتی 4 روش متداول وجود دارد که عبارت‌اند از:

  • سایت اپراتورها: هریک از اپراتورها، دارای وب‌سایت اختصاصی هستند که با مراجعه به آن‌ها، می‌توانید بسته اینترنتی مورد نظر خود را خریداری کنید.
  • اپلیکیشن اپراتورها: اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل علاوه ‌بر وب‌سایت، دارای اپلیکیشن اختصاصی هستند که جهت خرید اعتبار یا بسته اینترنتی، می‌توانید آن‌ها را روی تلفن همراه خود نصب کنید.
  • کدهای دستوری: کدهای دستوری یا USSD کدها، یک روش دیگر برای خرید بسته اینترنت هستند که نیازی به نصب اپلیکیشن یا مراجعه به وب‌سایت ندارند، اما دقت داشته باشید که استفاده از آن‌ها، محدودیت‌های گرافیکی و دسترسی زیادی به‌دنبال دارد که بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا از این کدها استفاده نکنند.
  • سوپر اپلیکیشن تاپ: آخرین روشی که برای خرید بسته‌های اینترنتی مورد استفاده کاربران قرار می‌گیرد و به هیچ‌‌یک از اپراتورهای معرفی‌شده محدود نیست، سوپری اپلیکیشن تاپ است. در واقع با نصب این سوپر اپلیکیشن، علاوه ‌بر خرید انواع بسته‌های اینترنتی از همه اپراتورها، 100 خدمت کاربردی دیگر نیز در اختیار افراد قرار می‌گیرد. به همین دلیل روش چهارم، به‌عنوان محبوب‌ترین شیوه خرید بسته معرفی می‌شود.

قیمت بسته‌های اینترنتی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از سوالاتی که معمولا توسط کاربران پرسیده می‌شود این است که چه عواملی روی افزایش یا کاهش قیمت بسته‌های اینترنتی تاثیر می‌گذارد؟ باید پاسخ داد که جواب این سوال بستگی به اپراتور مربوطه دارد.

به سخن دیگر، اپراتورها به‌واسطه خدماتی که در اختیار کاربران می‌گذارند، تصمیم می‌گیرند که چه نرخی را برای سرویس‌های خود در نظر بگیرند. بااین‌حال بهتر است بدانید که همه اپراتورها، امکان خرید بسته اینترنت مقرون‌به‌صرفه و کوتاه‌مدت را فراهم کرده‌اند تا هرکس، براساس بودجه و نیاز خود، توانایی خرید داشته باشد.

بهترین گزینه برای خرید بسته اینترنت

اگر یکی از کاربران بستر دیجیتال باشید و بخشی از زمان روزانه خود را صرف گشت‌وگذار در شبکه‌های اجتماعی و موتورهای جستجو کنید، قطعا می‌دانید که خرید بسته اینترنت از چه اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

به همین دلیل ما در این مقاله شما را با 4 روشی آشنا کردیم که امکان خرید این بسته‌ها را برایتان فراهم می‌کنند. از میان تمام راه‌کارهای گفته‌شده، استفاده از سوپراپلیکیشن تاپ بهترین گزینه محسوب می‌شود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *