تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تیتانیوم فینیش در مدل های آیفون 15 پرو آنها را تا حدودی سبک تر اما بادوام تر می کند

تیتانیوم فینیش در مدل های آیفون 15 پرو

تیتانیوم فینیش در مدل های آیفون 15 پرو

پیش از این گزارش شده بود که اپل با عرضه مدل‌های آیفون 15 پرو، از فولاد ضد زنگ به سطح تیتانیومی می‌رود. در حالی که تیتانیوم طیف گسترده ای از مزایای را ارائه می دهد، یکی از مزیت های اصلی این است که در مقایسه با فولاد ضد زنگ سبک تر است. شکی نیست که آخرین مدل های آیفون در مقایسه با رقبا سنگین هستند و این شرکت می خواهد این رویکرد را تغییر دهد. اپل با روکش جدید تیتانیومی قصد دارد وزن مدل های آیفون 15 پرو را کاهش دهد.

قبلاً گزارش شده بود که مدل‌های آیفون 15 پرو با روکش تیتانیوم درجه 5 عرضه می‌شوند. این بدان معناست که دستگاه ها نسبت به مدل های فعلی آیفون 14 پرو با قاب فولادی ضد زنگ بادوام تر و سبک تر خواهند بود. وزن احتمالی آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس در برابر مدل های آیفون 14 پرو به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته شده است و آنچه را که باید از دستگاه ها انتظار داشته باشید برجسته می کند. از نظر ظاهری، استفاده از روکش تیتانیوم تفاوت وزن عمده ای را ارائه نمی دهد.

  • Phone 14 Pro: 206g
  •  iPhone 14 Pro Max: 240g
  •  iPhone 15 Pro: 191g
  •  iPhone 15 Pro Max: 221g

9to5mac جزئیاتی را در مورد وزن مدل‌های آتی آیفون 15 پرو به اشتراک گذاشته است و نشان می‌دهد که تیتانیوم چه تأثیری بر وزن دارد. وزن با مدل های آیفون 14 پرو مقایسه شده است و نشان می دهد که تیتانیوم چگونه با فولاد ضد زنگ مقایسه می شود. همانطور که می بینید، آیفون 15 پرو سبک تر از آیفون 14 پرو خواهد بود و وزن آن 191 گرم در مقابل 206 گرم است. وزن آیفون 15 پرو مکس 221 گرم در مقابل 240 گرم آیفون 14 پرو مکس خواهد بود.

در حالی که تیتانیوم سبک‌تر از فولاد ضد زنگ است، تفاوت وزن آن‌طور که انتظار می‌رفت زیاد نیست. از آنجایی که اپل آیفون 15 پرو را با قطعات داخلی سریعتر و سخت افزار دوربین ارتقا یافته ارتقا می دهد، می تواند وزن بیشتری را نیز به دستگاه اضافه کند. علاوه بر این، قبلاً گزارش شده بود که مدل‌های آیفون 15 پرو دارای باتری‌های بزرگ‌تری هستند که وزن دستگاه را بیشتر افزایش می‌دهد. از این پس، فولاد ضد زنگ تنها عاملی نیست که به وزن دستگاه کمک می کند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *