تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

تفاوت لیزر الکساندرایت و لیزر دایود

تفاوت لیزر الکساندرایت و لیزر دایود

حذف موهای زائد بدن بخشی از بهداشت فردی است که این روزها با روش‌های جدید تکنولوژی به شکل مؤثری انجام می‌شود. دستگاه‌های پیشرفته متنوعی تحت عنوان دستگاه لیزر مو وجود دارند که برای حذف موهای زائد بدن استفاده می‌شوند. افرادی که می‌خواهند برای همیشه از شر موهای زائد بدن خود رها شوند، می‌توانند با اطمینان، از این تجهیزات پیشرفته مؤثر و بدون عارضه استفاده کنند. ازآنجاکه دستگاه‌های مختلفی ازجمله: دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود در این زمینه وجود دارد، انتخاب بهترین و جدیدترین دستگاه برای کلینیک‌ها اهمیت زیادی دارد. طبیعتاً تجهیزات حرفه‌ای نقش مهمی در جلب رضایت مشتری دارند. دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود، به‌عنوان بهترین دستگاه‌ها در این زمینه شناخته می‌شوند؛ اما اگر با تفاوت‌های این دو دستگاه آشنا شوید، به انتخاب بهتری در خرید خود می‌رسید. بهتر است در ادامه به مطالعه این مطلب که از مقالات ام تی لیزر جمع‌آوری شده بپردازید.

تفاوت لیزر الکساندرایت و دایود

لیزر موی زائد الکساندرایت

برای این که با تفاوت‌های دو دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود آشنا شوید، بهتر است هر یک را به‌صورت مجزا بررسی کنید تا تفاوت‌های آن‌ها برایتان آشکار شود. دستگاه لیزر الکساندرایت با طول موج ۷۵۵ نانومتر و پالس بلند به‌عنوان جدیدترین، مؤثرترین و کم عارضه‌ترین دستگاه لیزر موی زائد شناخته می‌شود. عملکرد این دستگاه بدین صورت است که طول موج‌های الکساندرایت به‌صورت مستقیم جذب فولیکول مو شده و آن را از بین می‌برند. این دستگاه برای انواع پوست روشن تا تیره مناسب بوده و موهای نازک و روشن را نیز به خوبی از بین می‌برد.‌طول موج لیزر الکساندرایت برحسب نوع پوست و‌ نیاز آن تنظیم می‌شود.‌ اشعه لیزر در این دستگاه به‌خوبی جذب ملانین پوست شده و با اثربخشی بالا و قدرت زیاد در تعداد جلسات کمتر موهای زائد را بدون درد حذف می‌کند. انواع لیزر الکساندرایت برای درمان رگ‌های عنکبوتی، ترک‌های پوستی بعد زایمان، برداشتن خال، پاک کردن تتو، لکه‌های پوستی، درمان واریس و غیره نیز کاربرد دارد. این دستگاه لیزر به روش غیر تماسی موهای زاید را از بین می‌برد.

انواع لیزر الکساندرایت

این دستگاه انواع مختلفی دارد و کلینیک‌های زیبایی می‌توانند برحسب نیاز خود، نوع مناسب این دستگاه را تهیه کرده و خدمات لیزر موی زائد را با کیفیت بالا ارائه دهند. از انواع لیزر الکساندرایت می‌توان به دستگاه لیزر آلما، دستگاه لیزر گرویتی، دستگاه لیزر کوترا، دستگاه لیزر آریون و غیره اشاره کرد. این دستگاه‌ها در ویژگی‌های مختلف مانند: طول موج و پالس، تایپ پوستی، توان مصرفی، سیستم خنک‌کنندگی، میزان اثربخشی، قیمت خرید و غیره با یک دیگر تفاوت دارند. برای آشنایی بیشتر با این دستگاه‌ها و شناخت بیشتر تفاوت‌های لیزر الکساندرایت و لیزر دایود پیشنهاد می‌دهیم مقاله ۵ دستگاه لیزر الکساندرایت که گواهی استاندارد طلایی دارند- ام تی لیزر را مطالعه کنید.

قیمت لیزر الکساندرایت

یکی از تفاوت‌های آشکار دستگاه لیزر الکساندرایت و لیزر دایود، قیمت خرید این دستگاه‌ها است. قیمت لیزر الکساندرایت معمولاً گران‌تر بوده و هزینه مصرفی آن نیز در درازمدت بیشتر است. قطعات مصرفی این دستگاه لیزر الکس مانند: لامپ و فیبر نوری باید در کوتاه‌مدت تعویض شوند. اگرچه خرید لیزر الکساندرایت با قیمت بالایی انجام می‌شود، اما انواع مختلف این دستگاه امکان درآمدزایی بالایی را برای کلینیک‌ها به ارمغان می‌آورد. خرید لیزر الکساندرایت از ام تی لیزر می‌تواند امکان یک خرید اقتصادی و مطمئن را برایتان فراهم سازد.

اگر قصد خرید لیزر الکساندرایت و یا کسب اطلاعات بیشتر از این تکنولوژی محبوب را دارید می‌توانید در گوگل عبارت خرید لیزر الکساندرایت ام تی لیزر را سرچ کنید و یا به لینک زیر مراجعه کنید و خرید خود را انجام دهید:

https://mtlaser.ir/search-products/category-alexandrite

لیزر موی زاید دایود

این نوع دستگاه لیزر مو که به‌صورت تماسی با استفاده از ژل روی سطح پوست، موهای زائد را از بین می‌برد، دارای طول موج ۸۰۸ نانومتری است و به‌صورت مستقیم روی فولیکول مو تأثیر می‌گذارد. این طول موج سبب شده که لیزر دایود برای انواع پوست تیره نیز اثربخشی ایدئالی داشته باشد. تعداد جلسات درمانی با این دستگاه حدود 6 تا 7 جلسه است و می‌توان آن را به‌عنوان یکی از تفاوت‌های لیزر الکساندرایت و لیز دایود مطرح کرد. تعداد جلسات لیزر دایود کمی بیشتر از لیزر الکساندرایت است. لیزر دایود برای حذف موهای زخیم، پوست تیره و نواحی سایز بزرگ مانند: ران‌ها انتخاب ایدئالی است.
خرید لیزر الکساندرایت بصورت نقد و اقساط

در کنار لیزر دایود، دستگاه جدیدتری به نام لیزر الکس دایود وجود دارد که با طوج موهای مختلف تمام موهای زائد را حذف می‌کند. این دستگاه با طول موج ترکیبی ۷۶۰ نانومتر و ۸۰۸ نانومتر کاملترین دستگاه لیزری است که با قدرت بالا به اعماق پوست نفوذ کرده و ضمن حذف موهای زائد سبب کلاژن‌سازی می‌شود.‌ برای این که به شناخت کافی از لیزر دایود برسید، بهتر است که مقاله ۸ دستگاه لیزر دایود که از خرید آن‌ها پشیمان نمی‌شوید!!- ام‌ تی لیزر را مطالعه کنید.

قیمت لیزر دایود

قیمت این دستگاه با توجه به فاکتورهای متعددی ازجمله نوع و مدل آن تعیین می‌شود؛ اما در کل قیمت لیزر دایود در مقایسه با لیزر الکساندرایت ارزانتر بوده و هزینه نگهداری آن کمتر است. تنها قطعه مصرفی و گران در لیزرهای دایود، هندپیس آن‌ها است که طول عمر آن نیز ۲۰ میلیون شات بوده ودر درازمدت تعویض می‌گردد. در دستگاه‌های لیزر دایود، فشار بیشتری به دستگاه وارد می‌شود. یکی دیگر از تفاوت‌های لیزر الکساندرایت و لیزر دایود همین نکته است، بنابراین می‌توان گفت اگرچه خرید لیزر دایود در ابتدا یک خرید اقتصادی به نظر می‌رسد و کارایی خاص آن نیز موردتوجه قرار می‌گیرد، اما بازدهی و راندمان دستگاه به دلیل فشار بیشتری که به آن وارد می‌شود، در درازمدت کاهش می‌یابد. بااین‌حال این دستگاه نیز کارایی خاص خود را دارد و خرید لیزر دایود از ام تی لیزر با قیمت منصفانه انتخاب شایسته‌ای را برایتان رقم می‌زند.

خرید لیزر دایود بصورت نقد و اقساط

اگر می‌خواهید با خرید لیزر دایود در این زمینه سرمایه‌گذاری کنید پیشنهاد ما به شما اینست به وبسایت ام تی لیزر نگاهی بیندازید. درمورد این تکنولوژی و شرایط خرید انواع لیزر دایود بصورت نقد و اقساط نیز می‌توانید با مشاورین آن تماس بگیرید. کافی است در گوگل سرچ کنید خرید لیزر دایود ام تی لیزر و یا از لینک زیر به این وبسایت مراجعه کنید:

https://mtlaser.ir/search-products/category-diode-Laser-hair-removal

جمع بندی

در این مطلب با معرفی دو لیزر الکساندرایت و لیزر دایود به مقایسه این دو دستگاه پرداختیم. هر یک از این دستگاه‌های لیزر موی زائد، عملکرد مختص خود را دارند و از انواع مختلفی تشکیل می‌شوند. لیزر الکساندرایت به‌صورت غیر تماسی عمل می‌کند و برای از بین بردن موهای نازک و کرکی انتخاب ایده‌آلی است. درحالی‌که لیزر دایود و نسل جدیدتر آن لیزر الکس دایود به‌صورت تماسی با پوست عمل کرده و برای از بین بردن موهای زخیم‌تر مانند موهای زیر بغل و پوست‌های تیره مناسب به‌نظر می‌رسد. با وجود مزایایی که هر یک از این دو دستگاه دارند، میزان اثربخشی لیزرهای الکساندرایت در مقایسه با لیزرهای دایود بیشتر بوده و متفاوت است. لیزرهای الکساندرایت به دلیل استفاده از سورس گران قیمت و اثربخشی بالا، گرانتر از لیزرهای دایودی هستند. در نهایت برای خرید این دستگاه‌ها باید نیاز کاربری و هزینه خرید را در نظر بگیرید.

 توجه: این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و سایت تک کنترل هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *