تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین راه برای فروش و خرید لاماری

بهترین راه برای فروش و خرید لاماری

این روزها خرید و فروش لاماری به‌دلیل ویژگی‌های فنی قابل‌قبول و طراحی زیبای داخلی و خارجی مورد توجه بسیاری از مردم است. در این مقاله، ضمن معرفی لاماری، به بررسی وضعیت قیمت آن و نوساناتش می‌پردازیم. در آخر نیز یک پلتفرم مطمئن برای خریدوفروش سریع، به‌قیمت و امن لاماری معرفی می‌کنیم. با ما همراه شده و لاماری ایما را بهتر بشناسید و معامله کنید.

معرفی خودروی لاماری

لاماری ایما یک کراس‌اوور کلاسیک با نام اصلی T5 EVO‌ در کشور چین است. طراحی بدنه‌ی آن اسپرت و درعین‌حال مدرن است. چراغ‌های کشیده، جلوبندی عریض و شاسی SUV، بارزترین ویژگی‌های ظاهری لاماری هستند. در داخل کابین هم شاهد صندلی‌های ارگونومیک با روکش چرمی باکیفیت، تهویه‌مطبوع، دسته‌دنده‌ی الکترونیک، صفحه‌نمایش مرکزی و فرمان D‌ کات هستیم. این ویژگی‌ها سبب رونق خرید و فروش لاماری نزد جوانان شده است.

لاماری از یک موتور ۱٫۵ لیتری توربوشارژ از نوع MIDDOT بهره می‌برد که توان آن به عدد قابل‌توجه ۱۹۵ اسب‌بخار می‌رسد. پیشرانه‌ی این محصول، حداکثر ۲۸۵ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه با گیربکس اتوماتیک هفت‌دنده‌ای لاماری ترکیب شده تا حداکثر سرعت این خودرو به ۱۶۰ km/h و مصرف سوخت ترکیبی آن به ۶٫۶ لیتر در صد کیلومتر برسد.

قیمت لاماری و عوامل موثر در آن

در زمان نگارش این مقاله، قیمت لاماری صفر ۱۴۰۲ حدود ۱٫۷ میلیارد تومان است. مدل ۱۴۰۱ و صفر کیلومتر این خودرو نیز با قیمت حدودی ۱٫۶ میلیارد تومان معامله می‌شود. این در حالی است که قیمت لاماری در ابتدای شهریور سال گذشته هنوز از مرز ۱٫۱ میلیارد تومان گذر نکرده بود. از مهم‌ترین عوامل موثر بر قیمت این خودرو می‌توان به قیمت ارز، هزینه‌های تولید و واردات، تغییرات قوانین کشور درخصوص واردات خودرو و وضعیت عرضه‌وتقاضا اشاره کرد.

خرید و فروش لاماری در همراه مکانیک

خرید و فروش لاماری مانند دیگر خودروهای چینی نسبتا گران‌قیمت حاضر در کشور، دشواری‌های خاص خودش را دارد. نوسانات لحظه‌ای ارزش این خودرو با دلار، دشواری و هزینه‌ی بالای کارشناسی فنی و کمبود فرصت‌های خریدوفروش، ازجمله‌ی این محدودیت‌ها هستند.

به این عوامل باید مخاطرات ناشی از معامله با دلال‌ها، لزوم صرف زمان بسیار زیاد برای یافتن فروشنده یا خریدار و نیز تماس‌ها و مذاکرات مکرر و طاقت‌فرسا را نیز اضافه کنید. ماهیت نسبتا لوکس خودرویی مانند لاماری نیز دست دلال‌ها را برای دخالت در بازار بازتر می‌کند. این در حالی است که نظارت چندانی هم بر بازار خریدوفروش خودروهای دست دوم نمی‌شود.

در این شرایط راهکارهای پلتفرم همراه مکانیک که یکی از شناخته‌شده‌ترین بازارهای آنلاین معامله‌ی خودرو در کشور است، برای خرید و فروش لاماری چاره‌ساز واقع شده‌اند. این شرکت به طرقی که در ادامه معرفی می‌کنیم، خرید لاماری و فروش آن را آسان، امن و مقرون‌به‌صرفه کرده است.

خرید لاماری با کارشناسی فنی

با خرید لاماری از همراه مکانیک می‌توانید از بابت صحت کارشناسی فنی مطمئن باشید. این شرکت، تمامی خودروهای آگهی‌شده را به کمک کارشناسان فنی متخصص خود ارزیابی می‌کند. گزارش هر خودرو نیز در پروفایل آن قابل‌مشاهده است. باید اضافه کنیم که به‌عنوان خریدار، تنها یک بار هزینه‌ی کارشناسی فنی پرداخت خواهید کرد. همراه مکانیک بر روی کارشناسی خود، ضمانت صد درصد ارائه می‌کند. اطمینانی که سبب تسریع روند فروش لاماری برای فروشنده نیز خواهد شد.

تسریع فرآیند معامله

اما یکی از مهم‌ترین مزایای خرید و فروش لاماری www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale/lamari/ با همراه مکانیک سهولت و سرعت این روش است. خریدار با چند کلیک و صرف چند دقیقه زمان و بدون نیاز به برقراری تماس تلفنی یا مراجعه حضوری می‌تواند، تعداد بسیار زیادی خودروی لاماری را بررسی کند. سرعتی که فروشنده را نیز زودتر به مقصود خود خواهد رساند.

علاوه‌بر این، خرید و فروش لاماری در این وب‌سایت به سهولت انجام می‌شود. فروشنده کافی است آگهی خود را ثبت کند. بقیه‌ی مراحل و هماهنگی‌ها با مشتریان از سوی کارشناسان همراه مکانیک انجام خواهند شد. خریدار نیز کافی است وارد حساب کاربری‌اش شده و پس از انتخاب لاماری موردنظرش روی دکمه‌ی خرید کلیک کند.

دیگر مزایای خرید و فروش لاماری در همراه مکانیک

به‌طورکلی کمبود فرصت‌های خرید لاماری یکی از چالش‌های این خودرو محسوب می‌شود. همراه مکانیک با ابزار خرید سفارشی خود تلاش کرده است به کمک رفع این چالش بیاید. با استفاده از این ابزار، خریدار می‌تواند بدون نیاز به بررسی آگهی‌ها، مشخصات لاماری موردنظرش را مشخص کرده و منتظر تماس کارشناسان همراه مکانیک بماند. از دیگر مزایای خرید و فروش لاماری از طریق همراه مکانیک عبارتند از:

  • مشاوره‌ی تخصصی خرید و فروش لاماری

  • تنظیم قول‌نامه و تضمین امنیت حقوقی معامله

  • اعتبارسنجی خریداران

  • ارائه‌ی خدمات پس از فروش مانند بیمه‌ی بدنه و خدمات امداد جاده‌ای

سخن آخر

به‌طورکلی می‌توان گفت که همراه مکانیک بهترین پلتفرم برای خرید و فروش لاماری در کشور است. این پلتفرم ضمن قیمت‌گذاری منطقی و منصفانه‌ی خودرو، آن را از نظر فنی و حقوقی کارشناسی کرده و دست واسطه‌ها را نیز بازار معامله‌ی لاماری حذف کرده است.

منبع: فروش و خرید لاماری با همراه مکانیک

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *