تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

راهنمای بستن تمام تب های Safari در یک حرکت

بستن تمام تب های Safari

بستن تمام تب های Safari

Safari در هر دو دستگاه آیفون و آیپد یکسان اجرا می شود. بنابراین، می‌توانید همین مراحل را برای بستن همه تب‌های سافاری در آیفون یا آی‌پد دنبال کنید.

این مراحل با باز کردن Safari در دستگاه شما شروع می شود. پس از باز شدن سافاری، نماد Tabs را در منوی پایین پیدا کنید (به نظر می رسد دو مربع روی هم قرار گرفته اند). اگر این منوی پایینی را نمی‌بینید، روی صفحه به بالا بروید تا قابل مشاهده باشد.

روی نماد Tabs به مدت طولانی فشار دهید. یک منو باید ظاهر شود و گزینه هایی را برای باز کردن برگه های جدید و بستن برگه های موجود در اختیار شما قرار دهد. روی Close All [Number] Tabs ضربه بزنید تا همه برگه هایی که در Safari باز کرده اید به یکباره ببندید. به همین راحتی است.

بستن تمام تب های Safari
بستن تمام تب های Safari

بستن تمام تب های Safari

همچنین اگر فقط یک بار روی نماد Tabs ضربه بزنید، می توانید تمام تب های Safari خود را در iPhone یا iPad ببندید یا حذف کنید. این همه برگه هایی را که در دستگاه خود باز کرده اید نشان می دهد، تعداد دقیق آنها را به شما می دهد و به شما امکان می دهد آنها را جداگانه ببندید.

بستن تمام تب های Safari
بستن تمام تب های Safari

برای بستن همه برگه های سافاری به طور همزمان از اینجا، روی Done طولانی فشار دهید و Close All [Number] Tabs را انتخاب کنید. تمام برگه های سافاری شما بلافاصله حذف می شوند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *