تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

برترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی ایسوس مدل Vivobook X1504VA- i5

برترین لپ تاپ اقتصادی و دانشجویی ایسوس مدل Vivobook X1504VA- i5

لپ تاپ محصولی به نسبت گران‌قیمت و بسیار با ارزش است و بیشتر ما برای کسب درآمد و کار کردن باید از لپ‌تاپ استفاده کنیم، به همین دلیل قیمت لپ تاپ بسیار مهم است. در ادامه می‌خواهیم نسل جدید لپ تاپ با قیمتی بسیار مقرون به صرفه را به شما معرفی کنیم. لپ تاپ Vivobook X1504VA ایسوس برای دانش‌جویان، دانش‌اموزان و حتی مهندسی و افرادی که تولید محتوا می‌کنند، پیشنهاد می‌شود، پس اگر برای کسب درآمد و دانشگاه و پروژه‌های خود به یک لپ تاپ اقتصادی ارزان و در عین حال کاربردی و قوی احتیاج دارید، همراه ما در این مطلب باشید.

بررسی و معرفی کلی لپ تاپ ایسوس Vivobook X1504VA- i5 

لپ تاپ ایسوس Vivobook X1504VA از نسخه آخرین ویندوز 11 پرو پشتیبانی می‌کند و تا 5.0 گیگاهرتز سرعت دارد و  جزو لپ‌تاپ‌‌های سبک و بسیار نازک است و ضخامت آن 17.9 میلی متر و وزن آن 1.7 کیلوگرم است و همین امر باعث شده که بهترین انتخاب برای خرید لپ تاپ دانشجویی باشد. باتری این لپ‌تاپ 60% در 49 دقیقه شارژ سریع می‌شود و صفحه کلید آن نیز ASUS ErgoSense می‌باشد. اگر به دنبال لپ‌تاپی با تجربه تایپ عالی هستید و تولید محتوای متنی انجام می‌دهید و زیاد با صفحه کلید لپ تاپ کار دارید، می‌توانید این لپ تاپ را انتخاب کنید. 

Vivobook X1504VA- i5

در شاسی این سری از لپ‌تاپ‌های X1504VA از لولا 180 درجه برای استفاده متنوع و راحت‌تر استفاده شده‌است و محافظ وب‌کم ایسوس برای حفظ حریم خصوصی فوری بسیار مناسب بوده و مکانیزم آن 99 درصد از ویروس‌ها را مهار می‌کند با گارد ضد میکروبی ایسوس پلاسی که دارد. حذف نویز هوش مصنوعی ایسوس بعث می‌شود کنفرانس ویدیویی شما بدون نویز برگذار شود. سرعت اتصال فوق العاده ASUS WiFi Master نیز به شما امکان اتصال راحت و بدون مشکل را می‌دهد.

کارایی لپ تاپ Vivobook X1504VA- i5

با Vivobook 15، شما همیشه آماده انجام هر کار روزمره، کار کردن، بازی یا سرگرمی و تولید محتوا و کسب درآمد هستید. هر آنچه که برای دستیابی به آن نیاز دارید را در این لپ‌تاپ می‌توانید پیدا کنید، قدرت محاسباتی زیاد با پردازنده Core Intel® Core ™ نسل سیزدهم ، با حافظه‌ای بسیار سریع و حافظه SSD سریع و طیف گسترده‌ای از اتصال بی سیم تا WiFi 6E 7 وجود دارد. شما می‌توانید محتوای آنلاین را در یک چشم به هم زدن بارگذاری کنید و از سرعت بالای لپ‌تاپ خودتان لذت ببرید.

باتری | با سرعت شارژ کنید

Vivobook 15 از شارژ سریع پشتیبانی می‌کند که به شما امکان می‌دهد باتری کم را تا 60٪ در 49 دقیقه شارژ کنید ، بنابراین می‌توانید سریعتر از همیشه کار کنید! باتری این سری 3 سلولی با ظرفیت 45 وات در ساعت است.

نمایشگری با وضوح برتر

Vivobook 15 با صفحه نمایش لمسی NanoEdge 5 با حاشیه باریک سه وجهی تصاویری زیبا و واضح ارائه می‌دهد. زوایای دید گسترده کیفیت عالی را حتی برای تماشای خارج از مرکز حفظ می‌کند و گواهی مراقبت از چشم TÜV Rheinland سطح نور آبی کم را تضمین می‌کند که خطر خستگی چشم را در طول جلسات تماشای طولانی کاهش می‌دهد. فراموش نکنید که برای آسیب کمتر به چشم‌های شما، صفحه نمایش این لپ‌تاپ ایسوس مات است و نزخ بروزرسانی آن 60HZ و دقت صفحه نمایش آن 1080 × 1920 پیکسل – Full HD است. پنل تصویر نیز IPS و اندازه صفحه نمایش نیز 15.6 اینچ است.

صفحه نمایش لپ تاپ Vivobook 15

صدا و بلندگو | دیدگاهی جدید در مورد صدای لپ تاپ Vivobook 15

این سیستم صوتی که با کمک کارشناسان صدا در Dirac تولید شده است، ارائه‌دهنده برای سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، طراحی شده است، فراگیرترین، شفاف‌ترین و متعادل‌ترین تجربه صدایی را که تا به حال در رایانه شخصی، لپ‌تاپ یا تبلت شنیده‌اید، ارائه می‌کند. شما صدایی گسترده‌تر و عمیق تر از آنچه تصور می‌کنید را خواهید شنید و پتانسیل صوتی لپ تاپ شما را آزاد می‌کند.

طراحی لپ تاپ Vivobook X1504VA

Vivobook 15 دارای درپوشی با برچسب لوگوی برجسته است و در سه رنگ چشم نواز انتخابی شما موجود است: سورمه‌ای، نقره‌ای یا Terra Cotta – فقط کافیست رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید! به اندازه‌ای باریک است که به‌طور محجوب در هر کوله‌پشتی قرار می‌گیرد و به اندازه‌ای سبک است که به راحتی با یک دست حمل شود.

صفحه کلید لپ تاپ Vivobook 15

آسایش شما بالاترین اولویت است. به همین دلیل است که صفحه‌کلید ASUS ErgoSense حس فوق‌العاده رضایت‌بخشی دارد، با جهش کلید بهینه و سفر با دقت بالا محاسبه‌شده. صفحه کلید ErgoSense را تجربه کنید و به زودی متوجه خواهید شد که بدون دردسر در کار خود در حال گشت و گذار و تایپ هستید. در واقع این صفحه کلید تایپ را برای شما لذت‌‌بخش می‌کند و دارای نور صفجه کلید و تاچ‌پد چند لمسی است. اندازه کامل کلید 19.05 میلی‌متری مانند صفحه‌کلید دسکتاپ است، بنابراین می‌توانید با راحتی و دقت تایپ فوق‌العاده کارتان را به‌تازگی بگذرانید.

ایسوس ضد ویروس گارد پلاس | مهار ویروس ها از لپ‌تاپ

ویروس ها در همه جای زندگی روزمره ما وجود دارند. آنتی میکروبیال گارد پلاس تمام ویروس ها و باکتری‌ها را با یک پوشش (خارجی ترین لایه بسیاری از انواع ویروس ها و باکتری ها) از سطح قسمت‌های محافظت شده مهار می‌کند. تست ISO 21702 نشان می‌دهد که می‌تواند از رشد SARS-CoV-2 (COVID-19)، H1N1، H3N2 (آنفلوانزا A) و باکتری‌های مضر جلوگیری کند.

تجربه‌ی کاربر | طراحی کاربر پسند X1504VA

دسترسی به دستگاه برای شما هرگز آسان‌تر و امن‌تر از این لپ‌تاپ نبوده است! با حسگر اثر انگشت اختیاری 5 در تاچ پد و Windows Hello، نیازی به تایپ رمز عبور هر بار نیست – تنها چیزی که نیاز دارید یک لمس است! سپر حریم خصوصی وب کم فیزیکی در این لپ‌تاپ باعث شده که جذابیت این لپ‌تاپ چند برابر شود زیرا Vivobook 15 حریم خصوصی و امنیت شما را جدی می‌گیرد. یک سپر حریم خصوصی یکپارچه وجود دارد که برای حفظ حریم خصوصی فوری روی وب‌کم می‌چرخد و از شما در برابر چشمان کنجکاو و مزاحمت محافظت می‌کند. پس با خرید لپ تاپ ایسوس مدل X1504VA، خیالتان از حریم خصوصی که دارید هم راحت است. Vivobook 15 دارای یک لولای صاف و با مهندسی دقیق است که اشتراک‌گذاری محتوا با دیگران یا همکاری با گروهی از افراد در اطراف یک میز را آسان می‌کند.

قابلیت اتصال

Vivobook 15 شما را به طور کامل با درگاه‌های I/O جامع خود در ارتباط نگه می‌دارد. یک پورت USB 3.2 Type-C Gen 1، دو پورت USB 3.2 Type-A Gen 1، یک درگاه USB 2.0، خروجی HDMI® و یک جک ترکیبی صدا وجود دارد. بنابراین اتصال همه لوازم جانبی، نمایشگرها و پروژکتورهای موجود شما آسان است.

قابلیت اتصال

قیمت لپ تاپ x1504va

قیمت سری این لپ‌تاپ‌ها بسیار مقرون به صرفه و مناسب است و اگر به دنبال خرید لپ تاپ ارزان هستید و بودجه‌ی محدودی هم دارید می‌توانیم این سری را به شما پیشنهاد کنیم. بازه قیمت این لپ‌تاپ‌ها نیز از 26 تا 28 میلیون است و در کانفیگ‌های متفاوت (کاستوم و غیر کاستوم) می‌توانید این لپ تاپ را تهییه کنید. پس همانطور که گفتیم قیمت لپ تاپ در این سری از لپ‌تاپ‌های ایسوس برای دانشجویان و مهندسان و همچنین کار در خانه و کسب درآمد مناسب است.

خرید لپ تاپ ایسوس x1504va

اگر کار شما تولید محتوا، سئو، مدیریت شبکه‌های اجتماعی است و یا دانشجو هستید و حتی برای کارهای مهندسی به لپ‌تاپی احتیاج دارید و برای فعالیت‌های روزمره مثل گشتن در اینترنت و بازی‌های ساده و فیلم دیدن به لپ‌تاپی مقرون به صرفه احتیاج دارید، ما این سری را به شما پیشنهاد می‌دهیم زیرا هم کانفیگ‌های متفاوت بر اساس نیاز شما دارد (از رم 12 تا 24 و حافظه ssd به مقدار 128 تا 1 ترابایت) و هم پردازنده آن سری core i5 است و قابلیت‌های بالایی دارد. اگر به دنبال خرید لپ تاپ ایسوس x1504va هستید به فروشگاه کالاوما بهترین وارد کننده لپ‌تاپ‌ با تمام برند‌های معتبر چون ایسوس، لنوو و اپل و ایسر مراجعه کرده و محصولات را بررسی کنید.

  • سایت : www.kalaoma.com
  • آدرس دفتر مرکزی : تهران، چهار‌راه ولی‌عصر، مجتمع تجاری ابریشم، طبقه 8 واحد 806
  • شماره تماس : 62999819 -021

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *