تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

با خرید اپل موزیک ، آهنگ‌های مورد علاقه‌تان همیشه در دسترس شماست!

با خرید اپل موزیک ، آهنگ‌های مورد علاقه‌تان همیشه در دسترس شماست!

موسیقی همواره بخش بزرگی از زندگی انسان‌ها بوده‌است. از گذشته تا کنون، موسیقی به عنوان یکی از ابزارهای برجسته برای بیان احساسات، ارتباط بین فرهنگ‌ها و تفریح افراد شناخته می‌شود. با پیشرفت فناوری و ظهور اینترنت، دسترسی به موسیقی نیز تغییرات زیادی را تجربه کرده و اکنون کاربران می‌توانند با خرید اپل موزیک یا سرویس‌های مشابه به‌صورت نامحدود به موسیقی‌های فارسی و غیرفارسی دسترسی داشته‌باشند.

اپل موزیک یکی از سرویس‌های اشتراکی پرطرفدار شرکت اپل است. با خرید اپل موزیک و استفاده از آن می‌توان به بیش 100 از میلیون موزیک با بالاترین کیفیت در هر کجا و هر زمان دسترسی داشت و به دانلود یا استریم آنلاین آن‌ها پرداخت؛ در واقع با خرید اشتراک اپل موزیک دیگر نیاز به پرداخت جداگانه و خرید گیفت کارت آیتونز یا خرید گیفت کارت اپل برای هر موزیک نیست.

معرفی سرویس اپل موزیک (Apple Music)

پلتفرم Apple Music یک سرویس اشتراکی برای استریم موسیقی است که توسط شرکت اپل ارائه می‌شود. این سرویس امکان دسترسی به میلیون‌ها آهنگ و پادکست را به‌صورت آنلاین و آفلاین برای کاربران فراهم می‌کند؛ به عبارتی یکی از نکات مهم و جذابی که بیانگر ارزش خرید اپل موزیک است، همین قابلیت دانلود موسیقی و پخش آفلاین آن است.

پس از خرید اشتراک اپل موزیک می‌توانید ازطریق برنامه‌های موبایل در سیستم‌عامل iOS و Android، برنامه‌ی کامپیوتری برای سیستم‌عامل macOS و Windows، و همچنین از طریق نسخه وب به اکانت اپل موزیک خود دسترسی داشته‌باشید. به طور کلی، Apple Music یک سرویس جامع و قدرتمند برای علاقه‌مندان به موسیقی است تا با استفاده از امکانات پیشرفته آن از آهنگ‌های موردعلاقه خود لذت ببرند.

ویژگی‌های سرویس Apple Music

مهم‌ترین نکاتی که پیش از خرید اکانت اپل موزیک یا سرویس‌های مشابه باید به آن توجه کنید، قابلیت‌ها و ویژگی‌های آن سرویس است؛ درواقع آرشیو کامل و موسیقی‌های متنوع تنها بخشی از امکانات اپل موزیک است و این سرویس با قابلیت‌های ویژه‌ای که دارد، محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده‌است. در ادامه برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های Apple Music را شرح داده‌ایم:

دسترسی به میلیون‌ها موسیقی، پادکست و پلی‌لیست

همان‌طور که قبل‌تر نیز به آن اشاره کردیم با خرید اپل موزیک امکان دسترسی به بیش از 100 میلیون موسیقی و 30 هزار پلی‌لیست متنوع در سبک و زبان‌های مختلف در اختیار شما قرار می‌گیرد. به همین دلیل اپل موزیک یکی از بهترین سرویس‌های استریم موسیقی شناخته می‌شود.

عدم وجود تبلیغات مزاحم

بسیاری از سرویس‌های استریم موسیقی امکان دسترسی رایگان را برای کاربران خود فراهم می‌کنند، اما دسترسی رایگان با تبلیغات و محدودیت‌های بسیار زیادی همراه است که مانع لذت بردن شما از موسیقی خواهند شد. اما با خرید اشتراک اپل موزیک، دسترسی کامل و بدون محدودیت این سرویس، بدون هیچگونه تبلیغاتی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

پیشنهادات شخصی

اپل موزیک با توجه به سلیقه موسیقی شما، پیشنهاداتی را ارائه می‌دهد؛ این پیشنهادات می‌توانند بر اساس آهنگ‌هایی که گوش می‌دهید، آهنگ‌هایی که دوست دارید و یا سبک‌های موسیقی مورد علاقه شما باشند.

دانلود و پخش آفلاین موسیقی

با خرید Apple Music، آهنگ‌های موردعلاقه‌تان همیشه در دسترس شماست؛ به عبارتی این سرویس قابلیت دانلود و پخش آفلاین هم دارد تا در شرایطی که به اینترنت دسترسی ندارید هم از گوش دادن به موسیقی بی‌نیاز باشید.

شما می‌توانید تمام موسیقی‌هایی که در پلی‌لیست‌های اختصاصی خود اضافه کردید یا آن‌ها را لایک کرده‌اید را دانلود کنید تا برای پخش مجدد آن‌ها به اتصال به اینترنت نیازی نداشته‌باشید. این قابلیت اپل موزیک باعث شده تا کاربران در هرشرایطی از موسیقی لذت ببرند.

ساخت پلی‌لیست‌های اختصاصی

یکی دیگر از ویژگی‌های اپل موزیک امکان ساخت پلی‌لیست‌های اختصاصی از تمام آهنگ‌های موجود در اپل موزیک است. درواقع شما می‌توانید چندین پلی لیست برای خود ایجاد کنید و موسیقی‌های مرتبط و مورد علاقه خود را به صورت دسته‌بندی مرتب کنید.

امکان استفاده در دستگاه‌های دیگر

عده زیادی از کاربران پیش از خرید اپل موزیک دچار تردید می‌شوند که آیا اپل موزیک در سیستم‌عامل ویندوز یا اندروید نیز قابل استفاده است؟ برای پاسخ به این سوال باید بگوییم: بله، خرید اپل موزیک برای تمام کاربران اندروید، iOS، ویندوز و MacOS کاربردی و قابل استفاده است.

کیفیت صدای بسیار بالا

قابلیت‌های Spatial Audio و Lossless audio بدون هیچگونه هزینه اضافی در اختیار کاربران اپل موزیک قرار می‌گیرد؛ با استفاده از این قابلیت‌ها، بهترین و خالص‌ترین کیفیت صدا شامل حالتان می‌شود تا از گوش دادن به موسیقی‌های مورد علاقه خود، نهایت لذت را ببرید.

قیمت اشتراک اپل موزیک و نحوه خرید آن

قیمت اپل موزیک در وب‌سایت اصلی آن در 4 طرح مختلف از 4.99 دلار تا 16.99 دلار در ماه تعریف شده‌است. به‌منظور خرید Apple Music می‌توانید پس از ورود به اپلیکیشن آن نسبت به تهیه اشتراک‌های آن اقدام کنید. همچنین یک اشتراک 3 ماهه رایگان نیز برای کاربران جدید درنظر گرفته‌شده‌است.

نحوه خرید اپل موزیک بسیار ساده است اما امکان خرید برای کاربران داخل ایران ممکن نیست! به دلیل وجود تحریم‌های اقتصادی، پرداخت در وب‌سایت اپل و بسیاری از شرکت‌های بزرگ و بین‌المللی، امکان‌پذیر نیست اما چاره چیست؟

خرید قانونی اپل موزیک برای کاربران ایرانی

همان‌طور که در بخش قبلی گفتیم، خرید مستقیم اپل موزیک برای کاربران ایرانی مقدور نیست اما راه‌حل این مشکل نیز وجود دارد؛ مجموعه‌های معتبری در زمینه فروش اکانت‌های بین‌المللی وجود دارند که با دور زدن تحریم‌ها، به‌صورت قانونی و روی اکانت شخصی شما خریدتان را انجام می‌دهند.

یکی از معتبرترین و بهترین فروشگاه‌های اکانت‌های بین‌المللی از جمله اپل موزیک، اسپاتیفای، نتفلیکس و اکانت‌های هوش مصنوعی، مجموعه سیب کده است. شما می‌توانید خرید اپل موزیک را به فروشگاه سیب کده سپرده و اشتراک اپل موزیک را روی اکانت شخصی خود دریافت کنید. البته خرید اشتراک اپل موزیک تنها یکی از خدمات گسترده این مجموعه است.

مزایای خرید اپل موزیک از مجموعه سیب کده

  1. خرید Apple Music در سیب کده به‌صورت کاملا قانونی و روی اکانت شخصی شما انجام می‌شود.
  2. ضمانت و پشتیبانی تا آخرین روز اشتراک شامل حالتان می‌شود.
  3. کامل‌ترین آرشیو اپل موزیک بر روی ریجن آمریکا است، به همین دلیل تیم سیب کده اپل موزیک را در ریجن آمریکا فعال سازی می‌کند.
  4. سیب کده یکی از معدود وب‌سایت‌هایی است که فعالیت خود را تحت نماد اعتماد الکترونیک وزرات صنعت انجام می‌دهد.
  5. علاوه بر خرید اپل موزیک، امکان خرید سایر اشتراک‌های بین‌المللی نیز در این مجموعه وجود دارد.
  6. قیمت اشتراک اپل موزیک در سیب کده بسیار مقرون‌به‌صرفه است.

منبع: خبرگزاری برنا

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *