تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

امن و حرفه‌ای‌ترین تجربه معامله‌گری با صرافی ارز دیجیتال تبدیل

رشد بیت کوین سروصدای زیادی را در سراسر جهان به‌پا کرده است. بسیاری از فعالان بازار ارزهای دیجیتال نسبت به خرید پادشاه ارزهای دیجیتال ترغیب شده‌اند و می‌خواهند سوار بر موشک قیمت آن، از کسب سود جا نمانند. در این بین، بسیاری از افراد هستند که می‌خواهند برای اولین بار وارد این بازار شوند و بیت کوین را خریداری کنند، اما نمی‌دانند کدام صرافی امن‌تر و حرفه‌ای‌تر است.

در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال تبدیل قصد داریم شما را با ویژگی‌هایی که بهترین صرافی ارز دیجیتال باید داشته باشد، آشنا کنیم و بعد به بررسی مزایای تبدیل، یکی از امن‌ترین و حرفه‌ای‌ترین صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال بپردازیم. بنابراین، لطفاً تا پایان مطلب ما را همراهی کنید.

بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟

صرافی‌های ارز دیجیتال برای آن‌که بتوانند اعتبار بالایی کسب کنند، باید از یک‌سری مزایا و ویژگی‌ها برخوردار باشند. تبدیل به‌عنوان یکی از معتبرترین صرافی‌های آنلاین ارز دیجیتال در ایران، خدمات و قابلیت‌های متنوع و گوناگونی را ارائه می‌دهد. این صرافی با ارائه همین خدمات و ویژگی‌ها توانسته است اعتماد کاربران بسیاری را به خود جلب کند.

به‌لطف امنیت بالای این صرافی، معامله‌گران می‌توانند به‌راحتی مشغول انجام معاملات ارزهای موردنظر خود شوند و اصلاً نگران امنیت سرمایه خود نباشند. ازجمله قابلیت‌های امنیتی این صرافی مي‌توان به الزامی بودن احراز هویت، دسترسی به کیف پول اختصاصی و اپلیکیشن موبایل آن اشاره کرد. با وجود این‌چنین قابلیت‌ها، فرآیند انجام معاملات برای کاربران تبدیل بسیار آسان‌تر شده است.

افزون‌براین، کاربران این صرافی می‌توانند با مراجعه به بخش راهنمای گام به گام تبدیل، سؤالات متداول و پاسخ آن‌ها را مشاهده کنند تا بیشتر با این صرافی و نحوه انجام معاملات ارزهای دیجیتال در آن آشنا شوند.

جالب است بدانید سایت صرافی ارز دیجیتال تبدیل یک قدم فراتر گذاشته و درزمینه ارزهای دیجیتال مطالب آموزشی در اختیار کاربران خود قرار داده است. برای مطالعه این نوع مطالب آموزشی می‌توانید به بخش آکادمی تبدیل مراجعه کنید.

همچنین، یکی دیگر از ویژگی‌هایی که هر صرافی ارز دیجیتال باید داشته باشد، صفحه مربوط به سود و زیان کاربران است. صرافی تبدیل این قابلیت را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است. سرمایه‌گذاران و معامله‌گران تبدیل با مراجعه به صفحه سود و زیان می‌توانند ارزش سرمایه خود را در بازه‌های زمانی مختلف بررسی کنند و ببینند که تا چه میزان سود کسب کرده یا متحمل ضرر شده‌اند.

در‌ آخر، بهترین صرافی ایرانی ارز دیجیتال باید شرایط خرید آسان ارزهای دیجیتال را برای کاربران خود فراهم کند. صرافی تبدیل علاوه‌بر این‌که از قابلیت خرید آسان پشتیبانی می‌کند، امکان خرید ارزهای دیجیتال با تومان را نیز فراهم کرده است. در این صورت، خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای کاربران ایرانی بسیار آسان‌تر می‌شود.

چه چیزی تبدیل را به یک صرافی امن تبدیل کرده است؟

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های هر صرافی ارز دیجیتال، امنیت بالا است. امنیت یک صرافی تعیین‌کننده میزان اعتماد کاربران به آن است و هرچقدر بالاتر باشد، کاربران با حس اعتماد و امنیت بیشتری مشغول خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌شوند.

در ادامه به چند ویژگی‌ تبدیل که باعث امنیت و اعتبار بیشتر این صرافی ارز دیجیتال شده‌اند می‌پردازیم.

تیم امنیتی قدرتمند

برای شروع سرمایه‌گذاری و معاملات در بازار ارزهای دیجیتال ابتدا باید صرافی را انتخاب کنیم که امنیت معاملات و دارایی کاربران را تضمین می‌کند. در همین راستا، تیم امنیت صرافی تبدیل به‌صورت ۲۴ ساعته وضعیت امنیتی سایت را بررسی می‌کنند و محافظان دارایی کاربران هستند.

افزون‌براین، تیم‌های امنیت بیرونی به‌صورت دوره‌ای سایت صرافی تبدیل را تست می‌کنند تا بالاترین سطح امنیت برای کاربران این صرافی فراهم شود. ناگفته نماند که تاکنون، صرافی تبدیل در کارنامه خود هیچ‌گاه نفوذ امنیتی را تجربه نکرده است. بنابراین، می‌توان گفت که در‌زمینه تأمین امنیت کاربران تمام تلاش خود را کرده است.

نکته قابل‌توجه آن است که صرافی ارز دیجیتال تبدیل از نظر حقوقی ثبت شده و با موفقیت مجوز دانش‌بنیان را از معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری کسب کرده است. همچنین، این صرافی دارای درگاه پرداخت فانونی و کد مالیاتی است و تحت‌نظر نهادهایی ازجمله پلیس فتا کار می‌کند.

احراز هویت سریع

صرافی‌ ارز دیجیتال تبدیل با هدف جلوگیری از پول‌شویی و دیگر تخلفات مالی، پیش از انجام معاملات کاربران را ملزم می‌داند تا مراحل احراز هویت را پشت‌سر بگذارند. در این صورت، کاربرانی که قصد خرید و فروش ارزهای دیجیتال را دارند، باید اطلاعات و مشخصات هویتی خود را ثبت کنند. درنتیجه، هرگاه بخواهند ارزهای دیجیتال را معامله کنند، باید هویت خود را به ثبت و تأیید برسانند.

برخلاف بسیاری از پلتفرم‌ها که فرآیند احراز هویت در آن‌ها چندین روز طول می‌کشد، در صرافی تبدیل می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن و به‌آسانی فرآیند احراز هویت را به‌پایان برسانید.

ارائه کیف پول امن و اختصاصی

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که اعتبار صرافی‌ را افزایش می‌دهد، کیف پول اختصاصی و داخلی آن است. کیف پول ارز دیجیتال محلی برای نگه‌داری و جابه‌جایی ارزهای دیجیتال و دارایی کاربران است. به‌دلیل تحریم‌های اعمال‌شده از سوی کشورهای خارجی، کیف پول‌های خارجی خدمات چندانی را به کاربران ایرانی ارائه نمی‌دهند و امکان مسدود شدن دارایی کاربران وجود دارد.

بنابراین، صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی می‌توانند با ارائه کیف پول‌های اختصاصی راه‌حلی مناسب را برای این مشکل ارائه دهند. تبدیل یکی از صرافی‌هایی است که کیف پول امن و اختصاصی خود را برای نگه‌داری امن دارایی کاربران ارائه داده است.

چه مزایایی تجربه معامله‌گری حرفه‌ای را در تبدیل فراهم می‌کند؟

در ادامه به بررسی دیگر مزایای صرافی ایرانی ارز دیجیتال تبدیل می‌پردازیم.

نمودار قیمت لحظه‌ای

کاربران با استفاده از نمودار قیمت لحظه‌ای ارز دیجیتال موردنظر خود می‌توانند شرایط بازار و عملکرد قیمت آن ارز را بررسی کنند و به تجزیه‌وتحلیل و پیش‌بینی قیمت آتی آن بپردازند. صرافی تبدیل از چنین قابلیتی برخوردار است.

ارائه بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال

یکی از روش‌های کاهش و مدیریت ریسک آن است که ارزهای دیجیتال متنوعی را در سبد دارایی‌های خود قرار دهید. در این صورت، با متضرر شدن یک ارز دیجیتال، دیگر بخش‌های سرمایه‌تان به‌خطر نمی‌افتد. در تبدیل می‌توانید بیش از ۳۰۰ ارز دیجیتال گوناگون را خریداری کنید و سبد دارایی متنوعی را تشکیل دهید.

ارائه ابزارهای معاملاتی پیشرفته

صرافی تبدیل به‌منظور ایجاد محیطی امن و حرفه‌ای، ابزارهای پیشرفته معاملاتی خود را ارائه کرده است. قابلیت تعیین حدضرر، معامله اهرم‌دار و OCO ازجمله ابزارهای این صرافی هستند.

امیدواریم پس از مطالعه این مقاله، بدانید که چرا تبدیل یکی از حرفه‌ای و امن‌ترین صرافی‌های ایرانی ارز دیجیتال است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *