تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

شایعه: اسنپدراگون 8 نسل 3 دارای “نسخه ویژه” با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای خواهد بود

اسنپدراگون 8 نسل 3 با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای

زمانی که نوبت به افزودن اتصال ماهواره ای به پرچمداران اندرویدی آینده می رسد، کوالکام می تواند به اپل برسد. طبق یکی از شایعات، یک «نسخه ویژه» از اسنپدراگون 8 نسل 3 ممکن است در آینده با پشتیبانی از این ویژگی عرضه شود.

به‌روزرسانی کوچک ارائه‌شده توسط Tipster Digital Chat Station اشاره می‌کند که نسخه جدید اسنپدراگون 8 نسل 3 از اتصال ماهواره‌ای پشتیبانی می‌کند. اگرچه اسکرین شات گرفته شده از Weibo در زیر نام رسمی چیپست را ذکر نمی کند، شماره مدل SM8650 شواهد کافی برای اشاره به این سوکت آینده است. در مورد این به اصطلاح «نسخه ویژه»، این احتمال وجود دارد که کارشناس اطلاعات در مورد اسنپدراگون 8 نسل 3 برای گلکسی صحبت کند که منحصر به سری گلکسی اس 24 آینده سامسونگ خواهد بود.

اسنپدراگون 8 نسل 3 با پشتیبانی از ارتباطات ماهواره ای

چیزی که در مورد این اعلامیه عجیب بود این بود که علیرغم اینکه شرکت اعلام کرده بود گوشی های هوشمند دارای اسنپدراگون 8 نسل 2 از Snapdragon Satellite پشتیبانی می کنند، هیچ به روز رسانی از سوی کوالکام دریافت نکردیم. این احتمال وجود دارد که معامله بین شرکت سن دیگو و Iridium Communications، یک شرکت ارتباطات ماهواره ای جهانی که در ایالات متحده فعالیت می کند، محقق نشده باشد.

درست مانند اپل، کوالکام ناوگان ماهواره‌ای ندارد و مجبور است با یک شرکت موجود شریک شود تا قابلیت‌های پیام‌رسانی اضطراری را به چیپست‌های خود بیاورد، بنابراین این احتمال وجود دارد که این ویژگی با عرضه Snapdragon 8 Gen 3 پیش‌نمایش شود. گفته می شود در اواخر اکتبر اتفاق می افتد. چیپست جدید احتمالاً از مودم جدید Qualcomm Snapdragon X75 5G پشتیبانی می‌کند، قطعه‌ای که باید از ارتباطات ماهواره‌ای بلافاصله پشتیبانی کند، بنابراین اجازه دهید ببینیم که آیا چنین افزودنی در طول رونمایی رسمی وجود دارد یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *