تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید صدای افراد مشهور

هوش مصنوعی دنیایی از امکانات را پیش روی ما قرار داده است. با استفاده از هوش مصنوعی، می‌توانیم تصاویر، ویدیوها و صداهایی تولید کنیم و حتی صدا و گفتار با صدای افراد مشهور هم بسازیم. اگر به درستی استفاده شود، تشخیص صدای تولید شده توسط هوش مصنوعی از صدای واقعی فرد مشهور برای مردم عادی دشوار خواهد بود. بسیاری از ابزارهای عالی می‌توانند به شما در ایجاد صداهای گفتاری با صدای افراد مشهور کمک کنند. این راهنما برخی از بهترین ابزارهای رایگان تولید صدا با صدای افراد مشهور را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

در ادامه برخی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید رایگان صدای افراد مشهور را مشاهده می‌کنید:

ابزارهای هوش مصنوعی برای تولید صدای افراد مشهور

  • Speechify: Speechify.com یکی از بهترین ابزارها برای تولید صدای افراد مشهور است. این وبسایت دارای پایگاه داده‌ای از هزاران نفر از جمله دانلد ترامپ و کانیه وست می‌باشد. شما می‌توانید هر کدام از صداها را انتخاب کرده و صداهای گفتاری، سخنرانی و غیره ایجاد کنید. این برنامه با ورودی متنی که می‌دهید، صدای فرد مشهور انتخاب شده را به شکلی واقعی تولید می‌کند. به هیچ وجه روی کیفیت صداها نباید نگران باشید.
  • PlayHT: Play.HT یک سرویس صدای هوش مصنوعی با مدل اشتراک رایگان است که می‌توانید برای تولید صدای افراد مشهور مورد علاقه خود از آن استفاده کنید. اگر صدای فرد مشهور مورد نظر شما در پایگاه داده وجود ندارد، می‌توانید یک فایل صوتی را به عنوان ورودی بدهید و صدای او را شبیه‌سازی کنید. علاوه بر افراد مشهور، حتی می‌توانید صدای شخصیت‌های داستانی موجود در فیلم‌های انیمیشن یا سریال‌ها را نیز تولید کنید. حتی می‌توانید با داشتن گیره‌های صوتی، صدای افرادی را که صد سال پیش زنده بوده‌اند با PlayHT تولید کنید.
  • Vidnoz: Vidnoz.com ابزار عالی دیگری است که می‌توانید متن را وارد کرده و کلیپ‌های صوتی با صدای افراد مشهور تولید کنید. این شامل سیاستمداران، خوانندگان، بازیگران و افراد مشهور تخیلی می‌شود. فقط متن را وارد کنید، صدای یک فرد مشهور را انتخاب کنید، سرعت را انتخاب کنید، صدا را تولید کنید و کلیپ صوتی را دانلود کنید. Vidnoz برای تولید صدا از بیش از 140 زبان پشتیبانی می‌کند.
  • ClevGuard CleVoice: ClevGuard.com علاوه بر تولید صدای افراد مشهور، گزینه‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد. می‌توانید برنامه ClevGuard CleVoice را بدون هیچ محدودیتی روی رایانه خود دانلود و استفاده کنید. می‌توانید از این سرویس برای تقلید صداها در بازی‌ها، تولید صدا برای پخش زنده، چت کردن به صورت زنده با استفاده از صدای افراد مشهور، صداهای گفتاری و غیره استفاده کنید.
  • Media.io: Media.io ویژگی‌های هوش مصنوعی متعددی را برای عکس‌ها، ویدیوها و صداها ارائه می‌دهد. Media.io همچنین ویژگی‌هایی برای تولید صدای افراد مشهور ارائه می‌دهد تا صداهای واقع‌گرایانه افراد مشهوری که می‌خواهید تولید کند. این برنامه از چندین زبان و لهجه‌های آن‌ها پشتیبانی می‌کند. حتی می‌توانید از صدای افراد مشهور برای خواندن و ساختن آهنگ برای سرگرمی استفاده کنید.
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *