تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آیفون اپل امروز ۱۶ ساله شد!

آیفون اپل

دقیقاً 16 سال پیش، استیو جابز، مدیر عامل اپل در MacWorld روی صحنه رفت تا یک محصول کاملاً جدید را معرفی کند ؛ همانطور که جابز آن را توصیف کرد، این یک آی پاد با صفحه نمایش عریض با کنترل های لمسی، یک تلفن همراه انقلابی و یک ارتباط اینترنتی موفق بود.

آیفون پخش‌کننده‌های موسیقی آی‌پاد را تحت الشعاع قرار داد، که آخرین آن سال گذشته متوقف شد. نه تنها این، بلکه آیفون در حال حاضر مهمترین محصول اپل است. به گزارش درآمد اخیر این شرکت نگاه کنید، آیفون ۴۲ میلیارد دلار خالص به ارمغان آورد که بیشتر از مجموع مک، آی‌پد و ابزارهای پوشیدنی است.

آیفون اپل امروز ۱۶ ساله شد!

آیپدها از آیفون منشعب شدند و در حال حاضر تبلت های پیشرو در جهان هستند. تجربه‌ای که اپل در طراحی چیپ‌ست‌های آیفون و آی‌پد به‌دست آورد، باعث شد تا از اینتل جدا شود و مک‌ها را نیز به تراشه‌های مبتنی بر ARM تغییر دهد.

آیفون همچنین به قلب اکوسیستم غنی از لوازم جانبی ، از هدفون گرفته تا ساعت‌های هوشمند ، تبدیل شد که هر سه ماه میلیاردها دلار درآمد کسب می‌کنند.

آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، آیفون یکی از تاثیرگذارترین محصولات در چند دهه اخیر بوده است و در آن زمان به شکل گیری صنعت موبایل کمک کرده است.

بنابراین، بیایید همه تولد آیفون را تبریک بگوییم!

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *