تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

آموزش ویرایش پیام در اینستاگرام

آموزش ویرایش پیام در اینستاگرام

اینستاگرام لیست بلندبالایی از ویژگی ها دارد که به شما امکان می دهد از برنامه اشتراک گذاری عکس به هر روشی که می خواهید استفاده کنید. با این حال، این شرکت مادر یعنی متا را از افزودن ویژگی‌های جدید به برنامه‌ای که تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد، باز نمی‌دارد. مدت‌ها بود که کاربران خواستار راهی برای ویرایش پیام‌ها بودند و حالا بالاخره این قابلیت به پلتفرم اضافه شده است. اگر از آخرین نسخه استفاده می‌کنید، اکنون می‌توانید پیام‌های مستقیم (دایرکت مسیج) را در اینستاگرام ویرایش کنید، و ما به شما خواهیم گفت که چگونه این کار را انجام دهید.

اگر می‌خواهید یک پیام مستقیم اینستاگرام را ویرایش کنید، قرار نیست کار پیچیده‌ای باشد. در واقع، این کار بسیار ساده و سرراست است. من امروز زودتر، در حالی که با یک دوست صحبت می کردم، این ویژگی را کشف کردم. سپس برای تأیید دوباره بررسی کردم، و بله، در حال حاضر برای همه در حال عرضه است. حالا دیگر وقت را تلف نکنیم و نگاهی به نحوه ویرایش پیام های مستقیم در اینستاگرام بیندازیم.

ویرایش پیام ها (DM) در اینستاگرام تنها در چند ثانیه

قابلیت ویرایش پیام ها (DM) در اینستاگرام در حال حاضر برای همه کاربران در حال عرضه است، اما نکته مهم این است که شما فقط می توانید پیام هایی را ویرایش کنید که در 15 دقیقه گذشته ارسال شده باشند. بعد از آن، این قابلیت دیگر در دسترس نخواهد بود. با این حال، من فکر می کنم 15 دقیقه زمان کافی است زیرا افراد معمولا خیلی زودتر متوجه اشتباه خود می شوند، بنابراین برای کسی نباید مشکلی ایجاد کند.

آموزش ویرایش پیام در اینستاگرام

مراحل کار:

گام 1: اینستاگرام را باز کنید.
گام 2: بعد از باز کردن برنامه، به بخش پیام ها (DM) بروید.
گام 3: چت حاوی پیامی که می خواهید ویرایش کنید را باز کنید.
گام 4: روی پیامی که می خواهید ویرایش کنید فشار دهید و نگه دارید و سپس گزینه “Edit” را انتخاب کنید.

خب، این تمام مراحل بود. با این آموزش ساده، قادر خواهید بود پیام های مستقیم خود را در اینستاگرام ویرایش کنید و با هیچ مشکلی روبرو نشوید. فرآیند ویرایش ساده، سرراست و بدون دردسر کار می کند. فقط به یاد داشته باشید که باید این کار را ظرف 15 دقیقه اول ارسال پیام انجام دهید. بعد از آن، دیگر قادر به ویرایش پیام های ارسالی نخواهید بود.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *