تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition رونمایی شد

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition

گوشی تکنو  Tecno Spark 9 Pro در اوایل سال جاری با مجموعه ای از چندین رنگ مختلف عرضه شد. اکنون Tecno با Designworks، استودیوی نوآوری طراحی گروه BMW، همکاری کرده است تا نسخه ویژه ای از این گوشی را با نام گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition ایجاد کند.

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition

Designworks وظیفه انتخاب مواد، رنگ های این نسخه ویژه را داشت. ظاهراً این طرح از یک «icy crystal talisman» الهام گرفته شده است و نواحی آبی کریستالی را با سفید برفی که با مثلث‌های بیشتر خال‌خالی شده‌اند، ترکیب می‌کند تا موضوع ثابت بماند. دو جزیره دایره‌ای دوربین لوگوی BMW را تداعی می‌کنند، اما بیشتر ادای احترام است تا یک کپی.

Spark 9 Pro Sport Edition برای مصرف‌کنندگان جوان با قدردانی از تجمل، به‌ویژه انواع خودروها، طراحی شده است. تیم طراحی گوشی های هوشمند را به دلیل رابطه شخصی بسیار شخصی که صاحبان آن ها با آنها دارند، به خودرو تشبیه کردند.

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition

همکاری با شرکتی مانند Tecno الهام‌بخش است، زیرا به ما این فرصت را می‌دهد تا روی تجربه کاربری دیگری تمرکز کنیم. آندره دی سالیس، مدیر خلاق صنعتی، گفت: در حالی که در مقیاس تفاوت وجود دارد، وجه اشتراک گوشی‌های هوشمند و ماشین‌ها این است که بسیار شخصی هستند و روزانه توسط کاربرانشان به آنها اعتماد می‌کنند، و همچنین ابزاری برای بیان شخصی هستند.

جدا از نمای بیرونی، این گوشی همانند اسپارک 9 پرو معمولی است. این به معنای 6.6 اینچی IPS LCD (FHD+)، چیپست Helio G85 (دارای اندروید 12/HIOS 8.6) با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی (قابل ارتقا)، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، به علاوه باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با 18 وات است.

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition

گوشی تکنو Spark 9 Pro Sport Edition در بازارهای منتخبی در آفریقا، آمریکای لاتین و خاورمیانه در دسترس خواهد بود. جزئیات دقیق تاریخ عرضه و قیمت در هر منطقه اعلام خواهد شد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *