تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

کنسول دستی اندروید Razer Edge معرفی شد

RazerCon 2022 در آخر هفته آغاز شد و امروز، مدیر عامل شرکت Min-Liang Tan به طور رسمی اولین کنسول دستی اندروید Razer Edge را معرفی کرد. این دستگاه اواخر ماه گذشته معرفی شد و اولین کنسول دستی 5G با پشتیبانی از اتصال 6 گیگاهرتز و mmWave است. نسخه‌های 5G انحصاری Verizon خواهند بود و از باندهای LTE، UMTS، Global LTE و LTE Cat 22 نیز پشتیبانی خواهند کرد.

کنسول دستی اندروید Razer Edge

Razer Edge یک صفحه نمایش 6.8 اینچی AMOLED با رزولوشن FHD+ (2400×1080) پیکسل و نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهد. همچنین یک وب کم 5 مگاپیکسلی 1080P در جلو وجود دارد. ریزر از چیپست Qualcomm Snapdragon G3x Gen 1 در کنار 8 گیگابایت رم LPDDR5 و 128 گیگابایت حافظه UFS 3.1 استفاده می کند که تا 2 ترابایت از طریق اسلات microSD قابل ارتقا است. می‌توانید بازی‌های اندروید را به صورت بومی بازی کنید، بازی‌های رایانه شخصی را از کتابخانه رایانه خود پخش کنید یا عناوین ابری را از سرویس‌هایی مانند Xbox Cloud Gaming یا Nvidia GeForce Now بازی کنید.

کنسول دستی اندروید Razer Edge

Razer Edge با کنترلر Razer Kishi V2 Pro همراه است که دارای دو دسته آنالوگ، یک D-pad، همراه با 8 دکمه، 2 تریگر و 2 بامپر در کنار یک جفت دکمه قابل برنامه ریزی و لمسی HyperSense است. این کنترلر جک 3.5 میلی متری هدفون و پورت USB-C را نیز اضافه می کند.

کنسول دستی اندروید Razer Edge

کنسول دستی اندروید Razer Edge دارای ابعاد 260 در 85 در11 میلی‌متر و وزن خود به تنهایی 264 گرم است، در حالی که کنترلر Razer Kishi V2 Pro تنها 137گرم دیگر را اضافه می‌کند و وزن کل را به 401 گرم می‌رساند. قسمت نرم افزاری آن توسط اندروید 12 پوشانده شده و باتری آن 5000 میلی آمپر ساعتی است.

نسخه Razer Edge فقط با W-Fi با قیمت 400 دلار عرضه می شود، در حالی که نسخه Founders Edition که هدفون های Razer Hammerhead True Wireless (2021) را همراهی می کند با قیمت 500 دلار عرضه می شود. مدل 5G به زودی معرفی شده است، اگرچه قیمت آن هنوز تایید نشده است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *