تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس در موبایل

معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس در موبایل

معرفی بهترین برنامه های ادیت عکس در موبایل

  • برنامه PicsArt

PicsArt انتخاب برتر ما از بهترین برنامه های ویرایش عکس است، زیرا سرگرم کننده است، استفاده از آن آسان است، در عین حال تقریباً همه امکانات عکاسی با موبایل را پوشش می دهد. این برنامه ابزارهای عالی ویرایش تصویر و طیف وسیعی از فیلترهای جذاب را فراهم می کند. علاوه بر این، می توانید به سرعت استیکرهای سرگرم کننده را انتخاب یا ایجاد کنید، تصاویر خود را در کلاژهای بسیار قابل تنظیم ترکیب کنید، متن هنری اضافه کنید و به اشتراک بگذارید. ماژول دوربین با امکانات کامل شامل جلوه‌های قبل از عکاسی و ابزارهای عکس است.

می توانید از Remix Chat برای اشتراک گذاری و ویرایش مشترک عکس ها با 150 میلیون کاربر ماهانه PicsArt یا فقط با دوستان خود استفاده کنید. دنبال کردن آموزش های درون برنامه ای آسان است و چالش ها کاربران را وادار می کند تا آثار خود را بر اساس نوع خاصی از ویرایش یا موضوع ارسال کنند. برندگان با رای کاربران انتخاب می شوند.

با این حال، تبلیغات PicsArt premium اغلب (و آزاردهنده) در میانه فرآیندهای ویرایش ظاهر می شوند. برای خاموش کردن آنها و برای داشتن ویرایشگر ویدیو، به علاوه ابزارها، فیلترها و محتوای بیشتر باید یک اشتراک پریمیوم به قیمت 11.99 دلار برای یک ماه یا 55.99 دلار در سال بخرید (همچنین میتویند نسخه قفل شکسته اون رو نیز دانلود کنید!)

PicsArt مجموعه ای غنی و بسیار در دسترس از ابزارهای ویرایش عکس و کولاژ را برای عکاسان ارائه می دهد و کنترل خلاقانه زیادی را فراهم می کند در حالی که همه چیز را سرگرم کننده و سرزنده نگه می دارد.

  • برنامه Snapseed

Snapseed برای کاربران معمولی نیست، بلکه برای عکاسان حرفه ای تر است که می‌خواهند یا نیاز دارند زمانی را صرف ایجاد بهترین تصویر ممکن کنند. به این ترتیب، این برنامه دارای مجموعه کاملی از ابزارهای ویرایش درجه یک، از جمله براش های ویرایش انتخابی، به علاوه مجموعه ای زیبا از فیلترهای مرتبط با فیلم ها (مانند Lens Blur، Retrolux و Double Exposure) است.

برای عکاسان جزئیات گرا، Snapseed نه تنها می تواند سرگرم کننده باشد، بلکه اعتیاد آور نیز باشد. ما فقط از سرگردانی در طیف نوردهی، رنگ، پوشاندن و تغییر شکل ابزارها، براش ها، و فیلترها لذت می بردیم و تنظیمات مختلف را آزمایش می کردیم. از آنجایی که ویرایش غیرمخرب است، همیشه می‌توانید به (لایه‌های ویرایش‌ قبلی) بروید و هرگونه ویرایش (از جمله تصحیح متن غلط املایی) را تنظیم یا حذف کنید. یا می توانید از براش Stacks برای اعمال یک افکت فقط بر روی بخشی از تصویر خود استفاده کنید. علاوه بر این، می‌توانید مجموعه‌ای از ویرایش‌هایی را که روی یک عکس اعمال کرده‌اید به‌عنوان «Look» ذخیره کنید، که سپس می‌تواند روی عکس‌های دیگر اعمال شود و با کاربران دیگر به اشتراک گذاشته شود.

ابزارهای سنتی عالی و ویرایش غیرمخرب Snapseed آن را به یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای عکاسان تبدیل می‌کند که می‌خواهند یا نیاز به صرف زمان برای تنظیم دقیق تصاویر خود دارند. این برنامه رایگان است و هیچ نسخه پریمیومی برای آن وجود ندارد.

  • برنامه Adobe Photoshop Camera

Adobe Photoshop Camera به دلیل هوش مصنوعی خود یکی از بهترین برنامه های ویرایش عکس است که جلوه های ویژه و اصلاحات عکس را قبل یا بعد از عکاسی با دوربین گوشی خود اعمال می کند.

Photoshop Camera از فیلترهایی به نام “لنز” برای اعمال جلوه های ویژه یا تنظیمات رنگ، نور و وضوح استفاده می کند. اما چیزی که دوربین را خاص می کند استفاده از Adobe Sensei است که به طور خودکار نوع عکس (پرتره یا منظره) را شناسایی می کند و ماسک هایی را برای جنبه های کلیدی مانند چهره یا آسمان ایجاد می کند. بنابراین، به عنوان مثال، لنزهای آسمان می توانند رنگ آسمان را تغییر دهند، ابرها را اضافه یا حذف کنند، و حتی انعکاس های مناسب را در آب اضافه کنند، بدون اینکه بر قسمت های دیگر تصویر تأثیر بگذارند. به‌علاوه، برخی از لنزها دارای «اسپریت» هستند ؛ اشیاء هوشمندی که می‌توان آن‌ها را بزرگ‌نمایی کرد و در ناحیه‌ای از تصویر که توسط Sensei شناسایی شده است حرکت داد. این امکان قرار دادن و تغییر اندازه اشیاء قرار گرفته در لنز (مانند سیارات یا ابرها) را فراهم می کند. و برخی از لنزها انیمیشن‌های کوچکی دارند، مانند ستاره‌های در حال چشمک زدن یا کشتی موشکی در حال انفجار.

نسخه آی پد ادوبی فتوشاپ دارای چند ویژگی دسکتاپ هوشمندانه است، مانند براش لبه اصلاح شده، که به شما امکان می دهد شیئی را که می خواهید انتخاب کنید، بهتر تعریف کنید و بچرخانید. هر دو ویژگی دارای قابلیت لمسی نیز هستند.

Adobe قول داده است که لنزهای جدید (همه رایگان) را به طور منظم اضافه می کند، برخی از آنها توسط هنرمندان مشهور و اینفلوئنسرها ساخته شده اند. از آنجایی که هر یک از لنزها دارای تنوع هستند (با کشیدن انگشت به راست یا چپ به آنها دسترسی خواهید داشت)، می توانید ساعت ها ماجراجویی عکس داشته باشید.

  • برنامه Pixlr

بهترین برنامه های ادیت عکس در موبایل

Pixlr یکی از بهترین برنامه‌های ویرایش عکس برای عکاس‌های معمولی است که می‌خواهند کمی تنظیمات را تغییر دهند، شاید برخی افکت‌های مختلف اضافه کنند و سپس در شبکه‌های اجتماعی خود به اشتراک بگذارند. تسلط بر رابط بصری آسان است، بنابراین می‌توانید از بازی با تصاویر خود لذت ببرید.

Pixlr دارای انواع خوبی از ابزارهای تنظیم عکس با استفاده آسان است، بدون اینکه شما را با انتخاب‌ها تحت تأثیر قرار دهد. این شامل براش هایی برای اعمال ویرایش های انتخابی (مانند تاریک کردن یا روشن کردن) می شود. کتابخانه های فیلترهای جلوه های ویژه، پوشش ها و حاشیه ها سرگرم کننده و به طور کلی جذاب هستند. استیکر های کارتونی متنوع و سرگرم کننده هستند.

نسخه پریمیوم (1.99 دلار در ماه یا 11.99 دلار در سال) تبلیغات را خاموش می کند و محتوای بیشتری (استیکر ها، پوشش ها، حاشیه ها و فونت ها) را ارائه می دهد. در حالی که عکاسان جدی ممکن است کتابخانه ابزارهای ویرایش Pixlr را بسیار کم عمق بدانند، کاربران عادی از خلاقیت آسان این برنامه لذت خواهند برد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *