تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

مسیحای کیهان جاه‌طلبانه‌ترین سه‌گانه تاریخ: عنوان Mass Effect

عنوان Mass Effect

مسیحای کیهان جاه‌طلبانه‌ترین سه‌گانه تاریخ: عنوان Mass Effect

سال ۲۱۸۳، بشیریت به کمک یافته‌های باستانی مدفون در سطح مریخ، به مصنوعاتی دست می‌یابد که سفر بین ستاره‌ای را میسر می‌کند. تکنولوژی گم‌شده‌ی مربوط به نژادی باستانی که باور بر این است ۵۰ هزار سال پیش با دلیلی نامعلوم، از چرخه‌ی هستی کنار رفته. انقراضی که به نظر به حضور چرخه‌ای ریپرهای نابودگر برای حذف دوره‌ای تمدن‌های اورگانیک وابسته است.
آنچه خواندید، پیش زمینه‌ی داستانی فوق العاده‌ای است که سال‌ها قبل، کیسی هادسن با حضور بین مدیران ارشد بایوور به عنوان جاه‌طلبانه‌ترین سه‌گانه تاریخ با نام Mass Effect معرفی‌اش کرد. سه‌گانه‌ای در ژانر نوظهور نقش آفرینی مدرن کنسولی، تصمیمات بزرگی را شامل می‌شد که عواقب آن‌ها بر نسخه‌های بعد تاثیرگزار بود.

عنوان Mass Effect

ایده‌های بکر هادسن خیلی زود از رئیسان استودیو چراغ سبز گرفت و طی نسل هفت، یکی از بزرگ‌ترین فرانچایزهای علمی تخیلی تاریخ خلق شد. یک اوپرای فضایی تمام عیار و در بخش علمی گاها غالب بر تخیل که ژانر بازی را به سای‌فای سخت سوق می‌داد و بازی را قابل باورتر از رقبا می‌کرد.
حالا سال‌ها گذشته و سه‌گانه Mass Effect در یک پکیج کامل با تمام الحاقی‌ها و بازسازی قابل احترام نسخه اول بازگشته تا فرصتی مجدد فراهم کند، راه شیری را نجات دهیم و با رمه‌بانی شپرد از گم شدن نژادهای کهکشان جلوگیری و زیست اورگانیک را حفظ کنیم.
حتی با گذشت بیش از یک دهه، همچنان کاوش در جهان مس افکت شگفت‌انگیز و لذت بخش است. لجندری ادیشن فرصتی فراهم کرده که با سری آشنا شوید یا تجربه‌ای دوباره از آن داشته باشید که قطعا خالی از لطف نخواهد بود.
مخصوصا این‌که ظاهرا نسخه‌ی جدید ادامه مستقیم سه‌گانه است.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *