تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

لاستیک نکسن با کیفیت و اصلی

لاستیک نکسن با کیفیت و اصلی

توسط کارشناسان فروش چرخ و یدک، مقالات متعددی در زمینۀ تاریخچه فعالیت شرکت های لاستیک سازی گردآوری شده است، تا این چنین بتوانند شما را بیشتر با معتبرترین برندهای لاستیک در بازار آشنا سازند. در نتیجه راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید لاستیک نکسن و هر برند دیگری اقدام نمائید. آگاهی داشتن نسبت به چگونگی افتتاح یک کمپانی، برای هر مخاطبی جذاب می باشد و به همین دلیل در این پست، به معرفی کمپانی نکسن می پردازیم. شرکت نکسن فعالیت خود را توسط فردی با عنوان هیونگ ای در سال 1942 آغاز نمود. این کمپانی معتبر صنعت خود را در حوزۀ لاستیک نکسن افتتاح نمود و پس از بررسی های فراوان، موفق به تولید و عرضۀ لاستیک نکسن در مدل و سایزهای متفاوت گردند. لاستیک نکسن از جمله محصولات کرۀ جنوبی به شمار می رود که نسبت به داشتن قیمت ارزان از کیفیت بالا برخوردار می باشد. بنابراین اگر در پی تعویض تایرهای قدیمی اتومبیل خود هستید، می توانید با اطمینان خاطر از میان مدل های متنوع لاستیک نکسن، انتخاب خود را انجام دهید.

لاستیک نکسن

تاریخچه تولید لاستیک نکسن

شرکت نکسن از سال 1942 میلادی به مدت 72 سال توانست همچنان به فعالیت خود در صنعت تولید لاستیک نکسن در کشور کرۀ جنوبی ادامه دهد. این چنین در سال 1956 میلادی، موفق به گسترش فعالیت خود در سال های بعد گردد. این چنین توانستند دو شرکت دیگر را با عناوین “Rubber”، “Ohtsu” در کشور ژاپن راه اندازی نمایند. این کمپانی معتبر در راستای ارتقاء کیفیت لاستیک نکسن، تلاش نمودند تنوع محصولات خود را افزایش دهند و این چنین بتوانند پاسخگوی نیاز اکثر شرکت های خودروسازی گردند. کمپانی نکسن از دو کلمه Next (بعد) و Century (قرن) گرفته شده است، که بیانگر اهداف این شرکت معتبر می باشد. هدف اصلی شرکت نکسن، آماده سازی در آینده و حرکت به سمت و سوی فردایی بهتر می باشد.

با چنین دیدگاهی، کمپانی نکسن فعالیت خود را گسترش داد و در سال 2005 میلادی توانسته شعبۀ دیگر خود را در کشور آمریکا تأسیس نماید و به نوعی، نقطۀ عطفی را برای گسترش فروش لاستیک نکسن فراهم آورند. این کمپانی معتبر توانست در طول سال ها فعالیت حرفه ای، موفق به أخذ جوایز و گواهینامه ISO و کیفیت گردند. شرکت نکسن به منظور توسعه و تطبیق نمودن با نیاز بازار جهانی، موفق به راه اندازی کمپانی دیگری در کشور گوآنجو چین گردند. بدین ترتیب توانستند تنوع محصولات خود را در سایر کشورها افزایش دهند.

معرفی انواع لاستیک نکسن

با ارتقاء کیفیت لاستیک های نکسن، برخی از شرکت های خودروسازی مطرح در سطح جهان توانسته اند برای تأمین لاستیک های فابریک محصولات خود، این برند را انتخاب نمایند. از مشخصه های بارز لاستیک نکسن می توان به بکارگیری فناوری نوآورانه در فرایند طراحی و ساخت اشاره نمود. شرکت نکسن توانسته به عنوان یکی از پیشگامان در صنعت تولید لاستیک V ( وی کره ای) شناخته شود. همواره انتخاب و خرید لاستیک نکسن حس اعتماد و اطمینان را برای مشتریان به ارمغان می آورد. در لیست محصولات لاستیک نکسن می توانید شاهد تولید و عرضۀ انواع لاستیک رادیال و بایاس در سایزهای متفاوت باشید. بنابراین متناسب با مدل خودرو، می توانید بهترین انتخاب لاستیک نکسن را با عملکرد بالا داشته باشید. به طور کلی در فرآیند ساخت لاستیک نکسن و هر برند دیگری، شاخص های مهم منجمله موراد ذیل نقش اساسی در عملکرد تایر خواهد داشت :

لاستیک نکسن

  • شاخص سایش لاستیک
  • مقدار بازدهی سوخت
  • میزان مقاومت در برابر حرارت
  • افزایش ایمنی
  • شاخص آسایش تایر
  • توان تحمل و هندلینگ

در این بخش به مزایای هر یک از ساختارهای لاستیک نکسن خواهیم پرداخت، تا راحت تر بتوانید از میان محصولات موجود در بازار، بهترین انتخاب خود را داشته باشید. لاستیک نکسن با ساختار بایاس می تواند گزینۀ مناسبی برای سفرهای کوتاه و همچنین مصارف غیر مکرر از اتومبیل محسوب گردد. در واقع لاستیک های بایاس در سرعت های بالا از نظر کشش در موقعیت ضعف قرار می گیرند و به نوعی زودتر دچار فرسودگی می شوند.

این در حالی است که هنگام انتخاب و خرید لاستیک نکسن با ساختار رادیال، بایستی از قابلیت های این نوع تایر بهره مند گردید چون گزینۀ مناسبی برای سفرهای طولانی و به کارگیری منظم از آن می باشد. بنابراین خرید لاستیک نکسن رادیال را می توانید برای وسایل نقلیه قدرتمند با سرعت بالا استفاده نمائید. برای انواع خودروی اتومبیل رانی و شاسی بلند، می توانید از میان سایزهای متفاوت لاستیک رادیال نکسن انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

خرید بهترین لاستیک نکسن

با توجه به تنوع سایزهای لاستیک نکسن در سطح بازار، به سهولت می توانید بهترین انتخاب خود را داشته باشید. لاستیک نکسن در دسته بندی تایرهای کره ای در سطح جهان بسیار شناخته شده می باشد و از کیفیت و کارایی بالایی برخوردار است. در ایران نیز فروش لاستیک نکسن از محبوبیت بالا برخوردار است. جهت جایگزینی تایرهای قدیمی خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین می توان مناسب ترین سایز لاستیک نکسن را خریداری نمائید. از آنجایی که لاستیک ها ارتباط میان خودرو با سطح جاده را برقرار می کند، بیشتر در معرض اصطکاک و فرسودگی قرار می گیرد. بدین ترتیب بایستی به صورت دوره ای نسبت به تعویض تایرهای فرسودۀ خودرو اقدام نمائید، تا بدین وسیله بتوان مجدداً بازدهی و عملکرد فرمان اتومبیل را به حالت اولیۀ خود بازگرداند.

بر اساس تنوع سایز و مدل های تایر، قیمت لاستیک نکسن متغیر است. بنابراین پیش از خرید لاستیک نکسن، بایستی قیمت روز این محصول را از طریق مراکز فروش تایرهای نکسن استعلام نمائید. شاخص های مهم و متعددی همچون شرایط محیطی، نوع جاده و نوع کاربری که از اتومبیل می شود، نقش بسزایی در انتخاب سایز و مدل لاستیک نکسن دارند. همانطور که می دانید، در دسته بندی انواع لاستیک نکسن، شاهد فروش سایزهای متفاوتی از لاستیک زمستانه، تابستانه و تمام فصل هستیم.

عوامل تعیین قیمت لاستیک نکسن

لاستیک نکسن

موارد مذکور بر روی قیمت لاستیک نکسن تأثیرگذار می باشند. با توجه به اینکه تایرها دارای یک طول عمر مفید مشخص هستند، هنگام خرید لاستیک نکسن بایستی تاریخ تولید تایر را مد نظر قرار دهید. همواره به یاد داشته باشید از خرید لاستیک نکسن ارزان که چندین سال از تولید آن گذشته باشد، جلوگیری نمائید چون گذر زمان، شرایط را برای فرسودگی اجزای تشکیل دهندۀ لاستیک فراهم می آورد. اگر تمایل به انتخاب لاستیک نکسن را برای اتومبیل های معمولی و یا لوکس سواری و شاسی بلند را دارید، با مد نظر قرار دادن شرایط محیطی و نوع کاربری اتومبیل، می توانید بهترین خرید را داشته باشید.

لاستیک نکسن با ساختار رادیال بهترین گزینه برای اکثر خودروهای موجود در بازار می باشد چون دارای مقاومت بالا بوده و به سهولت می توان از آن در مسیرهای طولانی و درون شهری استفاده نمود. در صورت تمایل به خرید لاستیک نکسن و اطلاع از قیمت روز این محصول، می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید. این مجموعۀ معتبر با داشتن سابقۀ درخشان و طولانی در حوزۀ فروش لاستیک، توانسته اند بهترین شرایط را برای خرید آنلاین لاستیک نکسن همراه با گارانتی معتبر فراهم آورند. در نتیجه، اگر در انتخاب سایز مناسب لاستیک نکسن سردرگم و نیاز به راهنمایی تخصصی دارید، می توانید به صورت آنلاین با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. کسب اطلاعات بیشتر، به شما کمک می کند مناسب ترین سایز لاستیک رادیال نکسن را با قابلیت ران فلت خریداری نمائید.

https://charkhoyadak.com/

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *