تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

قیمت اجاره خودرو در تهران ارزان شد

قیمت اجاره خودرو در تهران ارزان شد

در خیلی از مواقع اجاره خودرو بسیار به صرفه تر و کارامدتر از استفاده از خودرو شخصی بوده و امروزه یک روش پرطرفدار در جهان شناخته شده است. در ایران یکی از روش های اقتصادی و راحت برای انجام امور روزمره، مسافرت های خانوادگی در صورت نداشتن خودرو شخصی، اجاره خودرو می باشد که برای انجام امور روزمره معمولا به صرفه تر از گرفتن تاکسی های اینترنتی است.

images_1691581221_64d37b2520bce.png

بهتر است برای اجاره خودرو از شرکتای معتبر و با سابقه ماشین اجاره کنید. قبل از امضای قرارداد حتما متن آن را با دقت بخوانید.

از شرکتی که میخواهید خودرو مورد نظرتان را اجاره کنید حتما سوال ها و ابهاماتی که در مورد اجاره خودرو دارید از مشاوران آن موسسه بپرسید، سوالاتی مانند بیمه نامه خودرو، زمان تحویل خودرو، مدارکی که باید ارائه بدهید.

چگونه در تهران ماشین ارزان اجاره کنیم؟

یکی از درخواست های مشتریان اجاره خودرو، کرایه ماشین در تهران است.  زیرا بسیاری از توریست ها برای گردش به تهران که پایتخت و جزو شلوغ ترین شهرهای ایران می باشد سفر میکنند، خیلی ها هستند که برای امور کاری، مسافرت و… به تهران سفر مبکنند و ترجیح خیلی از این افراد کرایه ماشین به جای استفاده از وسیله نقلیه های عمومی یا گرفتن تاکسی های اینترنتی است. اجاره ماشین ارزان به فاکتور های مختلفی بستگی دارد، فاکتورهایی مثل: نوع ماشینی که اجاره میکنید، مدت زمان اجاره خودرو.

به طور معمول اجاره خودرو در شرکت های رنت به صورت روزانه، ماهیانه، سالیانه و با راننده و بدون راننده اجاره داده میشود.

میزان کیلومتری که شما میتوانید با خودرویی که اجاره میکنید بروید در اکثر شرکت های اجاره خودرو تقریبا 150 تا 300 کیلومتر می باشد. اگر بیشتر از کیلومتری که در قرارداد شما ذکر شده است بروید هزینه ای که به آن اضافه میشود را باید پرداخت کنید.

هزینه کرایه ماشین در تهران با شهرهای دیگر در موسسه های اجاره خودرو فرقی نمیکند و در نقاط مختلف ایران هزینه آن بستگی به فاکتورهایی که در بالا گفته شد دارد.

ارزانترین اجاره خودرو تهران

قیمت های اجاره ماشین ارزان به عوامل مختلفی بستگی دارد، در حقیقت فاکتورهای زیادی برای تغییر قیمت اجاره ماشین در تهران وجود دارد.

مثلا قیمت های ماشین های لوکس مسلما از قیمت ماشین های اقتصادی و ایرانی بیشتر است و شما هزینه بیشتری را باید برای اجاره این خودروها پرداخت کنید.

ماشین های اقتصادی نیز در تمامی شرکت های اجاره خودرو وجود دارد که نسبت به بودجه شما ماشین هایی با هزینه های کمتر در اختیار شما قرار میگیرد.
یکی از عامل هایی که در هزینه های اجاره خودروی شما تاثیر دارد مدت زمانی است که خودرو را اجاره میکنید که این هزینه نیز باز بستگی به نوع خودرویی که شما انتخاب میکنید دارد.

مثلا اگر شما خودرو مورد نظرتان را برای 3 روز اجاره کنید، هزینه اجاره ان کمتر از اجاره ماهیانه یا سالیانه میشود.

یکی دیگر از این فاکتورها اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده است. اجاره با راننده به پارامترهایی مثل مدت زمان اجاره و میزان کیلومتر بستگی دارد.

یکی از مهمترین دلیل هایی که مشتریان ماشین همراه با راننده را ترجیح میدهند این است که نیاز به ارائه مدارک ندارند.

اگر قصد اجاره خودرو دارید با توضیحاتی که گفته شد، میتوانید نسبت به بودجه خود ماشین مورد نظرتان را با هزینه کمتری از شرکت های رنت، اجاره کنید.

لیست ماشین های اقتصادی

images_1691581235_64d37b33e113a.png

در شرکت های اجاره خودرو، ماشین های ایرانی معمولا اقتصادی تر و با قیمت های مناسب تری برای اجاره برای شما وجود دارد.

ماشین هایی مثل 206، اجاره 207، دنا، سمند، شاهین، پارس و… که بسیاری از این ماشین ها از کیفیت خوبی برخورددار هستند.

این ماشین ها به دلیل دنده ای بودن و نداشتن آپشن های لوکس و آنچنانی، از قیمت های کمتری برخورددار هستند.

اگر قصد اجاره خودرو دارید برای اطلاعات بیشتر میتوانید با مشاوران و کارشناسان شرکت هایی مثل کافه رنت، حامی رنت، سپریس و.. در ارتباط باشید.

کافه رنت  جزو اجاره ماشین ارزان تهران است که از سال 1393 فعالیت خود را در این زمینه شروه کرده است. کافه رنت به عنوان یکی از بزرگترین و اولین شرکت های اجاره خودرو با بیش از 8 سال سابقه در این تجارت چهره قابل اعتمادی را به عنوان ارائه دهنده اجاره خودرو میان مشتریان خود به دست اورده.

کافه رنت در ایران و تقریبا هر شهر بزرگی در مکان هایی مثل: فرودگاه، ایستگاه قطار، بنادر کروز، هتل ها و… آماده ارائه خدمات به شما می باشد.

خدمات شرکت اجاره خودرو کافه رنت

شرکت اجاره خودرو کافه رنت، با خدمات گسترده نظیر: اجاره خودرو بدون راننده، اجاره ماشین عروس، اجاره ماشین های تشریفاتی و با راننده، اجاره ون و اتوبوس و با دارا بودن بیش از 100 ها خودروی ایرانی و خارجی و نمایندگی فعال در ایران به دنبال ایفای هر چه بهتر نقش خود در زمینه اجاره خودرو در کشور است. کافه رنت با در نظر گرفتن نیاز مشتریان خود برای خارج از کشور نیز اجاره خودرو در دبی و استانبول را نیز در لیست خدمات خود قرار داده است. کرایه خودرو در نمایندگی های بین المللی کافه رنت در کوتاه ترین زمان ممکن انجام گرفته و خودرو در کشور مقصد به شما تحویل داده می شود.

کافه رنت سعی دارد تا با ارائه خدمات مختلف، پاسخگوی نیازهای مشتریان خود باشد پس بیاید با خدمات ما آشنا شویم.

اجاره ماشین بدون راننده

اجاره خودرو بدون راننده یکی از خدمات کافه رنت است که با دریافت مدارک و شرایط بسیار آسان باعث صرفه جویی در زمان و هزینه جابجایی شما می شود
برای استفاده از این خدمات مشتری می تواند از طریق تماس تلفنی با شرکت و یا استفاده رزرو سریع سایت سفارش خود را ثبت کند.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده خدمت دیگری از کافه رنت است که با بهره گیری از ماشین های خارجی و تشریفاتی، سعی دارد تا در اراپه بهترین خدمات از مهمانان شما به خوبی استقبال کند. مهمترین مزیت این نوع از اجاره خودرو این است که ، شرایط خاصی برای اجاره وجود ندارد و مدارکی مورد نیاز نیست.
لیست ماشین ها و قیمت خودروهای با راننده را می توانید در بخش اجاره خودرو با راننده مشاهده کنید.

اجاره ماشین عروس

در کنار خدمات بدون راننده و بارانده، با در نظر گرفتن نقش اجاره ماشین در مراسم های عروسی کافه رنت خودروهای متنوع لوکس خارجی و حتی خودروهای کلاسیک را برای اجاره ماشین عروس در نظر گرفته است. می توانید به بخش ماشین های عروس ما سری زده و با قیمت بسیار مناسب خودرو مورد علاقه تان را رزرو کنید.

 در پایان باید گفت که اگر به دنبال ماشین های ارزان در تهران هستید بهتر است که سایت های رنت کار را با یکدیگر مقایسه کنید و بهترین شرکت را که انتخاب کنید.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *