تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

5 تا از بهترین سایت های هوش مصنوعی AI برای دانش آموزان

سایت های هوش مصنوعی AI برای دانش آموزان

سایت های هوش مصنوعی AI برای دانش آموزان

هوش مصنوعی (AI) کاربردهای مختلفی در آموزش دارد، از جمله توسعه کلاس‌های مجازی تعاملی، تولید محتوای هوشمند، حذف موانع زبانی، بستن شکاف‌های دانش، و توسعه طرح‌های درسی فردی برای هر دانش‌آموز. انتظار می‌رود بازار هوش مصنوعی در مدارس در سال‌های آینده به چند میلیارد دلار برسد.

برای این منظور، چندین کسب و کار آینده نگر در حال توسعه فناوری های هوش مصنوعی هستند. بیایید برخی از مفیدترین سایت های هوش مصنوعی در محیط یادگیری را بررسی کنیم:

Gradescope

Gradescope یک برنامه هوش مصنوعی است که با ارزیابی دانش آموزان و ارائه نظرات به یکدیگر در زمان صرفه جویی می کند. یادگیری ماشینی (ML) و هوش مصنوعی (AI) در قلب Gradescope قرار دارند و فرآیند درجه بندی را ساده می کنند تا در وقت و تلاش شما صرفه جویی شود. مربیان ممکن است از Gradescope به عنوان یک مرکز متمرکز برای درجه‌بندی ارزیابی‌ها، تکالیف و پروژه‌های سنتی و دیجیتالی استفاده کنند. در نتیجه برون سپاری، مربیان آزاد می شوند تا روی مشاغل مهم تر تمرکز کنند.

Undetectable AI

هوش مصنوعی غیرقابل تشخیص ابزاری پیشرفته است که می‌تواند محتوای هوش مصنوعی پرچم‌گذاری شده را به نوشتاری برتر و باکیفیت غیرقابل تشخیص از محتوای نوشته شده توسط انسان تبدیل کند.این ابزار به شما این امکان را می دهد که آشکارسازهای محتوای هوش مصنوعی را دور بزنید و نگرانی از پرچم گذاری یا شناسایی محتوای شما به عنوان تولید شده توسط هوش مصنوعی را از بین ببرید.

Quizgecko

Quizgecko یک سازنده آزمون و آزمون آنلاین مبتنی بر هوش مصنوعی است که برای پاسخگویی به مشاغل، مربیان و دانش آموزان به طور یکسان طراحی شده است. با توانایی کار به هر زبانی، محتوای موجود را بدون زحمت به ارزیابی های قابل تنظیم تبدیل می کند. از چند گزینه ای گرفته تا سوالات پر کردن جای خالی، کاربران می توانند به راحتی آزمون ها را ایجاد، به اشتراک بگذارند و جاسازی کنند. Quizgecko چه برای آموزش کارمندان، تدریس در کلاس درس یا یادگیری شخصی باشد، فرآیند را ساده می کند، در زمان صرفه جویی می کند و تعامل را افزایش می دهد.

Aragon AI

با آراگون بدون هیچ زحمتی عکس های حرفه ای خیره کننده بگیرید. از آخرین A.I استفاده کنید فناوری برای ایجاد عکس های با کیفیت بالا از خودتان در یک لحظه! از دردسر رزرو آتلیه عکاسی یا لباس پوشیدن صرف نظر کنید. عکس های خود را به سرعت ویرایش و روتوش کنید.

Notion

هدف Notion افزایش پایگاه کاربران خود از طریق استفاده از فناوری پیشرفته هوش مصنوعی است. آخرین ویژگی آنها، Notion AI، یک ابزار هوش مصنوعی مولد قوی است که به کاربران در کارهایی مانند خلاصه کردن یادداشت ها، شناسایی موارد مهم در جلسات، و ایجاد و اصلاح متن کمک می کند. مفهوم هوش مصنوعی با نوشتن کارهای خسته کننده، ارائه پیشنهادات و الگوها به کاربران، گردش کار را ساده می کند و در نهایت تجربه کاربر را ساده و بهبود می بخشد.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *