تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خودروسازان باید یک هفته‌ای پاسخ شکایت مردم را بدهند

خودروسازان باید یک هفته‌ای پاسخ شکایت مردم را بدهند

خودروسازان باید یک هفته‌ای پاسخ شکایت مردم را بدهند

حمید محله‌ای مدیرکل دفتر خدمات فنی مهندسی وزارت صمت با اعلام اینکه سامانه جامع گارانتی در دسترس مشتریان بوده و می‌توانند قبل از خرید از اصالت گارانتی کالای خود مطمئن شوند، گفت:
خودرو‌ها دارای شناسه رهگیری هستند و اگر خودروساز پاسخ ندهند پرونده وی به تعزیرات ارجاع می‌شود و شکایت حقوقی می‌شود.

مدیرکل دفتر خدمات فنی و مهندسی وزارت صمت گفت: در صورتی که فردی از نحوه خدمات پس از فروش خودرو راضی نبود و شکایت خود را مطرح کرد، خودروسازان یا وارد کننده های خودرو باید در حد فاصل هفت روز پاسخگوی وی باشند.

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *