تک کنترل– آخرین اخبار تکنولوژی

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی

خرید مستقیم مبل از تولیدی چه مزیت و چه معایبی دارد؟ مبلمان با هر شکل ظاهری و هر سبک و طراحی روی فضای کل منزل تاثیر زیادی داشته و در صنعت دکوراسیون نقش پررنگی دارند. روزانه انواع مبلمان ساده و لوکس برای چیدمان در فضای تجاری و مسکونی توسط تولیدکنندگان عرضه می شوند. مشتریان با در اختیار داشتن انتخاب های گسترده می توانند متناسب با فضای مد نظر خود بهترین گزینه از مبل ها را خریداری کنند. کسانی که به دنبال مبل راحتی خاص با طراحی منحصر به فرد هستند، باید به صورت سفارشی طرح مد نظر خود را به تولیدکننده ارائه دهند.

در این مطلب قصد داریم مزیت و معایب خرید مستقیم مبل از تولیدی را شرح دهیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

Shape1

مزایای خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی

خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی مزیت های زیادی دارد که در این بخش قصد داریم برای ارائه آگاهی بیشتر به شما نام ببریم.

اول از همه در تولید مبلمان، نیازهای خاص مشتری از نظر اندازه، ابعاد و طراحی منحصر به فرد در نظر گرفته می شود. مشتریان این امکان را دارند که تک تک عناصر از جمله مواد مورد استفاده در ساخت، نوع پارچه و حتی نوع دوخت را خودشان انتخاب کنند. حتی جنبه های کاربردی مبل تعداد کشوها، یراق آلات و غیره مطابق با نظر مشتری تعیین کرد. البته بزرگترین مزیت خرید مستقیم مبل از تولیدی، انحصاری بودن آن در فضای منزل یا محیط کار مشتری است.

هزینه های خرید مستقیم مبل از تولیدی بسته به بودجه و درخواست مشتری قابل انعطاف است. تولیدکنندگان مجموعه مبل و میز به طراحی مبلمان زیبا و در حد بودجه مشتریان عادت دارند. عملکرد مجموعه عالی بوده و کیفیت تمام محصولات ارائه شده از سوی آنها نیز عالی است. در تک تک مبلمان تلاش تولید کنندگان و مهارت بالای آنها به نمایش گذاشته می شود.

خرید مستقیم مبل از تولیدی همچنین به مشتریان اجازه می دهد تا مبلمان لوکس و جذاب را در قیمت پایین تر بازسازی کنند. کسانی که سبک مورد علاقه خود را نمی توانند در گزینه های آماده فروشگاه پیدا کنند، می توانند از تولیدکننده بخواهند که برای آنها مبلمانی با مشخصات دقیق خودشان بسازد.

امکان مشخص نمودن تعداد مبل های سرویس به درخواست مشتری وجود دارد. شما می توانید بسته به نیاز فضای مدنظرتان به تولید کننده تعداد دقیق مبلمان را ارائه دهید. تولیدکننده مطابق با نظر شما در ابعاد دلخواه مبلمان را به شما تحویل خواهد داد.

امکان برقراری ارتباط به صورت آنلاین نیز وجود دارد. کافی است طرح دلخواه و تمام مشخصات مد نظر خود را به صورت اینترنتی به تولیدکننده اعلام کنید.

Shape2

معایب خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی

مزایای خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی نسبت به معایب آن بسیار بیشتر است؛ اما در هر صورت معایب احتمالی را هم به شما ارائه می دهیم تا با دید بازدتری نسبت به خرید مبلمان اقدام کنید.

ممکن است با توجه به خرید سفارشی مبلمان راحتی بخواهید به مدت بیشتری از آن در منزل نگهداری کنید. یعنی ممکن است سال های طولانی را با یک سبک تکراری سپری کنید.

ممکن است تولیدکننده سرعت کافی در ساخت نداشته باشد و فرایند تولید مبلمان زمان بر شود. البته این مورد به مهارت و سرعت تولیدکننده انتخابی شما بستگی دارد. به عنوان مثال مجموعه مبل و میز در این زمینه هیچ مشکلی ندارد و مبلمان سفارشی مشتری را در بازه زمانی کوتاه به مشتری تحویل می دهد.

اگر خریداران در مرحله اولیه هزینه مبلمان را تعیین نکنند، ممکن است هزینه نهایی بسیار گران تمام شود. جستجوی مواد و عناصر منحصر به فرد ممکن است هزینه های بیشتری برای مشتری به بار آورد.

گاهی اوقات ممکن است محصول نهایی با مبلمان سفارشی به اندازه کافی مطابقت نداشته باشد. این مورد هم به مهارت تولیدکننده بستگی دارد. مجموعه مبل و میز با توجه به سابقه طولانی که در زمینه ساخت مبلمان دارند، مبلمان سفارشی را دقیقا مطابق با درخواست مشتریان تولید و عرضه می کند. یکی دیگر از معایب خرید مستقیم از تولیدی این است که خرید مبل قسطی امکان پذیر نیست و می بایست خرید به صورت نقدی صورت پذیرد.

نتیجه گیری

مبل راحتی را مستقیم از تولید کننده بخریم یا جهت خرید مبل به فروشگاه مراجعه کنیم؟ اغلب موارد خرید مستقیم مبل راحتی از تولیدی برایتان به صرفه تر تمام خواهد شد؛ چرا که شما مستقیماً با تولیدکننده اصلی ارتباط خواهید داشت و هیچ واسطه گری این وسط به دنبال سود خود نخواهد بود. شما زمانی که از تولیدکننده خرید می کنید نسبت به کیفیت متریال مورد استفاده در مبلمان خیالتان راحت تر خواهد بود. زمانی که مبلمان را آماده در فروشگاه مشاهده می کنید نمی دانید چه فوم یا یراق آلاتی در آن استفاده شده و چند سال دوام خواهد داشت. اما با خرید مستقیم مبل از تولیدی می توانید رنگ پارچه، جنس پارچه و تک تک مشخصات مبل را خودتان تعیین کنید. پس ما به شما خرید مستقیم مبل از تولیدی را پیشنهاد می دهیم.

مجموعه مبل و میز عرضه کننده ای است که رضایت مشتریان و عرضه محصولات با کیفیت را در اولویت اهداف خود قرار داده است. تک تک محصولات موجود در فروشگاه از مواد اولیه با کیفیت ساخته شده اند و از بابت ظرافت و طراحی خیالتان راحت باشد. این مجموعه به نظری مشتری بسیار اهمیت می دهد. بنابراین می توانید پیش از سفارش مبلمان مشاوره مفید دریافت کنید و مطابق با نظر خودتان بهترین و زیباترین مبلمان را به منزل یا محل کار بیاورید.

رپورتاژ آگهی
اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *